Gå til innhold

Jente8923 sin prøverdagbok


Gjest jente8923

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei!

Jeg har også PCOS og er prøver. Har prøvd i ett år...

Veldig mye bra medisiner på markedet nå, så jeg er sikker på at vi klarer dette begge to. Jeg ahr hatt mine nedturer jeg også, forrige mnd prøvde jeg dobbel pergo, uten at det fungerte i det minste.... ga nesten opp...

Men nå har jeg fått prøve FEMEA, noe som legen min sier fungerer bedre på PCOS. Og jaggu har jeg klart å gro frem ett stort fint egg denne mnd :)

Lykke til videre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Hei hei!

Jeg har også PCOS og er prøver. Har prøvd i ett år...

Veldig mye bra medisiner på markedet nå, så jeg er sikker på at vi klarer dette begge to. Jeg ahr hatt mine nedturer jeg også, forrige mnd prøvde jeg dobbel pergo, uten at det fungerte i det minste.... ga nesten opp...

Men nå har jeg fått prøve FEMEA, noe som legen min sier fungerer bedre på PCOS. Og jaggu har jeg klart å gro frem ett stort fint egg denne mnd :)

Lykke til videre

Ja... er det helt sikkert =) Jeg skal på lapraskopi på nyåret så får jeg se hva om skjer. Jeg har mer eller mindre gitt opp. Pergo fungerte ikke...

Lykke til Riesling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... er det helt sikkert =) Jeg skal på lapraskopi på nyåret så får jeg se hva om skjer. Jeg har mer eller mindre gitt opp. Pergo fungerte ikke...

Lykke til Riesling

du må ikke gi opp kjære deg! Jeg er sikker på at det vil ordne seg for deg også! Tenker masse på deg og krysser fingre og tær for deg !
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

du må ikke gi opp kjære deg! Jeg er sikker på at det vil ordne seg for deg også! Tenker masse på deg og krysser fingre og tær for deg !

Nei, må jo egentlig ikke det, men det er vanskelig. Møter motgang på alle områder i år.. Får håpe 2013 blir bedre. Er bare så redd for at det er noe galt med samboer og.... Takk Fionel for at du bryr deg. Setter pris på det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, må jo egentlig ikke det, men det er vanskelig. Møter motgang på alle områder i år.. Får håpe 2013 blir bedre. Er bare så redd for at det er noe galt med samboer og.... Takk Fionel for at du bryr deg. Setter pris på det =)

skulle da bare mangle ;) du er uunnværlig i prøve dagboken min du også :)!! Viser da sammen om dette, vi prøvene imellom!! Veien skal visst være litt humpete for en del mennesker når det kommer til å få ett lite mirakel.... Dessverre :/ men du skal se det ordner seg :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Jeg har fått flere dårlige nyheter og året har startet på verst tenkelige måte. På grunn av dette har jeg valgt å ta en pause fra denne dagboken for den gjør ting verre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jente8923

Har verdens beste samboer som tar vare på meg når livet er tungt :yvonne:

Endret av jente8923
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Heihei, vil gjerne følge deg :blomst:

Håper at dere får en fantastisk fin bryllupsdag og at det sitter en spire plantet hos dere snart :hug:

Jeg vil bare si en ting, jeg har en venninne som har pcos, hun hadde lapraskopi og ble gravid ganske kort tid etterpå :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Heihei, vil gjerne følge deg :blomst:

Håper at dere får en fantastisk fin bryllupsdag og at det sitter en spire plantet hos dere snart :hug:

Jeg vil bare si en ting, jeg har en venninne som har pcos, hun hadde lapraskopi og ble gravid ganske kort tid etterpå :sol:

Hei! Så koselig =)

Tusen takk =) Det håper vi og =)

Så bra, kanskje jeg også er heldig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for bryllup :danse:

Jeg har også trua på at spira sitter snart for deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...