Genesis Skrevet 29. november 2012 #61 Skrevet 29. november 2012 Teoretisk sett er det voldtekt. Å penetrere rumpehullet uten samtykke er voldtekt. Anonym poster: bd8d3f0aa6ed759786728a2e6cc73cda Partneren min presset hode mitt ned i underlivet hennes en gang, uten å spørre først. Hun holdt hode mitt fast med myndig kvinnehånd, og jeg turte ikke annet enn å slikke. Tok selvfølgelig saken til politiet, og proklamerte at jeg ikke hadde gitt samtykke til dette og følte meg truet (noe som i disse dager er dekket av voldtektslovgivningen). Jeg argumenterte også med at jeg i frykt for represalier ikke turte å si noe. Saken ble henlagt etter hånlig latter fra samtlige tjenestemenn. Ufattelig at vi voldtektsofre ikke blir tatt på alvor i det vi liker å kalle en rettsstat. 3
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #62 Skrevet 29. november 2012 Partneren min presset hode mitt ned i underlivet hennes en gang, uten å spørre først. Hun holdt hode mitt fast med myndig kvinnehånd, og jeg turte ikke annet enn å slikke. Tok selvfølgelig saken til politiet, og proklamerte at jeg ikke hadde gitt samtykke til dette og følte meg truet (noe som i disse dager er dekket av voldtektslovgivningen). Jeg argumenterte også med at jeg i frykt for represalier ikke turte å si noe. Saken ble henlagt etter hånlig latter fra samtlige tjenestemenn. Ufattelig at vi voldtektsofre ikke blir tatt på alvor i det vi liker å kalle en rettsstat. Hva er dette for et flåsete svar?? Hvis du seriøst mener det er ok at partneren stapper fingern opp i analen uten samtykke, så har du et alvorlig problem. Da er det vel også ok at han stapper en dildo eller en annen gjenstand opp i rumpe på kjæresten hvis han selv tenner på dette? Det en åpenbar voldtekt. Anonym poster: bd8d3f0aa6ed759786728a2e6cc73cda 1
Tidus Skrevet 29. november 2012 #63 Skrevet 29. november 2012 Hva er dette for et flåsete svar?? Hvis du seriøst mener det er ok at partneren stapper fingern opp i analen uten samtykke, så har du et alvorlig problem. Da er det vel også ok at han stapper en dildo eller en annen gjenstand opp i rumpe på kjæresten hvis han selv tenner på dette? Det en åpenbar voldtekt. Anonym poster: bd8d3f0aa6ed759786728a2e6cc73cda Voldtekt er et sterkt ord her synes jeg også. Er det en voldshandling om du klasker til på rumpa uten å si fra under sex? 1
kristian82 Skrevet 29. november 2012 #64 Skrevet 29. november 2012 Helt klart skaphomo, veldig mange menn er det. Bifile også for den saks skyld. Tror du har misforstått. Homser liker menn, altså legning jf kjønn på partner. Er man hetrofil er det ikke samme om man blir sugd av en gutt/jente bare for at både gutten og jenta har en munn (det er ikke det samme for andre enn deg i alle fall). Den dagen man blir homo av å like JENTErumper 1
Gjest Lincoln Skrevet 29. november 2012 #65 Skrevet 29. november 2012 Hva er dette for et flåsete svar?? Hvis du seriøst mener det er ok at partneren stapper fingern opp i analen uten samtykke, så har du et alvorlig problem. Da er det vel også ok at han stapper en dildo eller en annen gjenstand opp i rumpe på kjæresten hvis han selv tenner på dette? Det en åpenbar voldtekt. Anonym poster: bd8d3f0aa6ed759786728a2e6cc73cda Da er det selvsagt også voldtekt hvis en dame begynner å suge en mann uten å be om muntlig samtykke . Eller hvis mannen begynner å slikke dama uten muntlig samtykke. Eller stikker inn en finger mens han slikker uten muntlig samtykke. Eller at man skifter stilling underveis i samleiet uten muntlig samtykke. Sannelig vanskelig å unngå å voldta hverandre! Ta deg en bolle ditt troll.
