Gå til innhold

Jeg synes ikke det er rettferdig at jeg skal være med å betale maten til min samboers barn!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sunheart

Moren teller jo kroner og ører når hun vil at han skal betale mer av maten. Hvorfor er det greit at hun gjør det?

Et ekte mannfolk vil ikke la seg utnytte på den måten. Tøffler gjør det.

Anonym poster: a524632d02dc9c82f8ebc1bd05f35559

Da har jeg bare vært sammen med tøffler jeg da, og jeg liker dem ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da har jeg bare vært sammen med tøffler jeg da, og jeg liker dem ;)

Hvis du liker å bli forsørga så skjønner jeg godt at du faller for den type menn.

Anonym poster: a524632d02dc9c82f8ebc1bd05f35559

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sette grenser for knapper og glansbilder spør du meg!! Og en mulig fortjeneste står overhodet ikke til prisen det har.

Er rimelig sikker på at akkurat denne utgiftsposten fordeles likt eller i forhold til evne i de fleste hjem hvor det eksisterer dine,mine eller bare den enes.

Dyre ferier og fritidsaktiviteter derimot kan jeg skjønne at skaper irritasjon hvis dette lempes over på den som er minst ansvarlig.

Hele tråden har blitt latterlig, og jeg ser at TS har for lengst falt av. Det forteller meg litt om hvilke jævla kverrulanter dette forumet består av!

Utrolig hvordan det plutselig blir knapper og glansbilder når det er gubben skal betale, samtidig som du er ekstremt var og bekymret for mors økonomiske situasjon!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere single menn som ikke har unger fra før: Hold dere til helvete unna alenemødre!!!

Det er nok det beste rådet man kan komme med etter å ha leste denne tråden.

Anonym poster: a524632d02dc9c82f8ebc1bd05f35559

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunheart

Hvis du liker å bli forsørga så skjønner jeg godt at du faller for den type menn.

Anonym poster: a524632d02dc9c82f8ebc1bd05f35559

Jeg forsørger meg selv, jeg da....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til alle dere single menn som ikke har unger fra før: Hold dere til helvete unna alenemødre!!!

Og til alenemødre: hold dere til helvete unna barnløse menn med mindre dere ønsker nok en unge å ta vare på!!

Anonym poster: b68a9ea36b389f02e1efc433ea5dd1c2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig hvordan det plutselig blir knapper og glansbilder når det er gubben skal betale, samtidig som du er ekstremt var og bekymret for mors økonomiske situasjon!

Hva er så utrolig med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem teller kroner og ører når man bor sammen? Ikke en EKTE mann i mine øyner iallefall

Alenemødre som finner seg ny mann med mye høyere lønn enn dem selv har nok lite interesse av å telle på kroner og ører iallefall. De sier bare at en EKTE mann forsørger hele hopen med et smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det klar dåkk ikke ;)

Eh... Hvorfor ikke? Fordi dere er så sexy at vi bare ber på våre knær om å få forsørge dere og ungene deres?

Nei, takk. Det finnes nok av de uten unger og vett i hodet.

Anonym poster: a524632d02dc9c82f8ebc1bd05f35559

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forsørger meg selv, jeg da....

Fordi du pr nå ikke har en dumsnill epsilon-gutt som vil forsørge deg og ungen(e) din(e). Så da er du NØDT til å forsørge deg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Fordi du pr nå ikke har en dumsnill epsilon-gutt som vil forsørge deg og ungen(e) din(e). Så da er du NØDT til å forsørge deg selv.

Hva er dette for slags kvinnehatende innlegg? Hva feiler det deg og andre som oppfører dere på denne måten? Jeg har selv vært alenemor til flere barn (de er voksne nå) og forsørget dem selv på min egen inntekt pluss barnetrygd så lenge det varte, så det er sagt. Det er mange i samme situasjon som klarer seg selv.

Hvor finner du disse griske kvinnene som mer enn gjerne vil snylte på menn?

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for slags kvinnehatende innlegg? Hva feiler det deg og andre som oppfører dere på denne måten? Jeg har selv vært alenemor til flere barn (de er voksne nå) og forsørget dem selv på min egen inntekt pluss barnetrygd så lenge det varte, så det er sagt. Det er mange i samme situasjon som klarer seg selv.

Hvor finner du disse griske kvinnene som mer enn gjerne vil snylte på menn?

Nå var det først og fremst dumsnille epsilon-gutter jeg rakket ned på. Og hun jeg siterte ga et inntrykk av at hun gjerne så at hun ble forsørget, men at hun pr nå klarer seg selv, noe som er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er mann og ser vel ikke opphavet til diskusjonen som noe tema.

Flytter en inn under samme tak med en partner som har barn vil det unansett komme kostnader på deg som omhandler barnet.

Ønsker en ikke dette må en avstå fra forhold der det er barn fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Eurodice

Hei.

Jeg er mann og ser vel ikke opphavet til diskusjonen som noe tema.

Flytter en inn under samme tak med en partner som har barn vil det unansett komme kostnader på deg som omhandler barnet.

Ønsker en ikke dette må en avstå fra forhold der det er barn fra før.

Fornuftig, edruelig innlegg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er mann og ser vel ikke opphavet til diskusjonen som noe tema.

Flytter en inn under samme tak med en partner som har barn vil det unansett komme kostnader på deg som omhandler barnet.

Ønsker en ikke dette må en avstå fra forhold der det er barn fra før.

Han har jo allerede tatt på seg kostnader som gjelder barna. Moren er ikke fornøyd og vil ha mer!

Anonym poster: a524632d02dc9c82f8ebc1bd05f35559

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har jo allerede tatt på seg kostnader som gjelder barna. Moren er ikke fornøyd og vil ha mer!

Anonym poster: a524632d02dc9c82f8ebc1bd05f35559

Er meg mannen igjen. Han får redvurdere forholdet, evt. kreve opphør av heimen de nå har sammen.

Har en barn sammen i tillegg selv er dette selvfølgelig vanskligere men det å få barn og stifte familie med noen som har barn fra før innebærer større utfordringer.

Det er mange som går i "den fella" men ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette for slags kvinnehatende innlegg? Hva feiler det deg og andre som oppfører dere på denne måten? Jeg har selv vært alenemor til flere barn (de er voksne nå) og forsørget dem selv på min egen inntekt pluss barnetrygd så lenge det varte, så det er sagt. Det er mange i samme situasjon som klarer seg selv.

Hvor finner du disse griske kvinnene som mer enn gjerne vil snylte på menn?

60 prosent av norske kvinner kunne tenke seg å bli forsørget.

http://www.dagbladet.no/2010/08/02/tema/jobb_og_utdanning/karriere/kjonnsrolle/12802229/

Ikke så vanskelig å finne snylterne med andre ord!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...