Gå til innhold

Svart mann med afro-frisyre voldtok 11 å gammel jente i 3 timer.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fjerning av både testikler og penis hadde vært bra, før han settes inn på livstid.

Enig. Det samme burde blitt gjort med folk som Trond Birkedal også, avskyelig avskum!

Anonym poster: 8bc68de792e247c6ecb1215fe7d38618

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkelig det der. Når det er en nordmann som gjør noe slikt så heter det at, "fylla har skylda". Når det er en mørkhudet som gjør det så heter det, "ja, sånn er de alle sammen!". Merkelig det at det er greit for nordmenn å skylde på alkohol mens innvandrere aldri får dra samme unnskyldning.

Misforstå meg riktig nå, jeg sier ikke at det er greit bare man har drukket alkohol. Jeg sier at når nordmenn gjør tilsvarende så skylder folk på alkohol. Når utlendinger gjør det samme så skylder folk på hudfarge. Bare jeg som har lagt merke til dette?

Anonym poster: d1ea1d55349e371d14ffb7bc9f9f78e6

Ja, det er nok bare du.

Anonym poster: 1a3003d4617260358beb7c8d77aef345

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Det samme burde blitt gjort med folk som Trond Birkedal også, avskyelig avskum!

Anonym poster: 8bc68de792e247c6ecb1215fe7d38618

Enig. Vågåordførern og Alvdal-svina bør være på samme lista.

Anonym poster: 414fcb6c40f9f6381e16f44c243e3678

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig det der. Når det er en nordmann som gjør noe slikt så heter det at, "fylla har skylda". Når det er en mørkhudet som gjør det så heter det, "ja, sånn er de alle sammen!". Merkelig det at det er greit for nordmenn å skylde på alkohol mens innvandrere aldri får dra samme unnskyldning.

Misforstå meg riktig nå, jeg sier ikke at det er greit bare man har drukket alkohol. Jeg sier at når nordmenn gjør tilsvarende så skylder folk på alkohol. Når utlendinger gjør det samme så skylder folk på hudfarge. Bare jeg som har lagt merke til dette?

Anonym poster: d1ea1d55349e371d14ffb7bc9f9f78e6

Du har kanskje også lagt merke til at et overveldende flertall av slike voldtekter begås av menn med utenlandsk opprinnelse, mye pga at de kommer fra en kultur der kvinner blir sett på som null verdt og til "fri bruk"?

Så lenge myndighetene nekter å ta dette innover seg, og innse realitetene, og i stedet velger å være politisk korrekte, og ikke ta hensyn til dette, vil vi ha store problemer med å få bukt med dette. Man har satt seg i en særdeles vanskelig situasjon når man ser på det som rasisme bare å nevne etnisiteten til voldteksforbryteren.

Anonym poster: 414fcb6c40f9f6381e16f44c243e3678

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signalementet er vel neppe relevant utenfor Storbritannia, så jeg forstår ikke hvorfor svenskene skulle hatt det med. Det gir ikke leseren nytting informasjon på noen måte, og bidrar bare til å spre fremmedfrykt. Det handler ikke om å feie aspekter ved voldtekt under teppet, men om å ikke legge vekt på irrelevante aspekter av slike saker.

Signalmentet er veldig relevant i alle land han kan tenkes å stikke av til.

Det underlige med denne tråden er at mange her er mer opptattt av rasisme enn den stakkars jenta som ligger ødelagt i underlivet etter dette.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Offensive Pie

Signalmentet er veldig relevant i alle land han kan tenkes å stikke av til.

Det underlige med denne tråden er at mange her er mer opptattt av rasisme enn den stakkars jenta som ligger ødelagt i underlivet etter dette.

Dersom politiet har et signalement som er verdt noe, tror du virkelig han kommer seg ut av landet? Som er en stor øy? Dersom politiet ikke har en bedre beskrivelse enn den vi ser her, så har de bare mistenkeliggjort alle svarte menn med afro. Det finnes mer enn en.

Rasismebiten er også det eneste det går an å diskutere i denne tråden. Det er selvfølgelig synd på jenta, ingen vil være uenige i det, men hva annet går det an å si om den saken?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom politiet har et signalement som er verdt noe, tror du virkelig han kommer seg ut av landet? Som er en stor øy? Dersom politiet ikke har en bedre beskrivelse enn den vi ser her, så har de bare mistenkeliggjort alle svarte menn med afro. Det finnes mer enn en.

Rasismebiten er også det eneste det går an å diskutere i denne tråden. Det er selvfølgelig synd på jenta, ingen vil være uenige i det, men hva annet går det an å si om den saken?

Han kan da ha kommet seg til et annet land. Hvem vet. Jeg hadde ihvertfall håpet de etterlyste han via Interpol om de ikke fant han med en gang om det var min datter. Det er vel ikke første gangen kriminelle har blitt arrestert i andre land.

Jeg syns ikke rasismedelen av dette burde være hovedfokus. Det er da mye å diskutere i en voldtektssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig for jenta, mens syns det er litt rart at man skal ta med både at han er svart og spesielt at han hadde en afro.....

Er det et kjent fakta at de med afro ofte voldtar 11 år gammle jenter?

