Gå til innhold

Gravid? Eller bare tull etter fjerning av p-stav?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg fjernet p-staven den 31.oktober. Hadde da hatt den siden april, men måtte fjerne den p.g.a. konstante blødninger. Vi bestemte oss da for å like godt bli prøvere..

For ca en uke siden begynte jeg å bli kvalm, luktesansen er skjerpet og puppene mine er ømme og har vokst nå den siste uka, og jeg har selvfølgelig ikke fått mensen. Jeg er også ekstremt trøtt. Jeg var skråsikker på at jeg var gravid. (har to barn fra før, og det kjennes likt ut som tidligere graviditeter), men i går tok jeg en gravididtetstest som var negativ. Ikke engang antydning til strek på den altså.

Kan det være mensen som er i anmarsj og som gir meg slike symptomer, eller kan jeg rett og slett ha testet for tidlig? Noen som har sluttet med p-stav og har opplevd lignende?

Anonym poster: add7f44788bb9979a523f179942b8e10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er hormonene som begynner å virke igjen etter prevansjonsslutt. Når testen er negativ er ikke dette symptomer på graviditet, da det er de samme hormonene som slår ut på test som gir symptomer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert mensen som er på vei, kroppen jobber iallefall. Du er neppe gravid pga negativ test

Anonym poster: f61956a21981d91738e01323f59a3c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...