Gå til innhold

Når skal dere få flere da? Vondt spørsmål.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på besøk hos mine besteforeldre i dag. Hadde med min sønn og vi satt og koste oss.

Så kom spørsmålet igjen.... Når skal dere få nestemann da?

Det spørsmålet kommer hver eneste gang, og det gjør bestandig like vondt. Vi kan ikke få flere. Vi har hatt et enormt ønske om flere barn men på grunn av mine ikke fungerende kvinnelige deler kan jeg ikke få flere.

Og jeg må svare hver gang, og fortelle hvorfor. Og jeg ser hun blir like trist hver gang. Og det stikker så hardt i meg. Jeg sørger fortsatt over barna jeg aldri kan få, og det gjør vondt å rippe opp i flere ganger i måneden når vi er på besøk hos de. Kan hun ikke bare en eneste gang huske! Uff jeg vet det ikke bare er så lett for de heller å huske slike ting.

Jeg vet ikke hva jeg vil med dette innlegget. Bare sutre litt tror jeg. Sitter på gråten igjen her i kveld etter besøket. Snille bestemor som bare er glad i meg, men som sliter med hukommelsen.

Anonym poster: 9bd19b5bef2afa3df1edf518f4dbc156

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skriv det på en lapp og gi til henne så hun kan henge det på kjøleskapet

Anonym poster: 8e829c0475bedcce4a887c5961c02eb2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun glemmer det uansett, hvorfor ikke bare si at dere tar det som det kommer, for så å snakke det bort? Ingen vits, verken for hun eller dere, å rippe opp i det hver gang.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det samme, jatt det bort siden det uansett blir glemt. Men jeg skjønner at det er vondt uansett.

Anonym poster: b2cc941533d5517725eb033387a9ed4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...