Gå til innhold

Reklamefilmen du syns er mest morsom/rørende/fin?


Musken

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden "Reklamefilm du syns er teit/irriterende" lager jeg denne :)

Jeg synes denne er kjempesjarmerende, og blir helt rørt mot slutten:

Denne er jeg også veldig glad i:

Hva med dere? Har dere noen reklamer dere liker ekstra godt? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den med Kvikk Lunsj rører meg også :)

Men jeg har alltid hatt en greie for disse:

Men så er jo jul i seg selv ganske rørende :lillesky::nisselue::hug:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne reklamen, 2 for 1 på kino, for netcom er veldig fin og rørende, ungdommer i Harstad som tok med seg de eldre på kino :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men jeg har alltid hatt en greie for disse:

---

Men så er jo jul i seg selv ganske rørende :lillesky::nisselue::hug:

Åh, de cola-reklamene er så kos. Husker jeg gikk til jobben en kveld i mørket (rett før jul til og med), plutselig kommer det en slik lastebil kjørende forbi meg med alle lysene på og greier, jeg ble bare stående og gape i veikanten som en liten unge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, de cola-reklamene er så kos. Husker jeg gikk til jobben en kveld i mørket (rett før jul til og med), plutselig kommer det en slik lastebil kjørende forbi meg med alle lysene på og greier, jeg ble bare stående og gape i veikanten som en liten unge.

Hahah, jaaah :laugh: Jeg synes den er så koselig, blir aldri lei av den ;P Jeg har også begynt å stirre på lastebiler med masse lys i mørket rett før jul, hehe :) Juuul :nisselue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å holde tårene tilbake når jeg ser denne reklamen. Men det er nok fordi jeg har personlig erfaring med det den handler om. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne reklamen, 2 for 1 på kino, for netcom er veldig fin og rørende, ungdommer i Harstad som tok med seg de eldre på kino :)

Herregud, så skjønn! Sitter med tårer i øynene nå, må si jeg er veeeeldig svak for eldre..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...