Gjest brutal mann Skrevet 29. november 2012 #66 Skrevet 29. november 2012 Hei! En fyr jeg drev med for ikke så lenge siden var veldig ivrig etter å få ha analsex med meg, noe jeg aldri har prøvd før og soom jeg ikke føler behov for å prøve heller.. Har ikke kontakt med han nå lenger grunent div årsaker. En gang under akten, stakk han fingeren sin inn i rumpa mi, enda jeg hele tiden hadde sagt at jeg ikke ville ha noe inni der.. Er ikke det egentlig veldig respektløst? Hvorfor er noen gutter/mannfolk så ivrig etter rumpa? Anonym poster: c4211007e06d7c7c49ed1d2e063df51e Han hadde vel et håp om å få vist for deg hvor fantastisk det er med analstimuli. Uansett, det virket ikke på deg, men kan ha hatt eksplosivt bra effekt på noen andre. så da lever han i håpet om å få oppleve det igjen. Voldtekt? Nei. Overgrep? Nei. Respektløst? Kanskje. Desperat? Definitivt!
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. november 2012 #67 Skrevet 29. november 2012 Er så einig med Brutal mann og Lincoln (fekk ikkje til å multisitera) Skal ein spørje om ein får lov til alt under sex? -kan eg får kyssa deg? -kan eg få ta deg på puppen/magen/rumpa? -kan eg få kle av deg? -kan eg få kysse heile kroppen din? -er det greit om eg knip deg litt pårumpa? -går det bra om eg legg meg inntil deg? -er det greit om eg legg foten over deg? -er det greit om eg tek handa mi på musa di? -er det greit om eg stryk deg på musa di? -er det greit om eg masserar musa di? -er det greit om eg stikk ein fing oppi musa di? -er det greit om eg slikkar deg ? -er det greit om eg slikkar deg og stikk ein fing oppi musa di? -er det greit om eg eg brukar"kom her" bevegingar i musa di? -Hold kjeft og gjer det du vil meg meg. NO!
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #68 Skrevet 29. november 2012 En eks av meg spurte flere ganger om analsex og jeg sa TYDELIG i fra hver gang at jeg aldri kommer til å ha analsex. Men en gang mens han tok meg bakfra i vagina så etter noen minutter så puttet han kølla si i rumpa mi, det var grusomt vondt så jeg skvatt, hylte og løp inn på badet. Jeg spurte han etterpå hvorfor i ....... han gjorde det og han svarte at han trudde at det ville være godt for meg og han var sjokkert over at jeg ikke likte det fordi alle andre liker det jo (han var jomfru før sex med meg). Det var siste gang vi hadde sex, og ja jeg følte meg voldtatt! Og etter den opplevelsen er jeg ikke bare 100% sikker på at jeg aldri skal ha analsex, jeg er nå 300% sikker! Å si at det er greit å gjøre noe sånt når man har sagt i fra på forhånd flere ganger (eller en gang da en gang skal være nok) at man ikke vil er galt, det er voldtekt! Uansett om det er suging eller noe annet. Hadde samboeren min sagt at han aldri vil suges så hadde jeg respektert det og aldri sugd han. Hadde han ikke sagt i fra før første gang jeg hadde prøvd å suge han så hadde det blitt annerledes fordi da hadde jeg ikke vist det. Det er ikke normalt å putte kuken i rumpa på dama uten å spørre først. Jeg syns at å putte "ting" i rumpa til noen uten å ha spurt er mye verre enn å suge eller slike uten å ha spurt, da det er vondt med analsex (uten smøring) og mange flere er imot analsex enn oralsex. Man skal ikke ta det som en selvfølge at alle er for analsex. Hadde dere mannfolk likt det hvis jeg midt på natta overrasket deg mens du sov av at jeg hadde tatt på