Gå til innhold

Fikk vite om damas seksuelle fortid og vurderer om jeg skal avslutte ting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Bibompibomp

ah, bare sett at enkelte jenter ikke teller finger og oral som sex, og synes det er en litt spesiell måte å få ned antall sexpartnere på. Jo håper det ordet seg med han fyren, og hvis ikke håper jeg du finner en snart.

Men siden du er i tråden, ser at enkelte brukere bare er gjester, men bruker det samme navnet hele tiden. Hva er fordelen med det?

Ikke alltid sikkert det er noen fordel, men vi som ytrer oss i debattene med samme nick gjør det først og fremst for å vise at vi står for det vi mener, i motsetning til alle AB`erne som feiger ut hele tida. Mitt motto har alltid vært (enten man er gjest eller registrert bruker) å stå frem med faste sitt nick. Alle som fremtrer som bare "gjest" eller "AB" skaper bare kaos og uoversikt i debattene... Man er uansett like anonym, selv om man naturligvis blir "sett" i større grad ved å bruke fast nick. Det får man imidlertid tåle om man vil fremtre noenlunde seriøst, etter min mening.

Avsporing, ja, men siden du spør fant jeg det rimelig å svare, men nok om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...