Gå til innhold

Bruder 2013 - vis frem brudekjolen deres!


Gjest kiara_pusen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er denne fra Maggie sottero (suzanne vidal)

http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=41533085&searchQuery=maggie%20sottero%20suzanne%20vidal

(ikke min kjole altså, den henger i posen sin..)

- la ved bilde av meg nå.

Finere på deg enn på modellbildet. Er det fargen som gjør at den ikke er deg? Evt hva kan gjøre den mer deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er at den er hvit og litt prinsesseaktig...

Skjønner. Hva med å prøve en som er mer som du har sett for deg og se om det hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kiara!

Kjolen er nydelig det er det ikke tvil om, men den er prinsesse og typisk brud. Det er vel den kommende brudgommen som har valgt denne kjolen? Da er det ikke rart at det ble noe noe annet enn hva du føler deg vel i.

Jeg ville beholdt den du har til vielsen, for å så byttet til en enklere kjole valgt av BARE deg. Ingenting galt med at det er andre med et godt øye for detaljer eller som finner frem i jungelen, men det er du som tross alt skal gå med den kjolen på bryllupsdagen din. :)

Dette finner du helt sikket ut av. Gjør som Cath sier også prøv noe annet. Jeg måtte prøve en kjedelig a-linjet kjerringkjole med snøring i ryggen før jeg skjønte at jeg hadde gjort rett ved å velge noe helt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er nydelig det er det ikke tvil om, men den er prinsesse og typisk brud. Det er vel den kommende brudgommen som har valgt denne kjolen? Da er det ikke rart at det ble noe noe annet enn hva du føler deg vel i.

Jeg ville beholdt den du har til vielsen, for å så byttet til en enklere kjole valgt av BARE deg. Ingenting galt med at det er andre med et godt øye for detaljer eller som finner frem i jungelen, men det er du som tross alt skal gå med den kjolen på bryllupsdagen din. :)

Dette finner du helt sikket ut av. Gjør som Cath sier også prøv noe annet. Jeg måtte prøve en kjedelig a-linjet kjerringkjole med snøring i ryggen før jeg skjønte at jeg hadde gjort rett ved å velge noe helt annet.

Godt sagt! Om det er brudgommen som har valgt kjolen så er det ikke rart at det blir feil. Man kan være veldig god på å se hva som passer en person kroppslig sett uten å treffe med personligheten, selv om man kjenner vedkommende godt

Min kjole"angst"bunner ut i et par ting 1) jeg har ikke vært i salong og prøvd noen verdens ting, fikk skikkelig nei takk etter e-post svar fra Abelone 2) Kjolen har litt for korte stropper så vanskelig å se skikkelig hvordan den sitter før etter fiksing 3) Jeg hadde trodd jeg skulle valgt noe annet. Det som gjør meg rolig er at 1) Jeg elsker kjolen og falt for den med en gang, kjøpte den på Finn og glemte alle andre planer jeg hadde for kjoler 2) Om det blir krise når det nærmer seg september så har jeg penger nok på budsjettet til å kjøpe en til på Finn eller f.eks en Lillykjole med snøring, de er jo billige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter mye leting, så ble dette kjolen min. Strålende fornøyd med den og veldig glad for at jeg slapp såpass billig unna :)

Åh, elsker slik utringning . Den gjør så utrolig mye for figuren. Kunne tenkt meg den i f.eks blå til sommerfester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Kjempesøt kjole Fluttershy! :blomst:

Så søt kjole, Fluttershy! :)

Ja den var søt, og kjempefin!! Likte ermene og lengden, god smak ;)

Tusen takk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har prøvd en jeg følte var veldig meg, men den var ikke så fin. JEg føler meg veldig vel i kjolen, det gjør jeg absolutt, og det var et definitivt ja da jeg prøvde den. Men det er stilen jeg er usikker på. Jeg er litt enklere i smaken, han skal ha smoking så det må stå i stil også.

Skal snakke litt med hun som syr, og høre hva hun synes. Kunne godt ha tenkt meg en i lys gammelrosa/pudderrosa, med draperinger. Og slep som kan tas av slik at jeg kan bruke kjolen ved senere anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :sjenert:

Hvor har du funnet kjolen din? noe sånt kan jeg også tenke meg, passer meg mye bedre enn standard "prinsessebrudekjole".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Hvor har du funnet kjolen din? noe sånt kan jeg også tenke meg, passer meg mye bedre enn standard "prinsessebrudekjole".