en strap-on og putta den i rumpa di? Eller under sex hadde bedt deg om å snu deg og tatt på en strap-on og putta i rumpa di? SURPRISE!!! Uten å spørre først? Fordi du ikke hadde rukket ennå å si at du ikke vil ha analsex så tok jeg det som en selvfølge at du kom til å like det? Jeg er sikker på at samtlige hadde blitt forbannet og kastet meg naken ut døra! Jeg har hatt sex med ca 20 menn og INGEN har bedt meg om å putte noe i rumpa deres, ikke en finger en gang, så det er neppe så populært blant menn å få noe i rumpa. Men ja noen liker det jo. Så hvorfor skal det være så populært for damer? Vårt rumpehull er som menn sine rumpehull, og vi har da en vagina som vi vil ha penis i! Heldigvis har alle andre menn som jeg har hatt sex, med bortsett fra duste-eksen, som har hatt lyst på analsex spurt meg først og respektert at jeg har sagt nei. TS du skal være glad for at du bare fikk en finger i rumpa, men selvsagt var det slemt gjort av han, det er respektløst siden du hadde sagt nei. Anonym poster: 89e51e73bba337fef4544947e832d36a
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. november 2012 #69 Skrevet 29. november 2012 no er det forskjell på ein kuk og ein fing då.... og menn er ofte litt sjenerte når det gjeld fing i rumpa og rimming . Sjølv om dei ikkje foreslår det så er sjangsen stor for at dei lik det stor
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #70 Skrevet 29. november 2012 Jo men man spør først når det gjelder å putte noe i rumpa, uansett hva det er! Anonym poster: 89e51e73bba337fef4544947e832d36a
Gjest Lille-pus Skrevet 29. november 2012 #71 Skrevet 29. november 2012 no er det forskjell på ein kuk og ein fing då.... og menn er ofte litt sjenerte når det gjeld fing i rumpa og rimming . Sjølv om dei ikkje foreslår det så er sjangsen stor for at dei lik det stor - det var da skummet så like erfaringer vi har da 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 29. november 2012 #72 Skrevet 29. november 2012 - det var da skummet så like erfaringer vi har da
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #73 Skrevet 29. november 2012 Er så einig med Brutal mann og Lincoln (fekk ikkje til å multisitera) Skal ein spørje om ein får lov til alt under sex? -kan eg får kyssa deg? -kan eg få ta deg på puppen/magen/rumpa? -kan eg få kle av deg? -kan eg få kysse heile kroppen din? -er det greit om eg knip deg litt pårumpa? -går det bra om eg legg meg inntil deg? -er det greit om eg legg foten over deg? -er det greit om eg tek handa mi på musa di? -er det greit om eg stryk deg på musa di? -er det greit om eg masserar musa di? -er det greit om eg stikk ein fing oppi musa di? -er det greit om eg slikkar deg ? -er det greit om eg slikkar deg og stikk ein fing oppi musa di? -er det greit om eg eg brukar"kom her" bevegingar i musa di? -Hold kjeft og gjer det du vil meg meg. NO! Og hvor relevant er dette innlegget ditt? Kan virkelig ikke huske å ha skrevet at ALT av aktiviteter skal konfronteres med meg før "akten". Hvis du tar deg tid til å lese det jeg faktisk har skrevet her inne, så ville du kanskje spart deg for de kommentarene der. Jeg skrev at noe ble gjort imot min vilje og det gjorde VONDT! Da handler det om å ha respekt for andre mennesker og ikke gjøre ting med dem som de på forhånd (etter å ha blitt spurt x antall ganger) har sagt NEI til! Anonym poster: c4211007e06d7c7c49ed1d2e063df51e
