Gå til innhold

Fikk vite om damas seksuelle fortid og vurderer om jeg skal avslutte ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Derimot snakker menn nedsettende og foraktelig om kvinner som lever på samme måte, én lov for Loke, en annen lov for Tor.

Ikke at jeg synes man bør snakke nedsettende om noen, men alle må selv ha lov til å lage regler for hvem de vil ha som kjæreste og det må ikke være sånn at de samme reglene gjelder for en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg aldri vært "på jakt" etter kvinner. Jeg har noen forhold bak meg, noen pulevenner og et par ons. I alle tilfellene har jeg likt jenta svært godt og en god kobling har oppstått. Jeg har derimot aldri gått ut på byen for å jakte på damer eller prøve å "få meg noe".

Som sagt, jeg har ingen problemer med en litt utforskende fortid. Det har de fleste av oss, meg inkludert. Det jeg reagerer på er graden. Hvilken type jente ligger med 10-12 stk i året over flere år?

Anonym poster: ea56927fb301b91e669d4bde0057239d

Dama di, åpenbart. Og en rekke andre kvinner her inne på kvinneforumet, som ofte sier"fortid er fortid...hva har det med saken å gjøre da, pyttsann":

Det er så mange av dere menn som reagerer med å bli skuffet og sinte når dere forstår hva slags dame dere egentlig har blitt sammen med, det jeg reagerer på, er at lettpulte damer er lettpulte damer, og det er ganske lett å forstå det egentlig, for måten dere blir sammen med disse damene på, burde egentlig fortalt dere alt med en gang, eller?

Dere går jo etter damer som dere får i senga med en gang? Hva venter dere dere egentilg?

Og når dere selv hopper til sengs på den måten, hva tror dere dere får?????

DAAAAH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjesteModerator

Ikke at jeg synes man bør snakke nedsettende om noen, men alle må selv ha lov til å lage regler for hvem de vil ha som kjæreste og det må ikke være sånn at de samme reglene gjelder for en selv.

Her i gården er det tydeligvis sånn at dersom man selv har pikk, må man ville ha noen som også har pikk.

Men fra spøk til alvor:

For menn er det status å ligge med mange kvinner fordi det vitner om visse kvaliteter (menn må ha visse kvaliteter for å få seg noe). Dersom du har ligget med mange, er sjansen stor for at andre kvinner også vil ha deg (på tross av at de sier noe annet). For kvinner er det annerledes. Det kreves ingen kvaliteter av en kvinne for å få seg noe og derfor er det heller ikke status for en kvinne å ha ligget med mange, tvert i mot.

Dere kan så klart få mene at dette er så urettferdig som dere bare vil, men det koker ned til grunnleggende biologi. Og statistikken viser at det er stor forskjell på hva dere sier i tråder som dette og hva dere egentlig vil ha (20% av menn ligger tross alt med 80% av kvinner).

Håper dette gir svar til de kvinner i denne tråden som tydeligvis har hjernen godt planta på månen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjesteModerator

(...)Jeg skjønner at du er av samme ulla (...)

(...)Vennligst bland ikke meg inn i dette her. Meg vet du ingenting om.(...)

Men du kan jo gjøre akkurat hva du vil. Fordi du har jo full oversikt da eller?

Hva mener du med full oversikt? Over hva?

Teskje nok for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

For menn er det status å ligge med mange kvinner fordi det vitner om visse kvaliteter (menn må ha visse kvaliteter for å få seg noe). Dersom du har ligget med mange, er sjansen stor for at andre kvinner også vil ha deg (på tross av at de sier noe annet). For kvinner er det annerledes. Det kreves ingen kvaliteter av en kvinne for å få seg noe og derfor er det heller ikke status for en kvinne å ha ligget med mange, tvert i mot.

Dere kan så klart få mene at dette er så urettferdig som dere bare vil, men det koker ned til grunnleggende biologi. Og statistikken viser at det er stor forskjell på hva dere sier i tråder som dette og hva dere egentlig vil ha (20% av menn ligger tross alt med 80% av kvinner).

Håper dette gir svar til de kvinner i denne tråden som tydeligvis har hjernen godt planta på månen.

Hvilke kvaliteter snakker du om?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For menn er det status å ligge med mange kvinner fordi det vitner om visse kvaliteter (menn må ha visse kvaliteter for å få seg noe). Dersom du har ligget med mange, er sjansen stor for at andre kvinner også vil ha deg (på tross av at de sier noe annet). For kvinner er det annerledes. Det kreves ingen kvaliteter av en kvinne for å få seg noe og derfor er det heller ikke status for en kvinne å ha ligget med mange, tvert i mot.

Dere kan så klart få mene at dette er så urettferdig som dere bare vil, men det koker ned til grunnleggende biologi. Og statistikken viser at det er stor forskjell på hva dere sier i tråder som dette og hva dere egentlig vil ha (20% av menn ligger tross alt med 80% av kvinner).

Håper dette gir svar til de kvinner i denne tråden som tydeligvis har hjernen godt planta på månen.

Hadde jeg vært kvinne hadde jeg neppe sett opp til en som har hatt sex med mange, trenger ikke ha noe å si for attraktiviteten, noen attraktive har vært i forhold lenge og noen tullinger får seg mange ved å bare senke standarden på hvem de vil pule. Men ja jenter trenger ikke prestere så mye for å få sex.

