Blådiamant Skrevet 14. august 2013 #2404 Skrevet 14. august 2013 (endret) Prøver å legge ut bilde av kjolen jeg brukte. Aldri lagt ut bilde før, så håper det funker *bildet er fjernet* Endret 15. august 2013 av Blådiamant 1
Suzi Skrevet 14. august 2013 #2405 Skrevet 14. august 2013 MissEi, veldig fin kjole. :-) Og din så også fantastisk fin ut Blådiamant. :-)
CathFoto Skrevet 14. august 2013 #2407 Skrevet 14. august 2013 Prøver å legge ut bilde av kjolen jeg brukte. Aldri lagt ut bilde før, så håper det funker Kjempeflott!
MissEi Skrevet 14. august 2013 #2408 Skrevet 14. august 2013 Prøver å legge ut bilde av kjolen jeg brukte. Aldri lagt ut bilde før, så håper det funker Kjeeeempe fin!
pusla Skrevet 15. august 2013 #2410 Skrevet 15. august 2013 (endret) Nydelige kjoler Skal se om jeg kan tøffe meg opp til å legge ut et jeg og, men da må jeg få redigert bort hodet mitt først. Endret 15. august 2013 av pusla
Gjest Adriane Skrevet 16. august 2013 #2412 Skrevet 16. august 2013 Nydelige kjoler, MissEi og Blådiamant! Det føles rart at alt nå er "over" av planlegging, bryllupsfokus osv; men det føles også godt! Veldig godt! Jeg trives vesentlig bedre på denne siden av bryllupet, enn på den andre siden Koste meg med planleggingen og alt, for all del, men du verden så godt det er at det er ferdig og gjennomført På forhånd trodde jeg at jeg kom til å være like mye på forumet etter bryllupet som før, men jeg merker at jeg ikke har den samme "driven" ang å gå inn her heller. Men jeg kommer til å kikke innom, for det er bruder her jeg har fulgt lenge nå, og som jeg har et ønske om å følge helt i "mål". Jeg har lovet de som er interessert en liten "rapport", men kommer til å legge den inn i den "gratulasjonstråden" for 10.august tror jeg, istedenfor her i skravletråden. Kos dere videre med planleggingen dere som har dagen foran dere fremdeles, og mitt aller beste råd er: senk skuldrene og pust med magen. Det meste vil gå greit, og det som ikke gjør det, må man bare prøve å ta på strak arm der og da og gjøre det beste ut av det
MissEi Skrevet 17. august 2013 #2413 Skrevet 17. august 2013 Den var veldig pen! Utrolig fin, MissEi MissEi, veldig fin kjole. :-) Og din så også fantastisk fin ut Blådiamant. :-) Nydelig kjole, MissEi. Så gøy å se. Så fin den er! For en nyyydelig kjole! Å herlighet så snille dere er! Nå gleder jeg meg bare enda mer til å ta den på den store dagen å vise den frem!
cecilie85 Skrevet 20. august 2013 #2414 Skrevet 20. august 2013 Wææ, 4 dager til bryllupet, og i går fant jeg ut at jeg er gravid! Overrasket men veldig glad. Da kommer spørsmålet: hvordan unngår jeg å avsløre dette under bryllupet? Jeg er veldig glad i vin, men nå må jeg jo stå over. Har tenkt på å bytte ut med alkoholfri vin men hvordan gjør man dette rent praktisk? Har noen erfaringer med noe slik?? 1
Gjest Adriane Skrevet 20. august 2013 #2415 Skrevet 20. august 2013 Wææ, 4 dager til bryllupet, og i går fant jeg ut at jeg er gravid! Overrasket men veldig glad. Da kommer spørsmålet: hvordan unngår jeg å avsløre dette under bryllupet? Jeg er veldig glad i vin, men nå må jeg jo stå over. Har tenkt på å bytte ut med alkoholfri vin men hvordan gjør man dette rent praktisk? Har noen erfaringer med noe slik?? Oj! Gratulerer! Hvis dere er på et sted hvor dere blir servert, så bare si i fra til den som leder personalet at du skal ha alkoholfri vin. Forklar hvorfor, men si også at dette er hysj-hysj, sånn at de kan forsøke å skjule litt at du drikker alkoholfritt? Evt dra en hvit løgn om at du går på en form for tablettkur som gjør at du ikke kan drikke alkohol? 1
