Gå til innhold

En beskjed til Alexander Rybak..

Fremhevede innlegg

Gjest Darthoven
Skrevet

Egentlig er det vel "fiolin" han spiller? :klo:

Cava og champagne..begge deler smaker det samme, bare at den ene er dyrere og mer snobbete.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener kvinne? ;)

Nei.

Anonym poster: 585f404785340555532670f2e04b44f3

Skrevet

Tsk tsk. Det var åpenbart et forsøk på; "dersom du ikke liker det, kan du gå et annet sted"

Ikke veldig kreativt, girlfriend.

Du har åpenbart misforstått innlegget mitt. Så du kan droppe den teite tonen din.

Skrevet

Nei.

Anonym poster: 585f404785340555532670f2e04b44f3

Å nei, men det er visst kvinnene han har problemer med, såvidt jeg forstår. :)
Gjest Darthoven
Skrevet

Du har åpenbart misforstått innlegget mitt. Så du kan droppe den teite tonen din.

"Bare å ikke lese artikler om han det"

Hvordan kan man misforstå det? Innrømm at du driter deg så jææææævlig ut..

• Liker 5
Skrevet

"Bare å ikke lese artikler om han det"

Hvordan kan man misforstå det? Innrømm at du driter deg så jææææævlig ut..

Nå var innlegget mitt:

"Slutt og les intervjuene? :gjeiper:"

Ikke det du skriver her. Fullt mulig du syns jeg driter meg ut, men jeg orker ikke ta denne diskusjonen med deg. Det var et seriøst forslag fra min side. Derfor jeg putta på spørsmålstegnet. Ferdig med det - orker ikke snakke med deg mer. Du er åpenbart bare interessert i å være slem med meg.

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Nå var innlegget mitt:

"Slutt og les intervjuene? :gjeiper:"

Ikke det du skriver her. Fullt mulig du syns jeg driter meg ut, men jeg orker ikke ta denne diskusjonen med deg. Det var et seriøst forslag fra min side. Derfor jeg putta på spørsmålstegnet. Ferdig med det - orker ikke snakke med deg mer. Du er åpenbart bare interessert i å være slem med meg.

Trodde du var litt tøff jeg..det er jo jenta på bildet. Har uansett bare tulla med deg, så ingen grunn til bli trist! :)

love u!

• Liker 1
Skrevet

Trodde du var litt tøff jeg..det er jo jenta på bildet. Har uansett bare tulla med deg, så ingen grunn til bli trist! :)

love u!

Den som tuller sist, tuller best ;) Eller noe sånt. Vet du hvem jenta på bildet er? (i så fall er du kul som liker American Dad).

Gjest Darthoven
Skrevet

Den som tuller sist, tuller best ;) Eller noe sånt. Vet du hvem jenta på bildet er? (i så fall er du kul som liker American Dad).

lolz. Neh, du ble støtt du! :( Beklager det.

Ja, det er vel Hayley smith. Liker american dad bedre enn family guy som blir litt slitsomt med alle; " you remember when.." også hoppes det til en "absurd" scene. Det var kult de første 900 episodene, men etter cirka 1000 episoder så ble det litt passè.. Men min favoritt-tegneserie er likevel futurama, også south park da, men det stiller i en egen kategori, som seinfeld stiller i en egen kategori når det gjelder sit coms.

Men nå skal jeg holde kjeft om det og ikke spore av mer. (Det kommer alltid en AB som hater meg og påpeker det hver gang jeg sporer av, noe jeg ikke gjør veldig ofte)

• Liker 2
Skrevet

...og mens Darthoven og Rubies blir bedre kjent og knytter vennskapsbånd på ekte kg-vis,

ønsker jeg folket en god forumnatt. ;)

• Liker 3
Skrevet

Har han asbergers? Det er ment seriøst, synes det virker sånn helt siden han var med på kjempesjansen.

Anonym poster: 8b8c3a789417c910ff55894852d0afe5

Gjest Wanderlust
Skrevet

Har han asbergers? Det er ment seriøst, synes det virker sånn helt siden han var med på kjempesjansen.

Anonym poster: 8b8c3a789417c910ff55894852d0afe5

Kan jo være at han bare er merkelig, men dette har jeg også lurt på. Og hva søren var den siste videoen hans for noe?

Skrevet

Vell, jeg syns han er søt :)

• Liker 1
Skrevet

Hva søren var den siste videoen hans for noe?

Den er visst inspirert av en som forfulgte han, ringte han hele tiden osv... En stalker han ble litt skremt av, eller noe lignende.

• Liker 1
Gjest Wanderlust
Skrevet

Den er visst inspirert av en som forfulgte han, ringte han hele tiden osv... En stalker han ble litt skremt av, eller noe lignende.

Fikk med meg det. Reagerer veldig på hvordan han henger ut denne jenta samtidig som han får seg selv til å se så ettertraktet ut. Not cool.

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Sannsynligvis bare ei som ville ha autografen hans, og som han gjorde en stor sak ut av, fant på historier i hodet sitt og ønsket desperat og ha noe å komme med på god kveld norge.

• Liker 1
Skrevet

"Han sier hun ringer 40 ganger om dagen, at hun oppsøker vennene og familien hans.". Det er litt creepy, da!

Men jeg kan vell kanskje være litt enig i at han er blitt litt cocky :P

Gjest Wanderlust
Skrevet

"Han sier hun ringer 40 ganger om dagen, at hun oppsøker vennene og familien hans.". Det er litt creepy, da!

Men jeg kan vell kanskje være litt enig i at han er blitt litt cocky :P

Så hans løsning på dette problemet er å henge ut jenta og gi henne SÅ mye oppmerksomhet? Smart.

Skrevet

Så hans løsning på dette problemet er å henge ut jenta og gi henne SÅ mye oppmerksomhet? Smart.

Vell, han nevner vell ikke navnet hennes. Hun var vell mer en inspirasjonskilde.

Føler ikke akkurat at Taylor Swift eller Adele driver med uthenging, selv om de synger om mennene de har vært med.

• Liker 2
Skrevet

Vell, han nevner vell ikke navnet hennes. Hun var vell mer en inspirasjonskilde.

Føler ikke akkurat at Taylor Swift eller Adele driver med uthenging, selv om de synger om mennene de har vært med.

Taylor Swift fikk jo veldig skryt (og motgang) for den sangen "Mean" som hun lagde om en person hun fikk kritikk av offentlig(?). Den er uansett kul den sangen, og fyren fortjente det også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...