Gå til innhold

Sen hCGproduksjon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nå snart fire uker for sein, og tok en test forrige uke som var negativ. Jeg har vært utrolig sliten og småkvalm i flere uker nå.

Jeg trodde jo at en negativtest betydde at jeg absolutt ikke var gravid, men kan jeg ha sen hCG-produksjon? Burde jeg ta en ny test? Og når burde jeg gjøre det?

Vil egentlig ikke utsette meg selv for enda en negativtest. Det var en helt jævlig følelse å sitte der med testen i hånda etter at jeg hadde forberedt meg på en positiv.

Vi prøver egentlig ikke å bli gravide, men jeg har utrolig lyst på et barn. Det bare passer ikke så godt akkurat nå siden vi begge har begynt å studere. Men skjer det så skjer det og jeg hadde blitt utrolig glad!

Anonym poster: aa833703ce35fbebf5c3dbde93e092ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, selv med treg produksjon av hcg så går det ikke flere uker, da er det snakk om et par dager.

Dersom du er helt sikker på at du er 4 uker fra siste mens, dvs at du ville vært ca 8 uker gravid, så er det nok noe annet enn svangerskap som gjør at du ikke har fått mensen ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke så sen. Eggløsning har nok vært sen, eller ikke skjedd i det hele tatt. Pleier du å være helt regelmessig ellers?

Dersom du psykisk ikke klarer å slå deg til ro med negativ test, så kan du ta en tur til legen og ta en blodprøve. Den er 100% sikker. Så slipper du å slite deg ut psykisk på å gå rundt og kjenne på falske symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...