plix Skrevet 20. august 2013 #2416 Skrevet 20. august 2013 Oj! Gratulerer! Hvis dere er på et sted hvor dere blir servert, så bare si i fra til den som leder personalet at du skal ha alkoholfri vin. Forklar hvorfor, men si også at dette er hysj-hysj, sånn at de kan forsøke å skjule litt at du drikker alkoholfritt?Evt dra en hvit løgn om at du går på en form for tablettkur som gjør at du ikke kan drikke alkohol? Denne er så stor sjanse for at folk gjetter eller mistenker graviditet, da. For nå er det nesten blitt "allment" at om du kommer med unnskyldninger av denne typen kan enkelte være litt for.. hmm.. "ahaaa!". Dessverre Det er mange bruder der ute som ikke har "tid" til å drikke, så om du ikke har et glass i hånden enhver tid utover kvelden så er det ikke mistenkelig. Men Adrianes råd om å snakke med servitørene er lur Gratulerer
Gjest Adriane Skrevet 20. august 2013 #2417 Skrevet 20. august 2013 (endret) Denne er så stor sjanse for at folk gjetter eller mistenker graviditet, da. For nå er det nesten blitt "allment" at om du kommer med unnskyldninger av denne typen kan enkelte være litt for.. hmm.. "ahaaa!". Dessverre Det er mange bruder der ute som ikke har "tid" til å drikke, så om du ikke har et glass i hånden enhver tid utover kvelden så er det ikke mistenkelig. Men Adrianes råd om å snakke med servitørene er lur Gratulerer Ja, det er klart, det kan skje at noen "mistenker" noe uansett. Vanskelig det der... Sånn sett er vel det å snakke med servitørene den beste løsningen. Selv drakk jeg utrolig lite på den store dagen, til tross for at jeg er glad i vin. Jeg var på en måte så "gira", at jeg både drakk og spiste lite. Så kanskje det løser seg selv? Edit: (forutsatt at du reagerer på samme måte som jeg gjorde) Endret 20. august 2013 av Adriane
Cherrytomat Skrevet 20. august 2013 #2418 Skrevet 20. august 2013 Kanskje si at du rett og slett har vert så nervøs og spent for dagen at du allerede føler du har drukket en helflaske, og lyve om at de to glassene du (ikke) tok hos frisøren gjorde deg så svimmel at du rett og slett bestemte deg for å ta det rolig fordi du vil ikke gå glipp av et sekund av denne dagen Så koser du deg med et glass alkoholfri her og der, så er det nok ingen som tenker så mye mer på det skal du se 1
cecilie85 Skrevet 20. august 2013 #2419 Skrevet 20. august 2013 (endret) Tusen takk! Og takk for gode råd! Vi står for drikke selv så da må vi kjøpe inn et par alkoholfrie varianter. Er bare litt redd for at de som sitter nærmest skal se at jeg får servert fra annen flaske enn resten. Har også lurt på å ikke gjøre noe, bare la være å drikke det jeg får servert. Og da bare si at jeg glemte å drikke hvis noen spørr. Det ordner seg. Er ikke krise om noen skjønner det heller, vi har bare lyst til å reise på bryllupsreise og kose oss med at det er bare vi som vet. Dette har i allefall gjort at jeg har blitt veldig avslappet ift bryllupet denne uken. Plutselig er det ikke mer bekymringer for kakepynt eller blomster på bordet, og jeg forstår nå at dette ikke er så viktig som jeg tidligere har gjort det til. Nå skal vi bare nyte dagen, dog uten vin Endret 20. august 2013 av cecilie85 1
Gjest Kiara! Skrevet 20. august 2013 #2420 Skrevet 20. august 2013 Wææ, 4 dager til bryllupet, og i går fant jeg ut at jeg er gravid! Overrasket men veldig glad. Da kommer spørsmålet: hvordan unngår jeg å avsløre dette under bryllupet? Jeg er veldig glad i vin, men nå må jeg jo stå over. Har tenkt på å bytte ut med alkoholfri vin men hvordan gjør man dette rent praktisk? Har noen erfaringer med noe slik?? Gratulerer Cecilie! Gleder meg til det er vår tur. Og lykke til på lørdag! :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå