Gå til innhold

Venter på nytt forsøk ivf, noen spørsmål.


litleMeg

Anbefalte innlegg

Vi har nå hatt 2 negetive ivf behandlinger. Venter på min 3. men må først få mensen. Der ligger problemet.

Skulle hatt mensen på søndag, men ingen ting enda.

På forrige mandag (en uke før forventet mens) fikk eg slim med noen dråper blod i. Dette fikk eg man, tirs, ons, og berre rett etter at eg sto opp om morgenen. Dette var alt.

Nå sitter eg her å venter. Noen som har vore borti noe lignende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, har ikke det. Er litt pysete og. Det verste er å få en negativ test. Da er det bedre å få mensen.

Lurer egentlig på hva de 3 dagene med bloddråper var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som EL-slim, og da er det nok naturlig at mensen er litt forsinket.

Det kan også være en festeblødning, men jeg har ikke hørt om festeblødning som varer over flere dager.

Eller det kan være noe helt annet.

Anonym poster: 65dc964cc60857f276132d774cdb98bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk iallefall litt kluss i menssyklus etter ivf-perioder.. Så den kommer nok - bare ha tolmodighet noen dager til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mensen var helt på trynet etter første IVF. Blødde mer eller mindre hver dag i en mnd, av og på. Ringte klinikken, og de sa det ikke var uvanlig at mensen var forstyrret etter noe sånt. Meeeeen vil jo anbefale å ta en test da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lange sykluser og kluss er vanlig etter et forsøk.

Dersom det drøyer for lenge før blødning dukker opp, så ringer du klinikken. Foreløpig er det eneste rådet jeg kan gi deg tålmodighet. Og jeg vet veldig godt at det er lettere sagt enn gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt helt fine blødninger etter både første og andre negative forsøk. Venter på at en ny syklus skal begynne:) lurer på om det blodet eg fikk en uke før forventet mens kunne ha vært festenlødning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt helt fine blødninger etter både første og andre negative forsøk. Venter på at en ny syklus skal begynne:) lurer på om det blodet eg fikk en uke før forventet mens kunne ha vært festenlødning?

Jeg hadde perfekt syklus på første, 6 dager sen på andre, 2 dager sen på tredje, og 1,5 måned for sen på fjerde... Så det varierer.

Begynner du å tolke symptomer og tenke på graviditet er det like greit å få unnagjort en graviditetstest først som sist. Min erfaring er at det å få opp håpet er det dummeste man kan gjøre, da er det like greit å teste og seg selv ned på jorda igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...