20/80 regelen er bare en regel, tror ingen har vist at det gjelder for sex,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde han vært egoist, hadde han lurt henne (slik hun forsøker å lure ham via sex). Men det har han ikke. Han har, som sagt, spilt med åpne kort.

Han er en egoist som velger å ligge med henne når han vet hun har følelser for han. Det er vel ikke vanskelig å finne en som er ute etter det samme som han å la denne jenta være i fred. Jeg bli kvalm av å lese hvor langt dere faktisk er villige til å gå for sex, dere oppfører dere som dyr å ikke mennesker.

Å så kommer dere med det største BS jeg har lest , for å ikke snakke om dobbeltmoral (som selvfølgelig dere smartinger ikke klarer å se) "for en jævla hore, men hun er god i senga så da bare peiser jeg på, driter vel i hva hun føler så lenge jeg får meg fitte". Å en sånn mann tror du kvinner vil ha?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GjesteModerator

Damer mangler dette, mener du?

Kommer an på dama, men det er på ingen måte noen nødvendighet for kvinner for å ha seg med en mann som er langt over deres liga. Grunnen er så enkel som at kvinner er mangelvare på sexmarkedet mens menn er i overflod. Igjen, grunnleggende biologiske mekanismer som man ikke kan gjøre noe med.

Menn er mer interessert i sex enn det kvinner er, så det er naturlig for en mann å bare ville ha sex og ingenting annet. Det ser du tydelig ut ifra skeivfordelingen av kvinner vs. menn på sexmarkedet. Sex er også bare sex for menn, ikke noe mer. Men for kvinner er sex mye mye mer. Når en kvinne da ligger rundt, vitner det gjerne om et bekreftelsesbehov, desperasjon og andre underliggende psykiske skavanker som ikke er særlig attraktive.

Jeg sier ikke at det er rettferdig, men det nytter ikke å benekte det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yep, du kan ikke forvente at dama skal være uskyldsren, mens du selv har vært over halve byen...holder på med damer uten følelser. Jeg har vært med svært få menn ( les : 1 ) selv om jeg er veldig attraktiv, er superselektiv og du hadde IKKE vært aktuell for meg! Dine handlinger får og konsekvenser u see, ikke bare når damer flyr rundt...

Men du holdt jo på å bli sammen med en fyr i sommer? og hvor du skrev dere hadde finger og oralsex. så da er spørsmålet om det bare er samleie som teller på hvor usyldsren man er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg blir litt oppgitt av innlegget ditt. Ja, hun har hatt sex med mange... Men hvorfor er det sånn at hvis en jente har sex med mange, så er det feil, og folk mener hun er "skitten"/horete o.s.v...?

Men hvis en mann har sex med mange er det liksom helt greit.

Jeg har ikke hatt sex med så veldig mange, bare 8. For noen er det mange, for mange er det få. Samme det.

Jeg er i et forhold nå, med en mann som har hatt sex med ganske mange... Jeg vet ikke helt hvor mange han har hatt sex med (tror det er godt over 20), og jeg er litt usikker på om jeg vil vite det eksakte antallet. Jeg skal innrømme at jeg har tenkt en del på det at han har hatt sex med så mange, men fortid er fortid. ;)

-Jente 25-

Anonym poster: cbfa67e356e2dcd2a291569a5a5cbba5

Hvem sier at det er helt greit?

Du kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser den og er enig. Har ei venninne som omtrent sprer beina ved enhver anledning, skrev om det tidligere her. Jeg forstår at menn ikke ser på henne som et kjærestemateriale, hun mangler jo grenser mener jeg. Selv om hun har lyst på sex akkurat NÅ, trenger man ikke ALLTID følge sin lyst, "kaste seg" over en mann når hun f.eks er ute...Jeg fatter ikke at hun klarer å ha sex med så mange forskjellige, og uten følelser som regel..Det blir jo som du sier Fraggle : at en mann ikke føler seg spesiell når hun har vært intim med x antall menn, at alle kan få henne...

Men spørsmålet mitt er da : hvorfor kan hun da "brukes" til uforpliktende sex, det er DET som skurrer!

Man kan faktisk bruke aviser som dasspapir også :smoke: hehe

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kommer an på dama, men det er på ingen måte noen nødvendighet for kvinner for å ha seg med en mann som er langt over deres liga. Grunnen er så enkel som at kvinner er mangelvare på sexmarkedet mens menn er i overflod. Igjen, grunnleggende biologiske mekanismer som man ikke kan gjøre noe med.

Klassisk tilbud-etterspørsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jente/dame

Men du holdt jo på å bli sammen med en fyr i sommer? og hvor du skrev dere hadde finger og oralsex. så da er spørsmålet om det bare er samleie som teller på hvor usyldsren man er.

Er han jeg mente som var 1...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han jeg mente som var 1...

ah, bare sett at enkelte jenter ikke teller finger og oral som sex, og synes det er en litt spesiell måte å få ned antall sexpartnere på. Jo håper det ordet seg med han fyren, og hvis ikke håper jeg du finner en snart.

Men siden du er i tråden, ser at enkelte brukere bare er gjester, men bruker det samme navnet hele tiden. Hva er fordelen med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...