Gjest tarandus Skrevet 17. november 2012 #1 Skrevet 17. november 2012 Jeg er lei av å høre om kjærlighetssorg, damehistorier og at alle damer er så utrolig gira på deg, og "ser på deg som et trofé" (jfr. Dagbladet i dag). Klarer ikke fyren gjøre et eneste intervju uten at han må fremstille seg som en damemagnet? Eller er det bare jeg som har fått feil inntrykk av han? 14
Cho Kon It Skrevet 17. november 2012 #2 Skrevet 17. november 2012 Jeg har fått litt det inntrykket jeg og. Det handler liksom alltid om damer på en eller annen måte. 1
Kirsebærblomst Skrevet 17. november 2012 #4 Skrevet 17. november 2012 Man skulle tro at han hadde hatt råd til en PR-rådgiver? 1
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2012 #5 Skrevet 17. november 2012 Jeg ser jo ikke bort i fra at dette temaet er ganske stort i og rundt hans liv og virke. Han kan spille fele, han er en søtnos for mange og liker å flørte. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 17. november 2012 #6 Skrevet 17. november 2012 De er alle dame-magneter i deres egene hoder. Det går rett i hodet på dem med en gang de har spilt en konsert! Da har de plutselig ligget med halve byen og på bakrommet er det gruppe-sex. Dama behandler de som en dritt alle samen og det er ikke måte på festing. Sannheten er en helt annen, men HYSJ ikke si det til noen. 5
Gjest Keikolina Skrevet 17. november 2012 #7 Skrevet 17. november 2012 Yes, han spiller fele folkens, første mann til mølla
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2012 #8 Skrevet 17. november 2012 Yes, han spiller fele folkens, første mann til mølla Du mener kvinne? 2
Gjest Starlit Skrevet 17. november 2012 #9 Skrevet 17. november 2012 Spørs om hvor mange kvinner som gidder å snu seg etter han nå 1
karkl Skrevet 17. november 2012 #10 Skrevet 17. november 2012 Av en eller annen grunn har jeg overhodet ingen problemer med å se for meg den gutten leke med lego... Ref. Dagbladet i dag. 4
Gjest Darthoven Skrevet 17. november 2012 #11 Skrevet 17. november 2012 Slutt og les intervjuene? :gjeiper: Hvis ikke folk fikk ytret sin misnøye om ting, så hadde vi ikke hatt kvinneguiden. Slutt å heng på KG, så slipper du høre om folks misnøye 5
Gjest Darthoven Skrevet 17. november 2012 #12 Skrevet 17. november 2012 Synes kvinner virkelig at Tittentei er så sexy? 3
Rubies_ Skrevet 17. november 2012 #13 Skrevet 17. november 2012 Hvis ikke folk fikk ytret sin misnøye om ting, så hadde vi ikke hatt kvinneguiden. Slutt å heng på KG, så slipper du høre om folks misnøye Vel, det var bare ment som et kreativt forslag, ikke et forbud mot å ytre misnøye over ting
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2012 #14 Skrevet 17. november 2012 Greit, jeg står frem, selv om jeg ikke er i målgruppen: jada han har glimt i øyet, et lekent/til tider frekt smil og ditto blikk, som småfrister med mere enn Legoklossleking, han er i en vilter alder hvor mange damer helt sikkert kunne ha tenkt seg privatleksjoner i felespill m.m. Han virker hyggelig og tilgjengelig, helt sikkert ment på beste vis fra hans side. Samtidig virker det som at han er en fare for seg selv, fordi han ikke setter grenser og tviholder på dem. Jeg tror (og dette er bare en fornemmelse av det jeg får med meg i aviser etc.) at han vil alle veldig vel og dermed slipper folk for tett innpå seg, blir med på for mye som "alle" vil ha ham med på. Summen av alle sånne småtterier blir noe store greier som er helt uoversiktelig. At han også har "kontakt" (for å være snill) med denne dame-forfølgeren sin, er jo bare helt uakseptabelt, hvis han vil ha henne (og andre i samme kategorien) så langt bort som det går an å få henne. Det virker som at han har et kunstnerisk sinn også, et følelsesmenneske, og det bærer i vei i hytt og pine... Det kan bli en smertefull og humpete vei, hvis han ikke får gode råd og lytter til dem...og setter de grensene før han kommer opp i større uføre. Det er hva jeg har oppfattet av ham...og jeg kan jo ta feil. 1
belle_ Skrevet 17. november 2012 #15 Skrevet 17. november 2012 Leser ikke noe om han. Men synes ikke han er noe kjekk, i mine øyner er han ikke tiltrekkende i det hele tatt. Kunne ikke falt meg inn å prøvd meg på han. Dere andre damer for kjempe i vei om han. 1
Gjest Darthoven Skrevet 17. november 2012 #16 Skrevet 17. november 2012 Vel, det var bare ment som et kreativt forslag, ikke et forbud mot å ytre misnøye over ting Tsk tsk. Det var åpenbart et forsøk på; "dersom du ikke liker det, kan du gå et annet sted" Ikke veldig kreativt, girlfriend. 1
Gjest Darthoven Skrevet 17. november 2012 #17 Skrevet 17. november 2012 Leser ikke noe om han. Men synes ikke han er noe kjekk, i mine øyner er han ikke tiltrekkende i det hele tatt. Kunne ikke falt meg inn å prøvd meg på han. Dere andre damer for kjempe i vei om han. Kom igjen a! Hæ? Tittentei med fele? Har du ikke sett øya hans? De ser sånn dukkefigur-aktige ut..Kjell Aukrust style. 2
Gjest henrix Skrevet 17. november 2012 #18 Skrevet 17. november 2012 Yes, han spiller fele folkens, første mann til mølla Ikke mobb fele !
Hoppetaujenta Skrevet 17. november 2012 #19 Skrevet 17. november 2012 Egentlig er det vel "fiolin" han spiller?
belle_ Skrevet 17. november 2012 #20 Skrevet 17. november 2012 Kom igjen a! Hæ? Tittentei med fele? Har du ikke sett øya hans? De ser sånn dukkefigur-aktige ut..Kjell Aukrust style. Gjør ikke saken noe bedre at han spiller fele nei
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå