Gå til innhold

Bryllupsskravling


Gjest 2013 bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest kiara_pusen

Ja, roser er også veldig aktuelt. Kjenner ikke til de rosene du nevnte, men tok et søk og de ser veldig fine ut. Det finnes også roser som ligner veldig på peoner påstår mamma. Vi hadde en lang blomsterdiskusjon i dag uten at hun lukta lunta. (I tillegg spurte pappa sånn 5 ganger om ikke vi skulle gifte oss snart). Vi skal muligens bruke en blomsterhandler på Grünerløkka da bryllupslokalet har god erfaring i å samarbeide med dem.

Der er rett og slett bare mye større enn vanlige, så absolutt verdt en titt. :)

For meg finnes det mange i rosefamilien som fint kan måle seg med Peoner både i størrelse og utseende. Ikke noe problem å finne seg noe annet å forelske seg i.

Morsomt at dere holder det hemmelig... :rodmer:

Jeg klarte knappe 48timer. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 2013 bryllup

Jeg klarte ikke 48 timer en gang, tror jeg fortalte mine foreldre om frieriet allerede samme kveld. Og hans foreldre visste om det allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Ja, nå visste jeg jo at det kom til å skje på forhånd, avtalt at det var oss to og vi kom til å gifte oss (hadde til og med intruert ham i hvilke ringer jeg ønsket). Så særlig overrasket var jeg ikke :)

Tror nok det er vanligst å bli enige om det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Men det var koselig og litt "rart" likevel å bli spurt...?

Innbiller meg at det må være en kaste-seg-rundt-halsen-på-mannen-opplevelse! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Veldig veldig koselig! Og han var kjempe nervøs! Så jeg skjønte det kom til å skje en liten stud før :) Så kanskje jeg ikke reagerte slik som på film, men gooooo klem fikk han, og jeg smilte veldig mye i tiden etter på :D

Litt glad for at han hadde bestemt seg for at han skulle fri, det er jo et koselig minne!

Og så prøvde jeg å vente noen dager med å begynne planleggingen, men det gikk ikke lang tid, for nå hadde jeg jo lov! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kiara_pusen

Koselig!

Jeg og mamma *oppgitt* hadde begynt planleggingen samme helg. Vi snakket sammen på søndag ettermiddag.

Jeg hadde vært hjemme på besøk, og var veeeeeldig giftesyk, spurte litt diskre og mamma leste meg som en åpen bok... Så en ting ledet til et annet og vips var det bestemt at vi skulle gifte oss i 2013, og ikke senere som først tenkt.

Og min kommende mann så med skrekk og gru på året med bryllupsmas og planlegging som lå foran ham stakkar. Han er jo en skikkelig manne-mann som ikke driver med slikt tull. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Jeg snakket akkuratt med kjæresten (og faktisk en del om bryllup :sjokkert: ) og vi ble enige om at bryllup er som regel en damegreie, han bryr seg veldig lite egentlig :fnise: .

Men ett år må de tåle, og vi er da ikke sååå fæle :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Snakk for deg sjæl - jeg er vistnok veeeeeldig ille. :laugh:

Neida, han har sagt at det må skje innen et år, og at jeg ikke burde være på forum for det avler vistnok ville ideer. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarte 30 min før foreldrene våre hadde fått tlf :P

I dag er kjæresten å prøvebrygger hos faren sin :) svigerfar ønsker å bidra med hjemmebrygga øl!

Når det gjelder selve bryllupsdagen er jeg ikke alene om å planlegge. Han har mange meninger, og mange av mine ideer blir kastet. Selv om han er den strategiske og jeg den kreative, så har vi klare meninger på den andres "felt". :P eneste han ikke vil høre om er kjolen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Snakk for deg sjæl - jeg er vistnok veeeeeldig ille. :laugh:

Neida, han har sagt at det må skje innen et år, og at jeg ikke burde være på forum for det avler vistnok ville ideer. :ler:

Jeg mener må det er bra for meg å være på dette forumet! Da får jeg snakket fra meg om bryllup (til en viss grad)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Vi klarte 30 min før foreldrene våre hadde fått tlf :P

I dag er kjæresten å prøvebrygger hos faren sin :) svigerfar ønsker å bidra med hjemmebrygga øl!

