Gå til innhold

Jente8923 sin prøverdagbok


Gjest jente8923

Anbefalte innlegg

Gjest jente8923

Vel, kan man kjenne på kroppen at man ikke er gravid? At det ikke gikk denne måneden heller? Jeg er ihvertfall overbevist om det... Og jeg er nok ikke gravid denne måneden heller. Føler det er et håpløst prosjekt og begynner å revurdere alt. Det som plager meg mest er at samboeren min har så lyst på barn og forteller at han drømmer om at jeg er gravid osv. Og jeg føler at hvis jeg ikke kan gi han det så burde jeg la han gå.. Så han kan finne seg en annen som kan gi han det han ønsker.....

Endret av jente8923
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, kan man kjenne på kroppen at man ikke er gravid? At det ikke gikk denne måneden heller? Jeg er ihvertfall overbevist om det... Og jeg er nok ikke gravid denne måneden heller. Føler det er et håpløst prosjekt og begynner å revurdere alt. Det som plager meg mest er at samboeren min har så lyst på barn og forteller at han drømmer om at jeg er gravid osv. Og jeg føler at hvis jeg ikke kan gi han det så burde jeg la han gå.. Så han kan finne seg en annen som kan gi han det han ønsker.....

:hug: Det er mange som prøver, osm sier at det er den mnd de IKKE kjenner noen symptomer før ikm, er den mnd de faktisk var gravide!! Så du skal ikke se på det som noe negativt! Jeg husker mnd FØR Jeg fikk to blå forrige gang, den mnd hadde jeg ALT du kan tenke deg av symptomer, var kvalm, sliten, trøtt, ting luktet rart osv. Men jeg var ikke gravid.. Neste mnd derimot fikk jeg ingen ting omtrent, eneste jeg merket var at puppene var ømme, og den mnd va jeg gravid! Så ikke tenk så mye på hva du kjenner ikke kjenner... SÅ skal du nok se det ordner seg! Går det ikke denne gangen, så gå det nok neste gang :D :hug: :hug: :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Huff, sender deg en stor klem :klemmer: Er ikke greit å sitte med disse følelesene..

Takk =) Nei, det er ikke morsomt... Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.. Har ikke lyst til å være med familien for de sier så mye dumt og hvis jeg ikke har noe å gjøre hele tiden så tenker jeg på det... Vurderer å jobbe hele julen og nyttår så jeg ikke har tid til å tenke på det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

:hug: Det er mange som prøver, osm sier at det er den mnd de IKKE kjenner noen symptomer før ikm, er den mnd de faktisk var gravide!! Så du skal ikke se på det som noe negativt! Jeg husker mnd FØR Jeg fikk to blå forrige gang, den mnd hadde jeg ALT du kan tenke deg av symptomer, var kvalm, sliten, trøtt, ting luktet rart osv. Men jeg var ikke gravid.. Neste mnd derimot fikk jeg ingen ting omtrent, eneste jeg merket var at puppene var ømme, og den mnd va jeg gravid! Så ikke tenk så mye på hva du kjenner ikke kjenner... SÅ skal du nok se det ordner seg! Går det ikke denne gangen, så gå det nok neste gang :D :hug: :hug: :hug:

Det går bare på psyken. Har symptomer hver syklus uansett ettersom hormonene mine er på tur =P Så tviler på at jeg hadde merket noe som helst annerledes hvis jeg hadde klart å bli gravid. Det er bare det at etter så mange måneder føler jeg at det ikke er noe håp. Jeg føler også at hvis vi bruker to år til på dette og det fortsatt ikke har skjedd noe så ødelegger jeg livet til samboeren min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk =) Nei, det er ikke morsomt... Vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg.. Har ikke lyst til å være med familien for de sier så mye dumt og hvis jeg ikke har noe å gjøre hele tiden så tenker jeg på det... Vurderer å jobbe hele julen og nyttår så jeg ikke har tid til å tenke på det..

Kjenner til den følelsen! Men husk at du ikke må slite deg helt ut, hva med å ta en fridag sammen med kjæresen? gjør noe koselig dere to, bare vær dere to sammen, slik som dere sikkert var i starten av forholdet deres!: Jeg og sambo prøver ihvertfal det noen ganger, å gjøre ting for å prøve å finne igjen den følelsen vi følte i starten av forholdet vårt! Det er alltid like koselig :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går bare på psyken. Har symptomer hver syklus uansett ettersom hormonene mine er på tur =P Så tviler på at jeg hadde merket noe som helst annerledes hvis jeg hadde klart å bli gravid. Det er bare det at etter så mange måneder føler jeg at det ikke er noe håp. Jeg føler også at hvis vi bruker to år til på dette og det fortsatt ikke har skjedd noe så ødelegger jeg livet til samboeren min...

Men kjære deg.. Han legger sg da fortsatt sammen med deg om kvleden? Går igjennom alt dette vonde sammen med deg? Det beviser vel at han elsker deg mer en noe annet?? Hadde han ikke gjort det, hadde han faktisk bare gått ut døren.. HUsk du er sårbar nå, han er sårbar nå.. Han vet sikkert ikke helt hva han skal si, hva han skal gjøre osv.. Det er sikkert vanskelig for han at det er du som må gå igjennom alt dette kroppslige "alene" mens han bare kan stå på sidelinjen og vente.. Og uansett, to år frem i tid sier du, ja så vent to år og se da.. Fordi jeg er sikker på at om to år, så går dere rundt med en liten skatt som kaller dere mamma og pappa! :)

(edit: litt skrivefeil ser jeg, går litt for på iphone)

