Gå til innhold

Noen fler som medisineres med sobril?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så drittlei av å være avhengig av medisin. Bare det å kunne komme seg på butikken uten en time (for å vente på at medisinen virker) er noe jeg må forholde meg til. Med andre ord er det så og si umlig å ta ting på sparket. Føler meg fanget i meg selv på en måte.

Har gått på sobril, daglig, i ca 8 år, og nå for 2 uker siden fikk jeg helt fnatt. Jeg er vant til å ta 2 stk 15mg når jeg først tar. Forrige uke fant jeg ut at jeg skulle prøve meg på 1 1/2, og det gikk bra :bolledeig: Denne uken har jeg trappet ned til 1 :nigo:

Flere som har vært i min situasjon her? Isåfall, hvordan ble utfallet, og blir det verre eller skal dette gå bra? Jeg er overlykkelig om jeg klarer meg på halvparten, men hadde vært fantastisk og kuttet helt ut.

Grunnen til medisinen er sterk angst, og har til tider vært brukt mot store deperasjoner....

Anonym poster: 49a76773ad487b10a1795377c801aebc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flott at du trapper ned. Jeg klarte uten problemer å trappe ned, først med 1/4 og så halvere dosen, og nå tar jeg bare sobril en sjelden gang, noen ganger bare en kvart (5mg).

Ble bevisst på at jeg ikke trenger en pille for å gå i butikken. Det sitter i hodet og i tankene. Hvis man tror man må ha, blir det en selvoppfyllende profeti.

Lykke til. :) Dette går bra og når du selv har kontrollen vil du ikke få den angsten som om legen skulle nektet deg en ny resept.

Anonym poster: 89d301965b5ddd1371de1f862f1be6f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...