Når det gjelder selve bryllupsdagen er jeg ikke alene om å planlegge. Han har mange meninger, og mange av mine ideer blir kastet. Selv om han er den strategiske og jeg den kreative, så har vi klare meninger på den andres "felt". :P eneste han ikke vil høre om er kjolen <3

Så koselig at dere er begge veldig aktive i planleggingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel for feminint for noen og enhver også i dette brudefølget, men det blir som det blir når det sies ja uten å vite hva man sier ja til. :)

Kreative dere er begge to. Men du kan ikke du linke til han australske fotografen, bare kjekt å se en fotograf som tar skikkelig bra bilder. Vi har jo foreløpig ikke fotograf. :)

Jonaspeterson.com, svensk som bor i Australia. Startpris på 30.000,-+ reise t/r Australia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fast leser av den bloggen!! :)

Jeg må inrømme jeg er litt redd for å sette temafarge, da jeg er utrolig redd for å ikke klare å gjennomføre det! Men vi skal ha gul bil, derfor jeg har lyst til å ta det opp i blomster :)

Høres herlig ut kiara :)

Vi har grått og gult+litt orange. Men vi skal ikke go crazy. Men type grå duker med gule servietter og gul brudebukett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Høres ut kult ut cathfoto! Veldig stilig!

For meg er det litt urealistisk å ha grå duker, vi kommer bare til å samle inn hvite duker fra venner :) men jeg håper på å få sydd naturfargede løpere da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det, har ingen det er naturlig å velge og det er jo en ekstra utgift :) Ska du?

Vi skal derimot muligens brude nevøen hans som ringbærer, men er 3 år for ungt? Redd han skal få litt skrekk av alle folkene...

Er det hemmelig bryllup? :)

Det kommer veldig an på 3 - åringen, men mange vil klare det helt fint. Lurt å øve litt på forhånd da!

Det skulle ikke nødvendigvis være hemmelig, men det er denne ringen da.. hehe.. som jeg/vi ikke har enda. Han fridde uten ring, og ville vi skulle finne ringer sammen. (og det tar sin tid).. Jeg synes det er litt stas å ha ring på fingeren når vi forteller det. I tillegg vil han ha ringen min når vi får den, og så gi den til meg i en spesiell anledning. Han liker tanken på litt romantisk kliss han da. :fnise:

Endret av Ea_
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fargekombinasjonen høres nydelig ut CathFoto!

Vi har selv gult, grønt også grå/brun. Siste fargen er ikke helt på plass enda. Men tror det blir brunt siden festen er på en låve :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Låvefest! Så gøy Fanteria! Også med hjemmebrygget øl. Nam, nam, nam. :D

Jonaspeterson.com, svensk som bor i Australia. Startpris på 30.000,-+ reise t/r Australia.

Tusen takk Cath, for noen bilder! Utrolig gøy å se noe annet enn de oppstilte bildene der bruden balanserer på et rekkverk eller stivner av skrekk. :)

2013: Bare sjarmerende med en 3åring i dress som bærer ringene. Slår han seg vrang, slår han seg vrang - men får håper han gliuser som bare en treåring kan. Får lokke han oppover. :)

Vi skal jo se ut som et 17mai tog når vi går oppover... Vi har jo 2 små jenter som gleeeeeder seg mer enn meg, så har vi en tenåring som hvertfall gleder deg, for ikke å glemme familiens nye hunder som også hadde likt å være en del av dagen ifølge hun på 10. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Koselig med mange da kiara! :) Det er jo kjempe fint når det er noen som er naturlig å ha med på slikt!

Ja, vi skal nå i alle fall snakke med foreldrene til 3åringen og høre hva de tenker, så får vi se. Om han ikke vil gå opp midtgangen kan han i alle fall komme opp med ringene når de skal på tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...