missdior Skrevet 9. mars 2013 #61 Del Skrevet 9. mars 2013 Gratulerer med gårdagen!! Håper dere hadde en fantastisk dag ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente8923 Skrevet 10. mars 2013 #62 Del Skrevet 10. mars 2013 Takk =) Ble et veldig fint og koselig bryllup Var veldig fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente8923 Skrevet 12. mars 2013 #63 Del Skrevet 12. mars 2013 Nå er tankene og utålmodigheten tilbake. Klarer ikke lenger å holde tankene borte.. Er så mange som spør for tiden og jeg vil bare synke ned i jorden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 14. mars 2013 #64 Del Skrevet 14. mars 2013 Jeg kan tenke meg det ikke er lett når folk begynner å spør.. Hvordan er situasjonen nå? Går du på pergo enda? Jeg håper dere snart sitter med en spire i magen Jente8923, selv om det kan ta litt tid, har jeg troen på at dere kommer til å få en etterlengtet overraskelse etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente8923 Skrevet 14. mars 2013 #65 Del Skrevet 14. mars 2013 Nei, det er noe av det verste... Har uten å tulle blitt spurt 20 ganger i løpet av de siste to ukene... Her skjer det virkelig ingenting og går ikke på pergo lenger. Fikk eggløsning av det, men også masse masse symptomer og ingen graviditet så da er det ikke noe poeng å fortsette med det. Takk =) Det håper jeg og =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miia Skrevet 14. mars 2013 #66 Del Skrevet 14. mars 2013 Det hørtes jo ikke så ålreit ut :frown: Har dere vurdert å få mer hjelp? Å teste mannen, hvis dere allerede ikke har gjort det? Det er sikkert ett tungt steg å ta, å måtte få hjelp til å bli gravide, men da hadde dere hvertfall vært på en god vei (om ikke anderledes) til å få oppfyllt ønsket deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente8923 Skrevet 14. mars 2013 #67 Del Skrevet 14. mars 2013 Det hørtes jo ikke så ålreit ut :frown: Har dere vurdert å få mer hjelp? Å teste mannen, hvis dere allerede ikke har gjort det? Det er sikkert ett tungt steg å ta, å måtte få hjelp til å bli gravide, men da hadde dere hvertfall vært på en god vei (om ikke anderledes) til å få oppfyllt ønsket deres. Nei, begynner å merke det. Ja, vi har vært hos gynekolog og er i gang med utredning, men vi vet jo at sjansen for at det går naturlig er så og si lik null. Mannen er testet og der er alt normalt. Er min PCOS som står i veien. Så neste nå blir lapraskopi. Har ikke ringt gynekologen tilbake ang. lapraskopien enda fordi jeg ville vente til etter bryllupet så det ikke ble masse mas midt oppi planleggingen av bryllupet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 15. mars 2013 #68 Del Skrevet 15. mars 2013 Gratulerer med giftermål :D ❤ også vil jeg sende deg masse gode tanker! Jeg håper så inderlig det skal klaffe for dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente8923 Skrevet 15. mars 2013 #69 Del Skrevet 15. mars 2013 Gratulerer med giftermål :D ❤ også vil jeg sende deg masse gode tanker! Jeg håper så inderlig det skal klaffe for dere!! Tusen takk fionel =) <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente8923 Skrevet 16. mars 2013 #70 Del Skrevet 16. mars 2013 Æsj.. Er så kvalm og uvel... Vært det de siste to prøveperiodene. Det gir seg ikke. Er nesten hele dagen hver dag fra eggløsningen og til mensen har vart noen dager. Aner ikke hva det kommer av, men blir gal av å konstant være kvalm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 17. mars 2013 #71 Del Skrevet 17. mars 2013 (endret) Hm så kjipt :/ jeg kan ikke svare deg på hva dette kan være dessverre :/ ring legen å hør? Hørtes ikke noe godt ut ihvertfall Endret 17. mars 2013 av fionel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jente8923 Skrevet 17. mars 2013 #72 Del Skrevet 17. mars 2013 Hm så kjipt :/ jeg kan ikke svare deg på hva dette kan være dessverre :/ ring legen å hør? Hørtes ikke noe godt ut ihvertfall Ja, skal ringe legen i morgen. Trodde jo nesten forrige måned at jeg kanskje endelig hadde blitt gravid.. Det tror jeg ikke denne måneden for å si det sånn =P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå