Gå til innhold

Rskre ryddar opp


Rskre

Anbefalte innlegg

Du er kun ute etter å krangle/kverulere. Og du er ikke særlig god på det.

Tror at han er det jo, takket være dere som biter på agnet som sultne rovfisker. ;)

Anonym poster: b63d058485209dbbd4182f030176cae5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nynorsk er et skriftspråk for minoriteten. En minoritet er en minoritet fordi det ikke er særlig levedyktig.

Altså bør staten bare fjerne skriftspråket helt.

Det løser de fleste problemer, der i blant disse trolletrådene til Rskre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jo litt til å ikkje ha fått med seg "Der ingen skulle tru at nokon kunne bu".

http://nn.wikipedia...._nokon_kunne_bu

Møkkaprogram som jeg ikke ser.

Tror at han er det jo, takket være dere som biter på agnet som sultne rovfisker. ;)

Anonym poster: b63d058485209dbbd4182f030176cae5

Faktisk ler jeg av han,det er jo synd på folk som må lage tulletråder for å bli sett.Kanskje han har et penisproblem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nynorsk er et skriftspråk for minoriteten. En minoritet er en minoritet fordi det ikke er særlig levedyktig.

Altså bør staten bare fjerne skriftspråket helt.

Det løser de fleste problemer, der i blant disse trolletrådene til Rskre.

"Det er her folka bor"

Er det ikkje det austlendingane plar seie?

Skal vi trekkje den litt lenger? Kan ein ikkje berre plyndra vestlendingane for ressursar og øydeleggje kulturen deira også når ein fyrst er i gong? Dei er jo ein minoritet, og det er såleis rettvist å handsama dei som skrap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkaprogram som jeg ikke ser.

Faktisk ler jeg av han,det er jo synd på folk som må lage tulletråder for å bli sett.Kanskje han har et penisproblem?

Kva feiler det deg? Har du vore utanom Oslo-gryta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Det er her folka bor"

Er det ikkje det austlendingane plar seie?

Skal vi trekkje den litt lenger? Kan ein ikkje berre plyndra vestlendingane for ressursar og øydeleggje kulturen deira også når ein fyrst er i gong? Dei er jo ein minoritet, og det er såleis rettvist å handsama dei som skrap.

Ja jeg synes det høres ut som et fornuftig forslag.

Flere slike forslag Rskre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Som t.d.? Saka er at ein lyt byrje med nynorskundervising allereie i småskulen. Vitskapelege studiar har synt at nynorskbrukarar er dyktigare til å skrive bokmål enn bokmålsbrukarane sjølve. Korleis skal vi tolke det? Kanskje er det betre å faktisk læra dei nynorsk enn å nytta meir tid på hovudmålet?

Kanskje vi kan tolke det som at bokmål er nærmere talemålet og mer naturlig for oss, og dermed vårt "førstespråk"? Bokmålsfolk får kanskje dårligere resultat fordi de mister fokus på grunn av den forbaska nynorsken de må trumpe seg gjennom? Jeg hadde forresten svært gode karakterer i både bokmål og nynorsk, så det er ikke fordi jeg sliter med nynorsk at jeg er i mot det. Jeg synes bare at det er et helt unødvendig "språk" å lære. Bort med nynorsk og heller inn med realfag og kreative fag istedet for.

http://www.norden.or...pisa-resultater

Endret av Ylvina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...