Gå til innhold

fikk ikke byttet genseren. ble bedt om å kjøpe nuppefjerner.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg var på bikbok for å bytte en genser som hadde nuppet seg etter 5 timers bruk. jeg brukte genseren på skolen. så vasket jeg den en gang for hånd.

etter vask var den nuppete og den så ut som en slitt fille etter den hadde tørket.

jeg dro for å bytte den. to stykker så på og hun ene ga den et blikk og nektet jenta jeg snakket med henne å la meg bytte den. grunnlaget var for tynt. de lurte også på om jeg satt mye på stoffstoler med denne genseren for den ble nuppete av stoffstoler :klø:

i tillegg til det, så ble jeg og bedt om å kjøpe en nuppefjerner. jeg fikk ikke byttet den.

jeg reagerte der jeg sto og ventet litt på denne ene butikkmedarbeideren at de spilte denne sangen der:

er jeg sær som syntes det er upassende å spille en sang som handler om marijuana? det er jo tross alt 10-åringer som handler der, og de kan faktisk engelsk.

føltes som jeg kom rett inn i ei skikkelig bule (ps: er ikke sur pga genseren, men syntes hele opplegget var skikkelig harry).

Anonym poster: b79e52b2929a44ec5e7ee64586a8472e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva vil du helst ha tilbakemelding på? Sangen, at du ikke fikk byttet genseren eller at du ble bedt om å kjøpe nuppefjerner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Thessie!

Mest sannsynlig spiller de av radio, altså er det ikke sikkert at det er de som bestemmer hvilke sanger som skal spilles.

Angående byttingen av genseren, aner jeg ikke hva som er rett og hvordan det burde håndteres. Men jeg er fortsatt irritert etter at jeg ble løyet til av en ansat angående byttereglene deres, slik at jeg ikke fikk byttet allikevel. Unnskyldningen deres var at hun jeg hadde snakket med helt sikkert var ny, noe jeg vet at hun ikke var da jeg har sett hun på jobb mange ganger tidligere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...