Gå til innhold

Finger i rumpa, hvorfor?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Følte meg bare brukt etterpå, og han bare lo av det. Jeg syns det var veldig ubehagelig og jeg følte at han ikke hadde noe respekt for meg, bare tråkket på meg...

Jeg foretrekker å få det i det andre hullet, fordi jeg ikke syns at en penis har noe som helst å gjørei rumpehullet mitt.. Kan ikke skjønne at gutter syns det er deilig, der skal ting ut, ikke inn!

Anonym poster: c4211007e06d7c7c49ed1d2e063df51e

så hvorfor ba du han ikke sporenstreks ta ut fingeren? At du ikke er interessert i analsex er ikke synonymt med at du ikke vil ha en finger i rumpa. Jeg har selv hatt sex med mange som nyter en finger i rumpa uten å ønske mer enn det. Det blir for dumt å rope om overgrep med mindre du eksplisitt sa han skulle ta ut fingeren, og han fortsatte å presse den inn med makt. Du er da et voksent menneske som kan prate for deg eller?

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare tull at fingre skal opp i noens rompe, det gjelder både mine fingre og min rompe, og den andres fingre og rompe.

Anonym poster: 2a2d089b04a48501a924c32d1528d42c

• Liker 3
Skrevet

Two in the pink, one in the stink!

That's called the shocker!

Skrevet

Dramaquin...

Anonym poster: 11d8258fabd07b0d12a4340215338434

Skrevet

En finger eller 2, opp i rumpa er da bare trivelig.

Herlig faktisk.

Både for gutter og jenter. Kanskje mest for gutter?

At man har noe MOT dette, skyldes bare uvitenhet.

Møter man noen som ikke har gjort det før, så kan det kanskje være litt rart.

Men er ikke alt nytt, litt rart da?

Betyr da ikke at man ikke skal prøve.

Få en finger i rumpa i kveld, eller gi en. Ikke spør. Da får du "NEI", bare si at du vil gjøre noe godt.

Anonym poster: 6a35ec97f9723a97361278469ac12792

Skrevet

Hvis du har vært tydelig på at du ikke vil ha noe inn den veien, er det veldig respektløst av ham synes jeg. Og jeg kan skjønne at du føler det som et overgrep. Samtidig er det jo forskjell på analsex og å få en finger inn der, og jeg tenker litt at det i utgangspunktet er innenfor "normalen" av ting en kan prøve seg fram på hos den andre uten å nødvendigvis spørre eksplisitt om det er greit (jeg har f eks aldri vært med noen som spør om de får lov til å fingre meg - når vi først har havnet til sengs). Men: kom fingeren fra "ingensteds" og var plutselig oppi rompa di? Eller følte han seg litt fram..? Om det siste er tilfelle forventet han vel at du fanget opp signalene og hadde mulighet til å reagere underveis?

Anonym poster: 2c6432391989a668d391af403adb4a07

Skrevet

En finger eller 2, opp i rumpa er da bare trivelig.

Herlig faktisk.

Både for gutter og jenter. Kanskje mest for gutter?

At man har noe MOT dette, skyldes bare uvitenhet.

Møter man noen som ikke har gjort det før, så kan det kanskje være litt rart.

Men er ikke alt nytt, litt rart da?

Betyr da ikke at man ikke skal prøve.

Få en finger i rumpa i kveld, eller gi en. Ikke spør. Da får du "NEI", bare si at du vil gjøre noe godt.

Anonym poster: 6a35ec97f9723a97361278469ac12792

Jeg har prøvd flere ganger. Med glidemiddel, bedøvelseskrem og alt. Aldri mer. Trodde jeg skulle like det, siden så mange skryter av det. Jeg hater det. Så nei. Det å ha noe MOT det skyldes ikke alltid uvitenhet.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor kuk i fitta?

Anonym poster: cbbeb23f36b13e236b321c6726d7e1cd

Tja, tror det har noe med forplantning å gjøre?

Seksuelle grenser skal selvfølgelig respekteres, men jeg syns det blir ryktlig kjedelig hvis de aldri kan tøyes. ;)

:heks:

• Liker 1
Skrevet

Tja, tror det har noe med forplantning å gjøre?

