Gå til innhold

Når skjer blødning etter sa?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan det skje en sa i kroppen feks. i dag, men ikke begynne å blø/merke noe 2-3 dager etter, eller skjer blødning sett etter sa skjer?

Anonym poster: 88d7f4c3ea5ec499bd96320d76f081c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selve SA er vel at man aborterer fosteret, altså har man en SA idet man blør. Fosteret kan dø lenge før selve SA'en. Det finnes også MA, da dør fosteret uten at kroppen merker det og det oppdages i forbindelse med UL.

Anonym poster: 61f9f4cca25cec8d9ef8e154438a2f18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB over meg beskriver det godt. En abort er en prosess, der det tar kortere eller lengre tid fra noe i utviklingen går feil, til kroppen begynner å blø. Som regel er det noen dager fra fosteret dør til blødning starter. Skrekkhistoriene er de som opplever MA, og ikke oppdager det før de er langt på vei ukesvis etter at fosteret har stoppet utvilingen. Dette tilhører heldigvis skjeldenhetene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de over sier. Kroppen ordner stort sett opp selv og blør det ut hvis noe ikke stemmer eller det er dødt. Mulig det kan ta et par dager før kroppen "reagerer", men den ordner i de fleste tilfeller opp selv. Hvis du opplever store smerter, får feber eller og det ikke kommer noe ut så kontakter du lege.

Anonym poster: 6f945069306c2a94dc245b361e468747

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for forklarende svar! Jeg spør fordi for to dager siden kjente jeg ikke lenger ømme pupper, brystvortene minsket og merket nesten noe var galt. Nå har jeg mensenkramper og jeg blør mitt.. Allerede ringt lege, så de det gikk visst ikke denne gang.. - Bare syv uker på vei.. trist, men vi prøver igjen...

Anonym poster: 88d7f4c3ea5ec499bd96320d76f081c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...