Afroen har lite med saken, men at han er svart er høyst relevant. I mange afrikanske land har en kvinne større sjanse for å bli voldtatt enn for å lære å lese. Dessverre tar mange afrikanere med seg voldtekts-ukulturen når de kommer til vesten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler ikke om å feie aspekter ved voldtekt under teppet, men om å ikke legge vekt på irrelevante aspekter av slike saker.

Det at 90% +- av alle overfallsvoldtekter begås av innvandrere, først og fremst fra u-land, er et irrelevant aspekt? Javel.

Merkelig det der. Når det er en nordmann som gjør noe slikt så heter det at, "fylla har skylda". Når det er en mørkhudet som gjør det så heter det, "ja, sånn er de alle sammen!".

Hvilken omgangskrets har du hvis du stadig vekk møter på uttalelser som "fylla har skylda" når en mann snapper om en 11-år gammel jente på vei fra skolen for så å voldta vedkommende?

Endret av meh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan da ha kommet seg til et annet land. Hvem vet. Jeg hadde ihvertfall håpet de etterlyste han via Interpol om de ikke fant han med en gang om det var min datter. Det er vel ikke første gangen kriminelle har blitt arrestert i andre land.

Jeg syns ikke rasismedelen av dette burde være hovedfokus. Det er da mye å diskutere i en voldtektssak.

Hvor mye er det egentlig å diskutere i en konkret voldtektssak. Jeg synes oppriktig synd på jenta, jeg skulle ønske at fyren måtte brenne i helvete (og få den strengeste mulige fengselsstraffen), jeg synes det er synd at en så lite konkret beskrivelse av en voldtekstmann som "mann med afro" blir fremhevet og spredd rundt. Det finnes faktisk en god del svarte menn med afro, og jeg liker ikke at uskyldige skal blandes inn i en slik sak.

Det er litt begrenset hvor mye man kan diskutere i en konkret sak, med mindre man vil ha saken som grunnlag for en generell diskusjon om hvem som voldtar, hvordan kan man forebygge det og hvordan bør man etterforske og straffe det. Rett meg gjerne om jeg tar feil.

Anonym poster: be802b9fa52f529802c315d23faf7307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig for jenta, mens syns det er litt rart at man skal ta med både at han er svart og spesielt at han hadde en afro.....

Er det et kjent fakta at de med afro ofte voldtar 11 år gammle jenter?

Hvis du ser på siden dette var plukket fra, så var det garantert ment rasistisk. Det er altså uthevet på en svensk side, med en tydelig agenda, om noe som har skjedd i London.

Og to mulige gjerningsmenn er forøvrig allerede pågrepet, noe som står i linken. Derfor skulle det være veldig lite nødvendig å utheve afrohår, skulle det ikke?

Anonym poster: be802b9fa52f529802c315d23faf7307

Signalementet er vel neppe relevant utenfor Storbritannia, så jeg forstår ikke hvorfor svenskene skulle hatt det med. Det gir ikke leseren nytting informasjon på noen måte, og bidrar bare til å spre fremmedfrykt. Det handler ikke om å feie aspekter ved voldtekt under teppet, men om å ikke legge vekt på irrelevante aspekter av slike saker.

å jøie meg, forfatteren må jo være både rasistisk og afrohåristisk! Dette gjør avisen garantert bare for å skape afrohår-frykt! NOT. Hvordan kan en kriminells etniske bakgrunn være irrelevant, når det gang på gang viser seg at innvandrere er overrepresentert i slike saker? Er det avisers oppgave å hindre at slik informasjon kommer fram i dagens lys?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å jøie meg, forfatteren må jo være både rasistisk og afrohåristisk! Dette gjør avisen garantert bare for å skape afrohår-frykt! NOT. Hvordan kan en kriminells etniske bakgrunn være irrelevant, når det gang på gang viser seg at innvandrere er overrepresentert i slike saker? Er det avisers oppgave å hindre at slik informasjon kommer fram i dagens lys?

Jeg har aldri kommentert noe på den opprinnelige avisartikkelen, altså den britiske, der man ønsket å få informasjon om en mann som voldtok en jente i et konkret område.

Jeg mener at på en svensk side så har dette med afrohår liten til ingen relevans for saken, og jeg mener da at dette er både unødvendig og merkelig.

Jeg har ingen større problemer med å lese statistikk, og jeg kan også gjerne diskutere det, men grunnlaget for hele denne tråden er for meg helt feil.

Anonym poster: be802b9fa52f529802c315d23faf7307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kommentert noe på den opprinnelige avisartikkelen, altså den britiske, der man ønsket å få informasjon om en mann som voldtok en jente i et konkret område.

Jeg mener at på en svensk side så har dette med afrohår liten til ingen relevans for saken, og jeg mener da at dette er både unødvendig og merkelig.

Jeg har ingen større problemer med å lese statistikk, og jeg kan også gjerne diskutere det, men grunnlaget for hele denne tråden er for meg helt feil.

Anonym poster: be802b9fa52f529802c315d23faf7307

Kanskje han gjorde det for illustrasjonens skyld eller kanskje han trodde det hadde blikkfang-effekt etc. Ikke vet jeg men jeg ser ikke helt problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...