Her: http://shop.kjoledamen.no/products/gracekremhvit

Jeg kunne heller aldri brukt en typisk brudekjole, selv om mange er kjempe flotte. Det er absolutt ikke min stil. Da denne dukket opp i butikken var jeg der dagen etter de fikk den inn for å kjøpe den :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her: http://shop.kjoledam...s/gracekremhvit

Jeg kunne heller aldri brukt en typisk brudekjole, selv om mange er kjempe flotte. Det er absolutt ikke min stil. Da denne dukket opp i butikken var jeg der dagen etter de fikk den inn for å kjøpe den :fnise:

Det ser jo ut som den butikken har masse fint, men finnes bare i Stavanger? :(

selv har jeg foreløpig funnet denne kjolen som ser mest ut som noe jeg kunne tenkt meg. Men lurer på om den er for "pyntet" - liker enkelheten i kjolen din veldig godt.

Du har gjort et godt kjolevalg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selv har jeg foreløpig funnet denne kjolen som ser mest ut som noe jeg kunne tenkt meg. Men lurer på om den er for "pyntet" - liker enkelheten i kjolen din veldig godt.

Oh sweet lord for en fantastisk kjole !!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fluttershy

Det ser jo ut som den butikken har masse fint, men finnes bare i Stavanger? :(

selv har jeg foreløpig funnet denne kjolen som ser mest ut som noe jeg kunne tenkt meg. Men lurer på om den er for "pyntet" - liker enkelheten i kjolen din veldig godt.

Du har gjort et godt kjolevalg :)

Den var jo rålekker den kjolen der da! :jepp:

Finnes kun i Stavanger ja. Er veldig mye flott i den butikken og kvaliteten på det jeg har handlet der er veldig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg er litt forelska i den :rodmer:

det sier jeg iiiiiiikke noe på!! noe av det nydeligste jeg har sett - og hadde brudgommen her tillat kort kjole hadde jeg LETT valgt den der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

det sier jeg iiiiiiikke noe på!! noe av det nydeligste jeg har sett - og hadde brudgommen her tillat kort kjole hadde jeg LETT valgt den der!!

Jeg hadde lett valgt den også, hvis den ikke var så dyr... Får finne noe som ligner, eller få noen til å sy kanskje :) Så mannen var i mot kort kjole? Her får han bare finne seg i det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde lett valgt den også, hvis den ikke var så dyr... Får finne noe som ligner, eller få noen til å sy kanskje :) Så mannen var i mot kort kjole? Her får han bare finne seg i det :fnise:

Her drømmer mannen om den klassiske bruden i hvit lang kjole, slep, slør og tiara .. søtingen. Han har sett for seg meg som sånn brud i 22 år så jeg syns jo nesten jeg må gi han litt av det iallefall .... <3

Men jeg skal bruke kort brudekjole på søndagsmiddagen - det gleder jeg meg til. Og så er jeg veeeldig forelsket i vielseskjolen min altså <3 <3 <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her drømmer mannen om den klassiske bruden i hvit lang kjole, slep, slør og tiara .. søtingen. Han har sett for seg meg som sånn brud i 22 år så jeg syns jo nesten jeg må gi han litt av det iallefall .... <3

Men jeg skal bruke kort brudekjole på søndagsmiddagen - det gleder jeg meg til. Og så er jeg veeeldig forelsket i vielseskjolen min altså <3 <3 <3

Ja det er kanskje viktig å huske at det er litt deres bryllup også... selv om det er mest vårt ;)

Her har nok mannen myyye mer lyst på klassisk prinsessebryllup enn det jeg har. Men brudekjolen, den skal jeg bestemme over selv! så kan han heller få mene noe om feks middagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he dette bryllupet er faktisk mest mannens ... det er han som er groomzilla her, søtingen min. fantastisk deilig å planlegge bryllup med en mann som syns det er viktig at serviettene matsjer lysene, som syns det er supert å bruke fire hele kvelder på bordplasseringskartet med stor iver, og som sitter i over to timer og følger engasjert med når jeg skal velge kjole til familiemiddagen ... så hvis han vil se lang kjole på meg i kirken så skal han sannelig få det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...