Gå til innhold

Til ordentlige gutter: hvor finner man dere?

Anbefalte innlegg

Gjest Marsvinet
Skrevet (endret)

Jeeze. Jeg møter seriøst kun verdens verste gutter. Hvor er alle de bra/snille guttene hen?

Endret av Marsvinet
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Verdens verste gutter eller bare ute etter sex?

Gjest Marsvinet
Skrevet

Verdens verste gutter eller bare ute etter sex?

De jeg møter er en blanding av begge deler. Jeg vil finne en ordentlig en med sunne idealer, og et ønske om et ukomplisert forhold. De er faktisk vanskelig å finne....

Skrevet

De jeg møter er en blanding av begge deler. Jeg vil finne en ordentlig en med sunne idealer, og et ønske om et ukomplisert forhold. De er faktisk vanskelig å finne....

Du er 20 så tviler ikke på at mange av dem bare er ute etter sex, ellers tror jeg de fleste er snille.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes jeg møter ordentlige gutter hele tiden. Hvor man finner dem? Gjennom trening, foreninger, kurs, debatter, filmklubb, på biblioteket/lesesal, gjennom jobb/universitet, på reise osv... tja - gjennom å delta i sunne aktiviteter, tror jeg :) På byn finner man alt mulig, snille gutter også, men 'verdens verste gutter' henger oftere der, og sjeldnere på biblioteket ;)

• Liker 2
Skrevet

Hva som er "sunne idealer" kan jo være mye rart basert på hvem du treffer ;) Hva legger du egentlig i det?

Skrevet

Jeeze. Jeg møter seriøst kun verdens verste gutter. Hvor er alle de bra/snille guttene hen?

De finnes ikke mer :P

Skrevet

Hei, var det noen som spurte etter meg ? ^^

• Liker 17
Skrevet

Kanskje de henger på det samme stedet som selvsikre jenter uten trang til å lage diskusjon av hver eneste hendelse i hverdagen ;)
  • Liker 4
Skrevet

Hei, var det noen som spurte etter meg ? ^^

Flytt til Bergen - her trengs du!^^

• Liker 4
Gjest NerdMedSverd2
Skrevet

Hva legger du i bra/snill? Jeg er sånn halvveis snill hvertfall

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror ærlig talt at ordentlige jenter tiltrekker seg ordentlige gutter, og "verdens verste jenter" tiltrekker seg "verdens verste gutter". Du virker veldig umoden, TS. Kanskje det er derfor du har vanskelig for å finne ordentlige gutter? Og hvilket grunnlag har du egentlig for å kalle guttene du har vært sammen med for verdens verste?

Anonym poster: 001b396aa6691c263df800ee02cb0326

• Liker 5
Skrevet

De mest ordentlige mennene jeg kjenner har verdens skjønneste kjærester. Må si meg enig med AB over at like barn leker best.

Anonym poster: 9b4d6c1df5d8d2b066368264d08b90ad

Skrevet

Flytt til Bergen - her trengs du!^^

Jeg bodde faktisk i Bergen i 2005-2006 ^^ Så du misset sjansen der desverre! hehe :D

• Liker 2
Skrevet

Ikke her på kvinneguiden hvertfall....

Anonym poster: f72dac7dc05f5ed51a85cc8b3eeff393

• Liker 4
Skrevet

Er man bare snill, har man tapt. Det nytter ikke lenger. Man må være litt "drittsekk" for å vinne frem. Man har det gamle ordtaket "Nice guys finish last". Det var før, ordtaket "Nice guys don't finish" passer bedre i dag...

• Liker 3
Skrevet

Er man bare snill, har man tapt. Det nytter ikke lenger. Man må være litt "drittsekk" for å vinne frem. Man har det gamle ordtaket "Nice guys finish last". Det var før, ordtaket "Nice guys don't finish" passer bedre i dag...

Mange menn blander sammen snille menn med klengete uselvstendige menn.

• Liker 11
Skrevet

Jeg bodde faktisk i Bergen i 2005-2006 ^^ Så du misset sjansen der desverre! hehe :D

Du skulle i det minste gitt meg tid til å bli gammel nok til å studere da..^^,

Skrevet

Mange menn blander sammen snille menn med klengete uselvstendige menn.

Tell me about it! Snille menn er alltid en catch, men klengete gutter som syns synd på seg selv og gir kjæreste dårlig samvittighet, det er ikke snille gutter, men slemme gutter de også.

Anonym poster: f72dac7dc05f5ed51a85cc8b3eeff393

• Liker 10
Skrevet

Du finner dem på KG ;) Godt gjemt mellom bitterpikkene ;)

Anonym poster: 3b61f884228811b0d4af8c7c81d851b4

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...