rita231 Skrevet 30. juni 2013 #21 Skrevet 30. juni 2013 Herregud dere kjerringer klarer ikke å gjøre annet enn å sitte der å dømme bloggere. Dere er sikkert ikke mye bedre selv. La meg gjette, dere har sikkert barn, et over middels kjedelig liv, og ja kanskje kiloene har lagt seg godt på midja deres. Det gir dere ikke rett til å kritisere andre bloggere som er lykkelige eller ser bra ut fordi DU er misfornøyd. Folk her inne må skjerpe seg å ta segselv i nakkeskinnet litt.Det verste er at mange av disse "kvinnene" er godt oppi 30-40 årene. Hadde min mor sittet her å skrivd alt dette vet jeg ikke hva jeg ville sagt. Men jeg ville vært alt annet enn stolt hvertfall. Det er tydelig at janteloven fortsatt regjerer i dette "kjære" landet vårt. 4
Gjest oreokaka Skrevet 30. juni 2013 #22 Skrevet 30. juni 2013 Herregud dere kjerringer klarer ikke å gjøre annet enn å sitte der å dømme bloggere. Dere er sikkert ikke mye bedre selv. La meg gjette, dere har sikkert barn, et over middels kjedelig liv, og ja kanskje kiloene har lagt seg godt på midja deres. Det gir dere ikke rett til å kritisere andre bloggere som er lykkelige eller ser bra ut fordi DU er misfornøyd. Folk her inne må skjerpe seg å ta segselv i nakkeskinnet litt.Det verste er at mange av disse "kvinnene" er godt oppi 30-40 årene. Hadde min mor sittet her å skrivd alt dette vet jeg ikke hva jeg ville sagt. Men jeg ville vært alt annet enn stolt hvertfall. Det er tydelig at janteloven fortsatt regjerer i dette "kjære" landet vårt. Jeg er 20 år, ingen barn, gøy liv, og ikke en haug med ekstra kilo. Vil heller ikke si at denne tråden er særlig negativ. .............Sinnatagg. 6
skyflakes Skrevet 30. juni 2013 #23 Skrevet 30. juni 2013 Jeg syns hun fremstiller seg selv ganske bra, har fått et hyggelig inntrykk av henne de gangene jeg har vært innom bloggen. Klesstilen hennes er ikke i min gate, men tommel opp for å kle seg litt annerledes 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2013 #24 Skrevet 30. juni 2013 Hver gang jeg ser et ukjent kvinnenavn i tittelen på et innlegg håper jeg det er noe mer interessant enn enda en blogger... Anonymous poster hash: a6552...74c 1
JadaDu Skrevet 1. august 2013 #25 Skrevet 1. august 2013 (endret) Bare jeg som irriterer meg grønn over antrekks poseringen hennes? Endret 28. oktober 2013 av JadaDu
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #26 Skrevet 1. august 2013 Synes det er kleint når de tar klinebilder i sofaen. Noe så idyllisk. Også når de skulle kjøpe inn litt nytt interiør til leiligheten.. Ser godt hvem som har bestemt der ja. Han virker som en bikje som gjør alt hun sier. Anonymous poster hash: 09541...7f8 4
AnonymBruker Skrevet 1. august 2013 #27 Skrevet 1. august 2013 Så ut som en 12 åring som hadde kledd seg "voksent".Anonymous poster hash: 2f30d...4af 1
Niennas Skrevet 1. august 2013 #28 Skrevet 1. august 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod. 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2013 #29 Skrevet 2. august 2013 Jeg kan ikke noe for det, jeg syns hun har et ubehagelig utseende. Ikke at hun er stygg, det er bare noe.. Rart. Mulig det er de to larvene av noen øyenbryn i ansiktet hennes, hun ser så "streng" ut. Ser ut som en mann som har kledd seg ut som dame.. Anonymous poster hash: 811d5...4ee 11
AnonymBruker Skrevet 4. august 2013 #30 Skrevet 4. august 2013 Jeg synes hun er kjempe pen og virker grei nå når jeg skummer igjennom bloggen hennes, men klesstilen hennes er ikke noe som falt i smak her... Anonymous poster hash: b5a30...030 2
AnonymBruker Skrevet 6. august 2013 #31 Skrevet 6. august 2013 Har aldri lest bloggen hennes før, men for en forferdelig sminke. Altfor hardttegnede øyenbryn :o Utenom det så ser typen hennes utrolig hyggelig ut da Anonymous poster hash: eefca...371 4
