AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #81 Skrevet 29. november 2012 Tull, det kalles å teste grenser. På samme måte som man gjerne prøver seg frem med litt dasking før man begynner med skikkelige klaps på rompa. I dette tilfellet prøvde han seg med en liten finger for å sjekke responsen. Den var dårlig, så da sluttet han. Hadde han fortsatt etter at hun ba ham slutte hadde det kanskje vært et overgrep. Jeg ba han om å slutte, han bare lo av det og jeg måtte dytte han bort. Tok aldri mer kontakt med den idioten. Anonym poster: c4211007e06d7c7c49ed1d2e063df51e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #82 Skrevet 29. november 2012 Om en kvinne hadde spurt deg hva du synes om det, hadde du sagt at du var åpen for det? Hadde heller foretrukket at hun hadde testet litt grenser. F.eks med å stryke en finger over rumpa mens hun suger. Jeg er åpen for mye kinky når jeg er veldig tent. Slik er det nok med mange (både kvinner og menn). Anonym poster: 84a5ac29cf4eb657da6466e80dcc3a7f 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #83 Skrevet 29. november 2012 Et lite tillegg. Mener det sier seg selv at man først tester med lett stryking evt. massasje og ikke hopper rett til penetrering. Dersom den andre parten slett ikke vil så kan jeg lett se at det kan føles som et overgrep Anonym poster: 84a5ac29cf4eb657da6466e80dcc3a7f
Bowyang Skrevet 29. november 2012 #84 Skrevet 29. november 2012 Hadde heller foretrukket at hun hadde testet litt grenser. F.eks med å stryke en finger over rumpa mens hun suger. Jeg er åpen for mye kinky når jeg er veldig tent. Slik er det nok med mange (både kvinner og menn). Anonym poster: 84a5ac29cf4eb657da6466e80dcc3a7f Føler det er så mange menn som reagerer sterkt om du "tester grenser". Enten liker de det ikke, eller så er de gjerne ikke trygge nok på seg selv til å innrømme at de nyter noe som kan knyttes til homofili. Uansett føler jeg at å teste grenser brått kan totalt ødelegge stemningen om parteneren ikke liker det, dermed er det så risikabelt å teste ut 1
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #85 Skrevet 29. november 2012 Føler det er så mange menn som reagerer sterkt om du "tester grenser". Enten liker de det ikke, eller så er de gjerne ikke trygge nok på seg selv til å innrømme at de nyter noe som kan knyttes til homofili. Uansett føler jeg at å teste grenser brått kan totalt ødelegge stemningen om parteneren ikke liker det, dermed er det så risikabelt å teste ut Det er et godt poeng. Ofte har det nok også noe med hvor mye man stoler på partneren (bla. at det ikke blir sagt videre og at dama ikke skal spøke om det senere). Vi menn kan noen ganger være litt vel bekymret for å fremstå som lite mandige. Det er også mulig å gå enda mer forsiktig frem eks. ved å stryke over "skrukken" mens du masserer ballene. Se litt på ansiktsuttrykket hvordan han reagerer. Legg merke til pustemønster og muskelrespons (slapper han av eller er han anspent). Dersom han sprer beina (gjør det lettere for deg å komme til) er han sannsynligvis åpen for det. Slik jeg pleier å gå frem med damer i alle fall (minus det med ballene, seff). Anonym poster: 84a5ac29cf4eb657da6466e80dcc3a7f 1
Gjest brutal mann Skrevet 29. november 2012 #86 Skrevet 29. november 2012 Føler det er så mange menn som reagerer sterkt om du "tester grenser". Enten liker de det ikke, eller så er de gjerne ikke trygge nok på seg selv til å innrømme at de nyter noe som kan knyttes til homofili. Uansett føler jeg at å teste grenser brått kan totalt ødelegge stemningen om parteneren ikke liker det, dermed er det så risikabelt å teste ut Du holder på med guttunger Ikke mist motet, det blir bedre med årene. 1
Bowyang Skrevet 29. november 2012 #87 Skrevet 29. november 2012 Det er et godt poeng. Ofte har det nok også noe med hvor mye man stoler på partneren (bla. at det ikke blir sagt videre og at dama ikke skal spøke om det senere). Vi menn kan noen ganger være litt vel bekymret for å fremstå som lite mandige. Det er også mulig å gå enda mer forsiktig frem eks. ved å stryke over "skrukken" mens du masserer ballene. Se litt på ansiktsuttrykket hvordan han reagerer. Legg merke til pustemønster og muskelrespons (slapper han av eller er han anspent). Dersom han sprer beina (gjør det lettere for deg å komme til) er han sannsynligvis åpen for det. Slik jeg pleier å gå frem med damer i alle fall (minus det med ballene, seff). Anonym poster: 84a5ac29cf4eb657da6466e80dcc3a7f Takk det var et gode råd Skal også huske og spre bena mer om en mann skulle nærmet seg bak!
