Gå til innhold

Positiv test! Slutte med wild yam!?


linfrø

Anbefalte innlegg

Herregud !!! Testet positivt i dag 9 dpo!!!!!!! Vi har prøvd 1 år og hatt en sa for 6/7 mnd siden... Denne mnd tok jeg dobbel dose wild yam fra 2 dpo og trappet ned til enkel dose i går, 8 dpo! Hvordan skal jeg trappe ned videre? Livredd for for mye fall i hormonene når jeg slutter!!! Trappe ned et par dager til? Har vanligvis en lutealfase på bare 11 dager så ikm på søndag(12 dpo). Sendt til utredning og alt! Herregud for en lykkens dag!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ut i fra det jeg har lest er ikke wild yam utprøvd sammen med graviditet, og man kan derfor ikke si at dette er trygt under graviditet. Enkelte undersøkelser har tydet på at midlet kan føre til lette sammentrekninger i livmor, og dermed abort. Ingen undersøkelser har påvist effekt mtp å bli lettere gravid, dette er derfor ett av midlene jeg konsekvent unngår.

Hvilken risiko du tar er selvfølgelig opp til deg, ingen kan nok om naturpreparatet til å gi et trygt råd.

Men gratulerer så mye med graviditeten, alltid gøy når slitere lykkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør slutte med en gang, man vet ingenting om hvilke effekter det kan ha på et foster og er derfor ikke regnet som trygt.

Anonym poster: 545fb8340724e5185bdd6ffa2092574f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du kan brå slutte etter ikke. Men wild yam skal jo bare taes frem til eggløsning, så da skulle du ha sluttet for 9 dager siden. Gratulerer med baby i magen ;)

Anonym poster: ffa5c87cd74ec5325e696a47449b988d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...