Gå til innhold

Bryllupsskravling


Gjest 2013 bryllup

Anbefalte innlegg

Jeg skal også lage buketten sjøl, ei venninne gjorde det og det ble kjempefint og visstnok ikke så vanskelig. Det finnes mange instruksjonervideoer på YouTube som kan være til hjelp også.

Kaker til festen hjemme baker jeg sjøl og får familien til å bake. Skal spørre ei venninne om å bake "bryllupskaka" jeg også, håper hun vil da. Nå skal vi uansett vare ha en liten uformell fest hjemme, så noen stor etasjekake blir det ikke snakk om uansett.

Aner virkelig ikke hva vi skal gjøre med invitasjonene! Hva slags invitasjoner har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest kiara_pusen

Vi har ikke kommet så langt at vi har formulert invitasjonene våre enda, har en helt fantastisk amerikansk dame som lager alt av papir for Oss til en mer enn overkommelig pris, så jeg gleder meg til å se egentlig.

Dette er hvertfall Save the date i Tiffany blue.

Savethedate.png

Så blir invitasjonene i samme stil, med denne løsningen http://www.etsy.com/...pattern-layered lager hun konvolutter og annet i samme font etc. Veldig fornøyd! :D

Kunne selvfølgelig scrappet det sammen, men jeg er ingen talentfull eller kreativ scrapper. :ler:

Endret av kiara_pusen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er langt unna hva vi har planer om. Tenkte mer noe med bilde av oss på via eurofoto eller lignende, men det er kanskje teit? Vi skal ikke ha noe papir ellers, ingen bordkort eller kirkeprogram eller sånt. Men kanskje jeg kunne laget noen sjøl? Jeg elsker jo sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Det der er langt unna hva vi har planer om. Tenkte mer noe med bilde av oss på via eurofoto eller lignende, men det er kanskje teit? Vi skal ikke ha noe papir ellers, ingen bordkort eller kirkeprogram eller sånt. Men kanskje jeg kunne laget noen sjøl? Jeg elsker jo sånt.

Hadde jeg hatt evnene og ikke minst tålmodigheten hadde jeg satt igang uten å blunke! Synes det virker både koselig å lage, og ikke minst vise frem. Vårt er jo veldig designet og lite hjemmelaget for å si det slik, men veldig meg i smaken. :fnise:

Vi fikk en invitasjon ifjor - de hadde bilde fra når de hadde vært på ferie eller ligndende, var kjempesøte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er ikke helt typene til sånne designergreier :lol: synes det er koselig med invitasjoner med bilde og vi har en kamerat som har sagt han kan ta noen bilder av oss to, så kanskje vi skal gå for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest kiara_pusen

Pusla; Jeg elsker dill og dall, og har en spesiel svakhet for alt som kan gjøre litt mer intrikat enn hva de trenger å være, vi også kunne jo sendt en mail eller en sms, men det passet ikke denne pusekatten.

Synes ideen deres høres strålende ut!

Men siden min store skrekk på bryllupsdagen er å bli tatt bilde av, utsetter jeg det lengst mulig. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var stilig! Særlig de kassettgreiene :)

Takk! Invitasjonen blir nok noe røffere enn inspirasjonen så det blir mer i tråd med kassettgreia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Vi kommer nok til å gå for noe veldig enkelt når de kommer til invitasjoner. Tenker kvadratisk med et bilde av oss og navnene våre på forsiden og kort og grei tekst inni.

Blir faktisk veldig stilig! :D Gleder meg, skal lage i de i julen allerede, for da eg jeg hjemme og kan få hjelp av familie og venner :)

Satser på å lage noe lignende til menyhefter.

Også klarer jeg absolutt ikke å bestemme meg for "temafarger". Har vært innom fersken, rosa, gul, blå osv. Nå ser det ut som om jeg ender opp med hvit og naturfarget på mest mulig av trykksaker og så ser jeg hvilke farger jeg ender opp meg på blomster ;)

Noen som har temafarger?

Endret av 2013 bryllup
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Passer jo sikkert dere som også vil ha et ikke super-duper-formelt bryllup.

Noe våre ikke bærer preg av ser jeg. :ler:

Jeg likte deres veldig godt. Men min kjære synes sånn skrift er for feminint, og siden han er grafisk designer får han sisteordet i alt trykk-relatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Det er vel for feminint for noen og enhver også i dette brudefølget, men det blir som det blir når det sies ja uten å vite hva man sier ja til. :)

Kreative dere er begge to. Men du kan ikke du linke til han australske fotografen, bare kjekt å se en fotograf som tar skikkelig bra bilder. Vi har jo foreløpig ikke fotograf. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Vi har hage, peoner og sommer som tema, det får søren meg holde. :fnise:

Men denne er jo kjempefin til å sette sammen farger eller få nye ideer om hva som passer sammen; http://www.theperfectpalette.com/2011/07/colors-i-love-sweet-vintage-creative.html

Eller så drømmer jeg meg ofte bort med denne;

http://pinterest.com/niftynicky/wedding-mood-boards/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest 2013 bryllup

Fast leser av den bloggen!! :)

Jeg må inrømme jeg er litt redd for å sette temafarge, da jeg er utrolig redd for å ikke klare å gjennomføre det! Men vi skal ha gul bil, derfor jeg har lyst til å ta det opp i blomster :)

Høres herlig ut kiara :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kiara_pusen

Jeg er også redd for å sette en temafarge, og så ender hele bryllupet opp som en rosa tyggumi drøm a la Fotballfrue. Mye mindre forpliktende å ha en rød tråd, uten at man blir fanatisk i gjennomføringen.

Gul bil?!? Så gøy! Fargeklatt de luxe. Slike ting synes jeg er morsomt. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2013 bryllup

Haha, rosa tyggegummi er 1) mitt mareritt og 2) uakseptert av kjæresten. Han har tross alt noen meniger!

Synes også den røde tråden er mye enklere å gjennomføre! Noen av mine venninner (eller stort sett alle) forventer nesten at jeg skal velge en farge og tror det er normalen, så jeg må nesten bare vente å se hva som skjer. Det vet jeg vel ikke før dagen er der :vetikke: Er veldig fornøyd med at kjolen er på plass, for meg setter den litt temaet for bryllupet i seg selv.

Men ja, jeg elsker den gule bilen (som faktisk kjæresten har fikset uten en gang å spørre meg :fnise:, så når jeg tenker på det er det faktisk en del ting på hans premisser i dette bryllupet også)!

Endret av 2013 bryllup
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...