Bowyang Skrevet 29. november 2012 #88 Skrevet 29. november 2012 Du holder på med guttunger Ikke mist motet, det blir bedre med årene. Det er nok sant. Får enten være tålmodig eller begynne å lete litt oppover da!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #89 Skrevet 29. november 2012 Takk det var et gode råd Skal også huske og spre bena mer om en mann skulle nærmet seg bak! Flink pike Anonym poster: 84a5ac29cf4eb657da6466e80dcc3a7f 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. november 2012 #90 Skrevet 29. november 2012 Ikke mist motet, det blir bedre med årene. ABSOLUTT!
Genesis Skrevet 30. november 2012 #91 Skrevet 30. november 2012 - det var da skummet så like erfaringer vi har da Du er min nye favorittmoderator! Ønsker deg alt vel i livet
Gjest Katten. Skrevet 30. november 2012 #92 Skrevet 30. november 2012 (endret) Den dagen jeg spør om å gjøre noe i senga, så har jeg tapt i ludo. Det går faktisk an til å prøve seg fram, forsiktig, og være obs på kroppsspråk. Tungen heftig på klitoris, en finger på g-punktet og en finger som begynner å sakte massere seg inn til rumpehullet. Utrolig sjeldent det ikke blir meget godt mottatt. Endret 30. november 2012 av Katten.
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #93 Skrevet 30. november 2012 Den dagen jeg spør om å gjøre noe i senga, så har jeg tapt i ludo. Det går faktisk an til å prøve seg fram, forsiktig, og være obs på kroppsspråk. Tungen heftig på klitoris, en finger på g-punktet og en finger som begynner å sakte massere seg inn til rumpehullet. Utrolig sjeldent det ikke blir meget godt mottatt. Her er nok de fleste enige med deg. Dette er en rett måte å føle seg fram på. Så vil man få klar beskjed om hennes grense er nådd. I dette tilfellet snakker vi om en situasjon der gutten på forhånd visste klar at det var uaktuelt med noe form for anal aktivitet. Likevel stikker han fingeren opp i rumpa hennes. Ikke forsiktig stryking/massering, men altså full penetrering med finger opp i analen. Kan overhodet ikke kalles for å teste grenser. Det kalles for å bevisst overskride allerede kjente grenser krafig. Anonym poster: bd8d3f0aa6ed759786728a2e6cc73cda 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #94 Skrevet 30. november 2012 Hei! En fyr jeg drev med for ikke så lenge siden var veldig ivrig etter å få ha analsex med meg, noe jeg aldri har prøvd før og soom jeg ikke føler behov for å prøve heller.. Har ikke kontakt med han nå lenger grunent div årsaker. En gang under akten, stakk han fingeren sin inn i rumpa mi, enda jeg hele tiden hadde sagt at jeg ikke ville ha noe inni der.. Er ikke det egentlig veldig respektløst? Hvorfor er noen gutter/mannfolk så ivrig etter rumpa? Anonym poster: c4211007e06d7c7c49ed1d2e063df51e Ja, si det, om de er så opptatte av analen burde de finne seg en gutt. Neste gang noen vil ha analsex, sier jeg ja, men på EN betingelse, at jeg får kjøre strap-on i analen deres. Anonym poster: 0a475febbaa047da25ab894b14cb2f62 1
Gjest proteinet Skrevet 30. november 2012 #95 Skrevet 30. november 2012 Dramaquin... Anonym poster: 11d8258fabd07b0d12a4340215338434 Det er greit at du mener det, men lær deg å skrive engelsk, AB.
Obelix Skrevet 30. november 2012 #96 Skrevet 30. november 2012 Har da opplevd at dame har sagt at hun ikke har lyst å forsøke analsex (les penetrering)...men at hun da jeg slikker henne og bruker fingre ikke har hatt noe imot, faktisk har hun kommet, når jeg samtidig har lurt pekefingtuppen inn bak..
TheTeen Skrevet 1. desember 2012 #97 Skrevet 1. desember 2012 Når det kommer en finger ut av ingen steder opp der sola ikke skinner, så blir det månelyst! Da hadde jeg nok funnet noe å stikke opp i rompa hans også, så hadde han fått kjent på følelsen 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2012 #98 Skrevet 6. desember 2012 Når det kommer en finger ut av ingen steder opp der sola ikke skinner, så blir det månelyst! Da hadde jeg nok funnet noe å stikke opp i rompa hans også, så hadde han fått kjent på følelsen Det var et godt tips! ts Anonym poster: c4211007e06d7c7c49ed1d2e063df51e
Obelix Skrevet 7. desember 2012 #99 Skrevet 7. desember 2012 Når det kommer en finger ut av ingen steder opp der sola ikke skinner, så blir det månelyst! Skjønner jeg godt om det aldri har vært snakket om eller strøket/vært en tilnærming sakte men sikkert..
Gjest Raindrops Skrevet 7. desember 2012 #100 Skrevet 7. desember 2012 Når det kommer en finger ut av ingen steder opp der sola ikke skinner, så blir det månelyst! Da hadde jeg nok funnet noe å stikke opp i rompa hans også, så hadde han fått kjent på følelsen Hvem vet, kanskje han hadde likt det også. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå