Gå til innhold

Sex etter utskrapning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde et utskrapning tidlig i forrige uke (har hatt en SA uten å vite om at jeg var gravid i det hele tatt). Har blødd lite i ettertid.

På sykehuset sa de at jeg kunne ha sex igjen når jeg hadde sluttet å blø.

Det kommer ennå pittelitt blod når jeg tørker meg etter toalettbesøk (men ingenting i trusen).

Vil det være trygt å ha sex nå? Med kondom selvsagt.

Anonym poster: 0e8d1c0be0a1519a564989341ef81454

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde en utskrapning selv for en stund siden. Fikk beskjed at jeg ville blø i ca 1 uke og at vi måtte "holde oss" ut denne uken. Dette fordi det er fare for infeksjoner da man faktisk har nokså åpne sår ned under. Jeg blodde ingenting etter utskrapelsen, ringte legen og han sa vi burde holde oss til 1 uke regelen. Fristelsen var for stor, så vi hadde samleie etter kun ett par dager. Var litt vondt i starten og vi passet på at han ikke kom inni meg (vet ikke om det har noe å si, men følte det i hvert fall var litt "sterkt" for underlivet)

Kanskje ikke vårt aller beste valg, og sikkert fler her som vil kommentere at det ikke er smart, men fikk ingen følger av det - uten om å få ha sex med min kjære. Der og da følte jeg sterkt for nærkontakt etter en tung tid og det gjorde jeg.

Ble mye vas her, men alt i alt - det gikk greit med meg, men alle kropper er forskjellige, så jeg kan ikke love deg noe!

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke pleier å være nok, men i og med at du fortsatt blør hadde jeg latt være.

Risikoen for infeksjon er liten. Men dersom det skjer kan det bli ille. Smerter, antibiotika og i værste fall nye inngrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...