Gå til innhold

Vi skal bli fire!


mirama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! :blomst:

Takk for det! :) :)

Gratulerer så mye! :blomst:

Her går det stille og rolig fremover, ikke så mye som skjer nå. Jeg gleder meg til babyen begynner å sparke ordentlig :)

Håper dere koser dere masse videre, og at det ordner seg med amming på den ene eller andre måten :)

Takk, Kommode :) !

Åh, det er så koselig å kjenne de første sparkene :gravid: I slutten må jeg si det ble litt mye spark, og vonde spark.. Men det var aldri plagsomt. Bare godt å være ferdig og få snuppa på utsiden!

Ammer enda, men gir erstatning på kveld. Har så såre brystvorter at jeg krymper meg i smerte for hvert "sug". Har allerede rukket å få to brystbetennelser med feber og hele pakka :sjokkert:

Men vi koser oss også ;) Heldigvis elsker snuppa å sove i vogn. For meg er det veldig viktig, for jeg elsker å trille tur. Går to laange turer til dagen. Da tar jeg øreklokkene på, og hører musikk mens jeg traver i vei. Det er liksom "min tid".

Snuppa sover også hele natten, bortsett fra måltid klokka 3 og kl 6. så jeg føler meg veldig heldig! Gled deg kommode. Det er så herlig med disse små :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du ammeinnlegg av ull? De er lure mot brystbetennelser, selv om det er vår/sommer/høst :)

God helg! :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker du ammeinnlegg av ull? De er lure mot brystbetennelser, selv om det er vår/sommer/høst :)

God helg! :skya:

Ja, det bruker jeg :D Mer behagelig er det også. Uff, såre brystvorter er au!

God helg til deg også :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...