Seksuelle grenser skal selvfølgelig respekteres, men jeg syns det blir ryktlig kjedelig hvis de aldri kan tøyes. ;)

Man tøyer ikke grensene til partneren i startfasen av et forhold vel? :P

Skrevet

Man tøyer ikke grensene til partneren i startfasen av et forhold vel? :P

Hvor skrev jeg at man gjorde det? ;)

Du kan jo lese det jeg skriver, nemlig at grenser skal respekteres.

Skrevet

Hvor skrev jeg at man gjorde det? ;)

Du kan jo lese det jeg skriver, nemlig at grenser skal respekteres.

Neida. Men bare i denne sammenhengen så kunne det virke sånn.

Skrevet

Neida. Men bare i denne sammenhengen så kunne det virke sånn.

Jeg forstår ikke hvordan du klarte å lese det ut fra hva jeg skrev. :roll:

Gjest Lille-pus
Skrevet

Og så, for å vende tilbake til trådens opprinnelige spørsmål;

Fordi det kan være utsøkt herlig i den rette sammenhengen og kombinasjonen ;)

Skrevet

jeg har hatt analsex, og syns det er greit. Men finger i rumpa?! Nei takk!

Skrevet

jeg har hatt analsex, og syns det er greit. Men finger i rumpa?! Nei takk!

Og jeg er litt motsatt av deg. Jeg har hatt analsex og syns det er sånn passe, men finger i rumpa? Ja takk. ;) Vel å merke som Lille-pus sier, i rette sammenheng og kombinasjon.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Analsex tror jeg da de aller fleste har hatt.....Ingenting spesielt med det.

Kan absolutt være både ok, - og mere til, det også ;)

Sammenheng og kombinasjon gjelder selvsagt også her, - som med all sex.

Beklager avsporingen.

Skrevet

Ts her:

Til de av dere som stiller spørsmål ved min alder og umodenhet, kan jeg si det med en gang!

Når jeg har gitt beskjed til vedkommende om at jeg ikke ønsker noe som helst av penis, dildoer o.l. så skulle man da tro at han skjønte det at, "hun her setter sikkert ikke pris på å få en finger oppi stumpen heller". Man må da kunne klare å skjønne det?

OG de av dere som lurer på hva jeg gjorde under selve hendelsen, så trakk jeg meg bort og sa ifra at: "jeg har sagt det før og sier det igjen, jeg ønsker ikke å ha noe som helst i rumpa, fjern finger'n"! Jeg dyttet han så bort.

Dramaqueen? Vel, jeg lurer på hvorfor han i all verden hadde så stort behov for å gjøre dette på meg uten mitt samtykke, har fått mine svar, han gjorde det fordi han ikke respekterte meg og simpeltheten var et rasshøl som jeg tuppa ut døra med en gang. Grunnen til at jeg følte det som et overgrep var fordi han gjorde det og han visste at jeg ikke likte det, han gjorde det uten forvarsel og han trakk seg ikke tilbake, jeg måtte dytte han vekk!

• Liker 8
Skrevet

Hei!

En fyr jeg drev med for ikke så lenge siden var veldig ivrig etter å få ha analsex med meg, noe jeg aldri har prøvd før og soom jeg ikke føler behov for å prøve heller..

Har ikke kontakt med han nå lenger grunent div årsaker.

En gang under akten, stakk han fingeren sin inn i rumpa mi, enda jeg hele tiden hadde sagt at jeg ikke ville ha noe inni der.. Er ikke det egentlig veldig respektløst? Hvorfor er noen gutter/mannfolk så ivrig etter rumpa?

Sikkert fordi de innerst inne er homo.

Skrevet

Jeg syns ikke du er noen "dramaqueen", ts, som sagt, grenser skal respekteres (og når man blir bedre kjent kan de, forhåpentligvis, tøyes litt).

• Liker 1
Skrevet

Sikkert fordi de innerst inne er homo.

Det skulle ikke forundre meg, aldr møtt en fyr før som har vært så glad i rumpe... Han var også veldig ivrig etter å skulle ha barn med meg, (etter fjerde daten vår).... Psycho tenkte jeg, glad jeg er kvitt han!

ts

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...