Gå til innhold

Kjoler på "ligtInTheBox.com" - hvordan er størrelsene?


Gjest nysgjerrigp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser at det er typiske Asia-klær som også selges på eBay. Da er mitt eneste tips å følge med på målene. Jeg har brukt alt fra M til XXL i Asia-klær. I Norge er jeg M/L.

Anonym poster: 42a4af93881198328080ff195a5a9d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en gallakjole fra LightInTheBox i M, satt som et skudd. Jeg er en M i norske klær, også. Er vel bare å ta mål av seg selv og sjekke med målene de har på sizeguiden sin.

Og til deg som lurte på hvordan klærne er, de er veldig fine. Kjolen min satt veldig fint, den var velsydd og stoffet var relativt fint (Grunnen til at jeg sier relativt er at det ikke var den fineste chiffonen som er å få på markedet, men veldig godt stoff i forhold til prisen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en fotsid kjole fra denne siden for noen mnd siden. Jeg valgte skreddersydd størrelse, og målte meg ved hjelp av informasjonen på siden deres. Når jeg fikk kjolen var den alt for stor. Både lengde og bredde. Jeg bruker XS/S til vanlig. Kundeservicen var veldig god imidlertid, jeg leste en plass på siden deres at dersom du måtte legge ut for å få noen til å sy den om så kunne de betale for det. Jeg måtte betale 600 kr til sydame i norge for at hun skulle legge den opp og sy den inn. Jeg scannet bare kvitteringen og forklarte det til lightinthebox, og noen få dager senere var 600 kr på kontoen min :D Jeg var overasket over hvor god kvalitet det var på kjolen, synes stoffet var bra og det var bra sydd. Det som var litt kjedelig var at det ikke gikk an å sy kjolen skikkelig inn pga designen, så det endte opp med at jeg har en kjole som er ca 2 cm for stor over hoftene mine. Men siden jeg er relativt spinkel så gjør det ikke noe for min del. Det kommer jo selvfølgelig an på kjolen, for noen kjoler er det veldig lett å sy inn over alt. Min erfaring er derfor at man kan oppgi noen cm mindre enn mann er.

Det kan nevnes at jeg ALDRI har fått så mye skryt noen gang for en kjole før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere måtte betale toll og mva ja?

Anonym poster: 42a4af93881198328080ff195a5a9d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen toll for min del. Tollregninga skulle ha kommet på 700 kr ifølge toll.no, men den regninga så jeg aldri noe til. Hurra for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...