Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Unnskyld meg, men hvorfor i HELVETE leser dere bloggen om alt er så fælt og stygt og irriterende? La nå jenta få være som hun er og så kan dere leve deres perfekte liv. Forbanna fittekjerringer

Hvorfor drar du tråden opp, da? Den var jo dødd ut. Tror du vil ha mer diskusjon, jeg ;)

Anonymous poster hash: 5c76f...f3d

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Lady.In.Heels
Skrevet

Unnskyld meg, men hvorfor i HELVETE leser dere bloggen om alt er så fælt og stygt og irriterende? La nå jenta få være som hun er og så kan dere leve deres perfekte liv. Forbanna fittekjerringer

Vi som ikke liker henne, leser den heller ikke. De der topp 15 bloggerne er rettet mot 15 år gamle jenter.

Skrevet

Hvor gammel er hun? 35?

20/21.... :P

Anonymous poster hash: 09541...7f8

• 1 måned senere...
Skrevet

Flere innvendelser?

AnonymBruker
Skrevet

Åj åj, så sinna damer det var her da. Livat i hønsehuset!!

Et forum er vel til for å diskutere, noe som igjen betyr at det kreves ulike meninger for at det i det hele tatt skal bli noen diskusjon?

Min mening: Intetsigende blogg med håpløse poseringer og harry klær, jeg trodde lenge hun var nærmere førti år pga det gamle fjeset, men innså etterhvert at hun var mye mye yngre enn jeg trodde. :hakeslepp:

Leser ikke bloggen lenger så det er alt jeg har å si om den saken.

Anonymous poster hash: 29ebb...942
Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep.

Yvonne (mod)

AnonymBruker
Skrevet

Hihi. Pga den stygge og usaklige omtalen som dere har gitt denne bloggeren, tok jeg meg en tur innom for å se på bloggen. Kjempesøt jente og flink blogger. Jeg kommer nå til å bli fast leser av bloggen.

Jeg har også blitt fast leser av de bloggene som dere har snakket så stygt om, så hensikten deres med å kritisere div. bloggere, faller som regn i ørkenen for oss andre...

Anonymous poster hash: 08b73...4cf
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor mobber dere henne for utseendet hennes? Hun er født med et utseende og det er dere også. Hadde det vært greit om dere hadde blitt mobbet for brystene/håret/ansiktet/kroppen? Før dere kritiserer andre for utseendet, synes jeg dere burde ta et kritisk blikk i speilet...

Anonymous poster hash: 08b73...4cf
Skrevet

Tråden er ryddet for hets. Grunnet gjentatte ryddinger stenges denne tråden.

Yvonne (mod)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...