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #74 Skrevet 29. november 2012 En eks av meg spurte flere ganger om analsex og jeg sa TYDELIG i fra hver gang at jeg aldri kommer til å ha analsex. Men en gang mens han tok meg bakfra i vagina så etter noen minutter så puttet han kølla si i rumpa mi, det var grusomt vondt så jeg skvatt, hylte og løp inn på badet. Jeg spurte han etterpå hvorfor i ....... han gjorde det og han svarte at han trudde at det ville være godt for meg og han var sjokkert over at jeg ikke likte det fordi alle andre liker det jo (han var jomfru før sex med meg). Det var siste gang vi hadde sex, og ja jeg følte meg voldtatt! Og etter den opplevelsen er jeg ikke bare 100% sikker på at jeg aldri skal ha analsex, jeg er nå 300% sikker! Å si at det er greit å gjøre noe sånt når man har sagt i fra på forhånd flere ganger (eller en gang da en gang skal være nok) at man ikke vil er galt, det er voldtekt! Uansett om det er suging eller noe annet. Hadde samboeren min sagt at han aldri vil suges så hadde jeg respektert det og aldri sugd han. Hadde han ikke sagt i fra før første gang jeg hadde prøvd å suge han så hadde det blitt annerledes fordi da hadde jeg ikke vist det. Det er ikke normalt å putte kuken i rumpa på dama uten å spørre først. Jeg syns at å putte "ting" i rumpa til noen uten å ha spurt er mye verre enn å suge eller slike uten å ha spurt, da det er vondt med analsex (uten smøring) og mange flere er imot analsex enn oralsex. Man skal ikke ta det som en selvfølge at alle er for analsex. Hadde dere mannfolk likt det hvis jeg midt på natta overrasket deg mens du sov av at jeg hadde tatt på en strap-on og putta den i rumpa di? Eller under sex hadde bedt deg om å snu deg og tatt på en strap-on og putta i rumpa di? SURPRISE!!! Uten å spørre først? Fordi du ikke hadde rukket ennå å si at du ikke vil ha analsex så tok jeg det som en selvfølge at du kom til å like det? Jeg er sikker på at samtlige hadde blitt forbannet og kastet meg naken ut døra! Jeg har hatt sex med ca 20 menn og INGEN har bedt meg om å putte noe i rumpa deres, ikke en finger en gang, så det er neppe så populært blant menn å få noe i rumpa. Men ja noen liker det jo. Så hvorfor skal det være så populært for damer? Vårt rumpehull er som menn sine rumpehull, og vi har da en vagina som vi vil ha penis i! Heldigvis har alle andre menn som jeg har hatt sex, med bortsett fra duste-eksen, som har hatt lyst på analsex spurt meg først og respektert at jeg har sagt nei. TS du skal være glad for at du bare fikk en finger i rumpa, men selvsagt var det slemt gjort av han, det er respektløst siden du hadde sagt nei. Anonym poster: 89e51e73bba337fef4544947e832d36a Flott innlegg og takk for forståelsen..... Jeg syns det var veldig ekkelt og det var veldig sårende.. Ts Anonym poster: c4211007e06d7c7c49ed1d2e063df51e
Gjest brutal mann Skrevet 29. november 2012 #75 Skrevet 29. november 2012 Jo men man spør først når det gjelder å putte noe i rumpa, uansett hva det er! Anonym poster: 89e51e73bba337fef4544947e832d36a Nei, en gjør ikke det. Har en intelligens så tester en farvannet forsiktig først og tolker reaksjonen. Noen sier mellom linjene nei, mens andre i klare ordelag oppfordrer til videre stimuli. Poenget er at en stiller ikke spørsmål da det finnes utallige andre og bedre måter å kommunisere på.