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Men kjære deg.. Han legger sg da fortsatt sammen med deg om kvleden? Går igjennom alt dette vonde sammen med deg? Det beviser vel at han elsker deg mer en noe annet?? Hadde han ikke gjort det, hadde han faktisk bare gått ut døren.. HUsk du er sårbar nå, han er sårbar nå.. Han vet sikkert ikke helt hva han skal si, hva han skal gjøre osv.. Det er sikkert vanskelig for han at det er du som må gå igjennom alt dette kroppslige "alene" mens han bare kan stå på sidelinjen og vente.. Og uansett, to år frem i tid sier du, ja så vent to år og se da.. Fordi jeg er sikker på at om to år, så går dere rundt med en liten skatt som kaller dere mamma og pappa! :)

(edit: litt skrivefeil ser jeg, går litt for på iphone)

Ja, jeg vet jo at han elsker meg osv. Jeg vil bare ikke ødelegge hans muligheter for et liv med barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Takk missdior! :biggrin: :biggrin: :biggrin: Det håper virkelig virkelig jeg og.... Hadde gitt fra meg alt på et blunk hvis jeg kunne få en baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Da er alle julegavene handlet inn =D og på rekordtid. Det er bare så sinnsykt deilig å være ferdig med det =D Ellers bare jobber jeg =P Hver kveld, noe som egentlig er deilig for da får jeg fokus på noe annet. Så skal jeg snart dra til svigers en tur.. Må bare få litt fri =) Og det blir kjempekoselig =) Deilig å ha masse annet å gjøre... Gruer meg veldig til å være hjemme i julen... Orker ikke mamma og søsteren min sine kommentarer osv. Besteforeldre som spør etter oldebarn... Bah...

Endret av jente8923
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alle julegavene handlet inn =D og på rekordtid. Det er bare så sinnsykt deilig å være ferdig med det =D Ellers bare jobber jeg =P Hver kveld, noe som egentlig er deilig for da får jeg fokus på noe annet. Så skal jeg snart dra til svigers en tur.. Må bare få litt fri =) Og det blir kjempekoselig =) Deilig å ha masse annet å gjøre... Gruer meg veldig til å være hjemme i julen... Orker ikke mamma og søsteren min sine kommentarer osv. Besteforeldre som spør etter oldebarn... Bah...

veldig irriterende med masete familie... hos svigers får jeg alltid slengt i trynet at lillebroren til kjæresten sikkert er den første som får barn.. (han er 10 år). har så lyst til å rope ut at "HALLOOOOO, vi skal faktisk snart begynne å prøvee!! og hadde det ikke vært for at deres eldste sønn vil veeeente litt til så hadde vi hatt baby for lenge siden! " :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er alle julegavene handlet inn =D og på rekordtid. Det er bare så sinnsykt deilig å være ferdig med det =D Ellers bare jobber jeg =P Hver kveld, noe som egentlig er deilig for da får jeg fokus på noe annet. Så skal jeg snart dra til svigers en tur.. Må bare få litt fri =) Og det blir kjempekoselig =) Deilig å ha masse annet å gjøre... Gruer meg veldig til å være hjemme i julen... Orker ikke mamma og søsteren min sine kommentarer osv. Besteforeldre som spør etter oldebarn... Bah...

Deilig å vrære ferdig kan jeg tenke meg :D jeg mangler 3 ganger, og aner ikke hva jeg skal kjøpe :fnise: Jaa slekninger er masete, og beklager å si det.. Noen ganger fæle... Lykke til i julen kjære deg! satser på at du får verdens beste julegave :blomst::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søsteren min skal f meg ha barn.. Typisk... Hun er en bitch og hun vil ikke spesielt mye engang. Bare ble gravid med en gang... Hun klarer ikke skifte bleie, klarte ikke passe lillebror eller sitte barnevakt... Yahooo for rettferdighet.. Går og dør litt

du blir nok en myyyye bedre mor enn henne! for ditt barn er jo virkelig ønsket! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jente8923

Ja, det kan du si...

Jeg har mine tvil på akkurat det. Er ferdig med min doble pergokur nå. Ser ikke ut som det har skjedd noe denne mnd heller. Testen var ihvertfall negativ. Får svar om samboeren min i januar. Er det noe galt med han så blir det jo rett til prøverør så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren min skal f meg ha barn.. Typisk... Hun er en bitch og hun vil ikke spesielt mye engang. Bare ble gravid med en gang... Hun klarer ikke skifte bleie, klarte ikke passe lillebror eller sitte barnevakt... Yahooo for rettferdighet.. Går og dør litt

:hug: Kjære deg, jeg føler virkelig med deg. Jeg vet liksom ikke riktig hva jeg skal si heller... Tenker masse på deg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente8923

Det er ikke lett å holde motet oppe når ingenting ser ut til å fungere. Derfor har jeg valgt å feire jul borte i år og det er utrolig deilig. Jeg storkoser meg og velger å fokusere energien på valpen og samboer. Nå er det bare en jobbdag igjen før julaften :danse: Og så har jeg fri heelt til andre juledag :fnise:

Nå venter jeg bare på januar så vi skal få testet samboer og jeg skal på lapraskopi. Håper jeg det hjelper og at ingenting er galt med min samboer. Så får min familie seile sin egen sjø i og med at de har vist seg å være ekstremt lite støttende. Angrer på at jeg fortalte min mor at vi prøver. Hun spør hele tiden om jeg er gravid og når jeg sier nei kommer det alltid "jaja, du har mange år å bli gravid på. Ingen grunn til å stresse. Du er enda ung" osv... Voldsomt provoserende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...