Gå til innhold

Ekstrem påkjenning etter EL, ødelagt pp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Har et spørsmål som kanskje kan virke dumt for dere, men som for meg er noe jeg faktisk lurer på.

Denne prøveperioden så klarte vi å time sexen til både før, under og etter eggløsning. Men noen dager etter eggløsning så skjedde det en tragedie, som gjorde at jeg har grått mye, vært skjelven og anspent i hele kroppen. Har ikke fått sove om nettene fordi jeg har tenkt på det triste, og har generelt hatt mye stress i kroppen.

Har vært prøver en stund, og som mange med meg, så håpte jeg jo ekstra at det skulle gå denne mnd, pga frist for opptak i barnehage, og at det vil gjøre ting lettere (skal selvsagt fortsette om det ikke funker denne mnd...).

Nå lurer jeg på om stresset som har vært kan ha påvirket muligheten for at et egg kan feste seg? Noen som vet om det er noen konkrete bevis på et stress etter eggløsning påvirker mulighetene for at et befruktet egg vil feste seg? (hvis egget ble befruktet i det hele tatt, så ville det vært det innen stresset kom, men ikke rukket å feste seg.)

Lurer liksom på om det er håp for oss likevel denne mnd, eller om det bare er enda en dårlig nyhet oppi alt.

Anonym poster: 4eb4d860a5ec347853057761227c2e12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...