Gå til innhold

Dag 42 i syklus, ingen mens og neg graviditetstest


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mensen har det siste halve året vært veldig stabil og komt med 30 dagers mellomrom. Så nå er jeg litt usikker på hva som skjer. Er 12 dager siden vi hadde sex sist uten prev. Tok test idag og den var neg. Hva hadde dere gjort nå? Ingenting?

Anonym poster: 0e4ffba8e2127f6e871ba3d804809027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du hadde sex for 12 dager siden, så er det jo den dagen du skulle hatt mensen og ifølge din syklus i det siste kunne du ikke blitt gravid da. Hva oppholdet i mens ellers skyldes vet ingen og jeg ville ventet og sett det an litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se det ann 1-3 måneder, dukker det fortsatt ikke opp blødning tar du kontakt med lege som henviser deg til gynekolog.

Sannsynligvis dukker mensen opp helt av seg selv etterhvert. Alle hopper over en syklus eller er sen innimellom, selv om man er dønn stabil ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Kan legge til at jeg har fått pos el tester 4 dager på rad.. Merkelige greier. Ts

Anonym poster: 0e4ffba8e2127f6e871ba3d804809027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, riktig. Derfor ble jeg egentlig overrasket over at graviditetstesten var neg.. Ts

Anonym poster: 0e4ffba8e2127f6e871ba3d804809027

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, riktig. Derfor ble jeg egentlig overrasket over at graviditetstesten var neg.. Ts

Anonym poster: 0e4ffba8e2127f6e871ba3d804809027

Graviditetstesten vil bli positiv før en eggløsningstest, da den slår ut på mye mindre mengder.

Enten er du av typen som får feil resultat. Jeg må for eksempel 1) ikke teste på morgenen, 2) ha en strek som er tydelig sterkere enn kontrolstreken. Ellers er resultatet mitt falskt positivt. I tillegg så får jeg mange positive tester mange dager på rad de gangene syklusen er på tur, da er det kroppen som forsøker å slippe egg, uten å få det til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine EL-tester er også positive kun når streken er sterkere enn kontrollstreken. Jeg har like sterke i flere timer både før og etter positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og de gangene da jeg har brukt eltest som graviditetstest så har de kun slått ut positivt etter positiv hcg-test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...