hippyskippy Skrevet 28. oktober 2013 #32 Skrevet 28. oktober 2013 http://martheborge.blogg.no/1382886015_en_suksessfull_shoppi.html Jeg får en vemmelig smak i munnen av disse bloggerne. For et vanvittig forbruk de har? Det virker som den store lykken i livet er å fly rundt i butikker og strø tusenlappene rundt seg. 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #33 Skrevet 28. oktober 2013 http://martheborge.blogg.no/1382886015_en_suksessfull_shoppi.html Jeg får en vemmelig smak i munnen av disse bloggerne. For et vanvittig forbruk de har? Det virker som den store lykken i livet er å fly rundt i butikker og strø tusenlappene rundt seg. Jeg hadde garantert kommet til å brukt like mye penger på shopping : ) Ikke er jeg noen blogger, og ikke har jeg mye penger. Men hadde fortsatt shoppet mye om jeg hadde vært ferie : ) Anonymous poster hash: aa61f...010
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2013 #34 Skrevet 28. oktober 2013 Jeg mener det samme som deg - litt harry stil, men søt. Men kjenner jeg mistet litt respekten for henne etter dette innlegget - stakkars liten jente som får alt vi andre må kjøpe. Det er jo så synd på henne.. Jeg leste det innlegget nå, og selv om jeg ikke har noen formening om henne som blogger, så ser det ut til at det er veldig greit at hun har regnskapsfører. Jeg reagerer på at hun skal ha det til at hun betaler 70 % av alle blogginntekter inn til staten. (45 % skatt og 25 % mva) Dette medfører ikke riktighet. Hun må levere momsregnskap, det er riktig. Det er også riktig at hun må betale 25 % mva på alle annonseinntekter, og på alle mottatte gaver. Men det hun ikke sier i sitt innlegg, er at hun også får trukket fra 25 % på alle kjøpte tjenester og produkter. Blant annet sier hun i innlegget at hun betalte regnskapsføreren 8000 kr. 25 % mva (2000 kr) av dette er fradragsberettiget. 25 % mva av kostnaden på alle klærne, og kosmetikkprodukter hun kjøper til bruk bloggen er fradragsberettiget. Skriver hun et blogginnlegg om et restaurantbesøk, kan hun også utgiftsføre dette, og få godskrevet mva. Hun skriver at hun betaler 45 % skatt. Hvis dette medfører riktighet, er det fordi bloggingen er en bijobb! Hun sier at hun betaler det samme på sin vanlige jobb. Normalt skattetrekk er 28 %, noe som betyr at hun må få tilbake mye på skatten. Hun vil riktignok måtte betale noe toppskatt, og jeg er sikker på at hun betaler mye i kroner og øre, men hennes bidrag til statskassa vil uansett være langt lavere enn de 70 % hun hevder å bidra med. Anonymous poster hash: 74273...f57 3
Rosenrød Skrevet 2. november 2013 #35 Skrevet 2. november 2013 Jeg synes egentlig at hun er mindre pen... 3
AnonymBruker Skrevet 2. november 2013 #36 Skrevet 2. november 2013 Jeg synes kjæresten hennes er en tøffel. Virker som om han går med på alt hun sier :-p Ser jo hvem som står for interiøret og pynten i leiligheten vertfall. Anonymous poster hash: 09541...7f8 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #37 Skrevet 4. november 2013 Jeg synes egentlig at hun er mindre pen... Jeg blir så oppgitt over slike kommentarer. Det er bare tilfeldig at du er sitert Rosenrød, for dette gjelder generelt! Hva er poenget med å komme med slike uttalelser? Det kommer jo ingenting ut av det? Her diskuteres det bloggen til Marthe Borge, hvordan er da utseendet hennes relevant? Det er jo ikke slik at hun gir uttrykk for at hun selv synes hun er veldig deilig, så jeg skjønner bare ikke hvor det kommer i fra. Ingen kan noe for hvordan en ser ut fra naturens side! Anonymous poster hash: a10bc...301 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #38 Skrevet 4. november 2013 Jeg synes egentlig at hun er mindre pen... Mulig hun ikke er så pen, men kroppen er bare to die for. Har du sett henne i bikini? Anonymous poster hash: ade59...ab3 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #39 Skrevet 4. november 2013 Har hun tatt silikon? Før: http://martheborge.blogg.no/1328194999_late_dager.html Etter(?): http://martheborge.blogg.no/1377629188_27082013.htmlhttp://martheborge.blogg.no/1383218402_antrekk__311013.htmlAnonymous poster hash: d0c35...dc6 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #40 Skrevet 4. november 2013 ^ Hun har jo alltid hatt store pupper. Jeg så ikke så mye forskjell, jeg? Puppene på det første bildet kan jo lett se ennå større ut med en pushup-bh og genser slik som det siste bildet? Anonymous poster hash: a10bc...301 1
Fremhevede innlegg