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #76 Skrevet 29. november 2012 Da er det selvsagt også voldtekt hvis en dame begynner å suge en mann uten å be om muntlig samtykke . Eller hvis mannen begynner å slikke dama uten muntlig samtykke. Eller stikker inn en finger mens han slikker uten muntlig samtykke. Eller at man skifter stilling underveis i samleiet uten muntlig samtykke. Sannelig vanskelig å unngå å voldta hverandre! Ta deg en bolle ditt troll. Er du mentalt tilbakestående? Du fremstår i hvertfall som det i dine argumentasjoner. Hvis du seriøst mener det er det samme å stappe en finger opp i ræva på et annet menneske, uten dems samtykke og til og med når man har fått klar beskjed at det er noe som ikke aksepteres, med vanlige seksuelle handlinger i et parforhold mellom to personer som stoler på hverandre, så må du rett og slett være dum. Å kjøre en gjenstand opp i analen på et annet mennesker er rett og slett et overgrep. I et normalt parforhold kjenner man hverandres grense og forholder seg deretter. Her snakker vi om en mann som, til tross for at han har fått klar beskjed om at det ikke er akseptabelt, kjører fingeren opp i rektum på kjæresten. Det er forkastelig og et soleklart overgrep. Anonym poster: bd8d3f0aa6ed759786728a2e6cc73cda
Gjest Lincoln Skrevet 29. november 2012 #77 Skrevet 29. november 2012 (endret) Er du mentalt tilbakestående? Du fremstår i hvertfall som det i dine argumentasjoner. Hvis du seriøst mener det er det samme å stappe en finger opp i ræva på et annet menneske, uten dems samtykke og til og med når man har fått klar beskjed at det er noe som ikke aksepteres, med vanlige seksuelle handlinger i et parforhold mellom to personer som stoler på hverandre, så må du rett og slett være dum. Å kjøre en gjenstand opp i analen på et annet mennesker er rett og slett et overgrep. I et normalt parforhold kjenner man hverandres grense og forholder seg deretter. Her snakker vi om en mann som, til tross for at han har fått klar beskjed om at det ikke er akseptabelt, kjører fingeren opp i rektum på kjæresten. Det er forkastelig og et soleklart overgrep. Anonym poster: bd8d3f0aa6ed759786728a2e6cc73cda Tull, det kalles å teste grenser. På samme måte som man gjerne prøver seg frem med litt dasking før man begynner med skikkelige klaps på rompa. I dette tilfellet prøvde han seg med en liten finger for å sjekke responsen. Den var dårlig, så da sluttet han. Hadde han fortsatt etter at hun ba ham slutte hadde det kanskje vært et overgrep. Endret 29. november 2012 av Lincoln
Bowyang Skrevet 29. november 2012 #78 Skrevet 29. november 2012 Kunne godt tenke meg en finger i rumpa jeg! Men nå det er vel egentlig ingen som har prøvd det på meg, og i en alder av 17 føler jeg det er litt uvanlig/flaut å be om det? Man er litt fersk og har ikke vært vitne til så mye rart av fantasier og fetisjer enda. Er det slik at gutter som ikke har interesse av analsex ofte kan være foruten å ta fingeren i rumpa på partneren, og omvendt? Spør de eldre og erfarne jeg nå
AnonymBruker Skrevet 29. november 2012 #79 Skrevet 29. november 2012 snip Enig i at det er voldtekt når du klart og tydelig har sagt ifra om at du ikke vil. Så må jeg si at jeg som mann godt kan like en finger i rumpa, men ikke f**n om jeg noen gang kommer til å spørre om det. Anonym poster: 84a5ac29cf4eb657da6466e80dcc3a7f
Bowyang Skrevet 29. november 2012 #80 Skrevet 29. november 2012 Enig i at det er voldtekt når du klart og tydelig har sagt ifra om at du ikke vil. Så må jeg si at jeg som mann godt kan like en finger i rumpa, men ikke f**n om jeg noen gang kommer til å spørre om det. Anonym poster: 84a5ac29cf4eb657da6466e80dcc3a7f Om en kvinne hadde spurt deg hva du synes om det, hadde du sagt at du var åpen for det?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå