Musken Skrevet 4. november 2013 #41 Skrevet 4. november 2013 Også mulig hun har skiftet p-piller eller lagt på seg litt. Tviler på at hun har tatt silikon når hun i utgangspunket har såpass store bryster. 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #42 Skrevet 4. november 2013 Hun har flere ganger avkreftet at hun har silikon Anonymous poster hash: 5c76f...f3d
nuggets Skrevet 4. november 2013 #43 Skrevet 4. november 2013 Liker bloggen hennes jeg da. Noen ganger er antrekkene litt harry/over the top, men generelt en god blogger. Oh wow, den kroppen skulle jeg gjerne hatt også!!
AnonymBruker Skrevet 4. november 2013 #44 Skrevet 4. november 2013 De ville nok ikke hengt så lavt hvis det hadde vært plast. Hun har bare naturlig store pupper kombinert med flat mage og smal midje. Lucky girl Anonymous poster hash: ade59...ab3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #45 Skrevet 6. november 2013 HÆ?? Har hun ikke silikon? De puppene er jo enorme De gjør egentlig at hun ser ganske bimbo ut, og jeg har tenkt at det ikke henger helt sammen med hvordan hun virker ellers... Husker hun hadde noen bikinibilder sammen med ei venninne som hadde like store store pupper, tenkte de må ha gått til samme lege Anonymous poster hash: a2876...50c
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 6. november 2013 #46 Skrevet 6. november 2013 Jeg liker henne ikke. Det lyyyser lang vei at hun prøver å være noe ala. fotballfrue. Fin kropp, helt vanlig ansikt. 1
Miss_Sunshine* Skrevet 6. november 2013 #47 Skrevet 6. november 2013 Min tidligere favorittblogger, faktisk. Nå synes jeg derimot at hun har mistet såpass mye bakkekontakt at respekten min for hennes har rett og slett forsvunnet litt. Virker ikke som hun har tenkt å ta noe utdanning med det første iallefall, og det synes jeg er tidenes tabbe for alle toppbloggere, egentlig. Og den utdanningen hun hadde tenkt til å begynne på i høst var jo en slags mediautdanning, primært for å kunne utvikle bloggen enda mer (iallefall sånn som jeg oppfattet det ut ifra det hun skrev). Men neida, hun hadde "glemt" (?) svarfristen til inntaket, og trist var det, men da kunne hun iallefall reise mer og ha 100% fokus på bloggen. Når det er sagt, så synes jeg hun virker som en søt og hyggelig jente, og synes hun har varierte innlegg (i den grad de kan være varierte når man er hjemmeværende blogger), og en del fine bilder. Absolutt ikke den verste bloggen, nei! 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #48 Skrevet 6. november 2013 Men hun sminker seg så... STYGG? Anonymous poster hash: 811d5...4ee 10
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #49 Skrevet 10. november 2013 Jeg synes hun er pen, og virker oppriktig lykkelig. Blir glad av å lese bloggen hennes, i motsetning til de fleste andre toppbloggerne... Anonymous poster hash: 7f5ab...8ad 1
Gjest oreokaka Skrevet 10. november 2013 #50 Skrevet 10. november 2013 Jeg synes hun er pen, og virker oppriktig lykkelig. Blir glad av å lese bloggen hennes, i motsetning til de fleste andre toppbloggerne... Anonymous poster hash: 7f5ab...8ad Ja, enig Hun virker ekte. 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2013 #51 Skrevet 10. november 2013 Det er noe med ansiktet hennes som får henne til å se veldig gammel ut.. Anonymous poster hash: 7cc6f...9e1
Micolina Skrevet 13. november 2013 #52 Skrevet 13. november 2013 Hehe, må le litt, ser at det er flere som har samme oppfatning som meg på henne. Jeg begynte faktisk å lese bloggen hennes på grunn av øyenbryna . Kall meg rar, men jeg ble så fascinert at hun kunne ødelegge et søtt ansikt med det. Skal sies at øyenbrynene har blitt bedre det siste året. Som noen andre sier her, hun legger veldig mye i bloggen sammenlignet med andre toppbloggere. Hun oppdaterer ofte og legger ut fine bilder hun har lagt tid i. Noe jeg syntes er kult er at hun la nettopp ut bilde av alle hårfargene hun har hatt (link), og shit! Hun har hatt mange stiler! Syntes hun er penest på bilde ved ovnene og hvis dere ser på kaffebilde har øyenbryna vært værre! 2
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #53 Skrevet 9. desember 2013 Bloggen hennes er så patetisk at jeg nesten blir flau. Eller det gjelder faktisk ikke bare henne, men alle som absolutt må blogge om hverdagslivet. Gørr kjedelig! Who the fu*k cares? Anonymous poster hash: 4dbd5...410 1
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #54 Skrevet 9. desember 2013 Jeg liker Marthe Borge <3 Anonymous poster hash: fb393...35b
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2013 #55 Skrevet 9. desember 2013 Jeg syns bloggen til Marthe er gørr kjedelig. Hun har virkelig tatt hverdagsblogg til det eksteme. Hehe. Jeg syns hun virker som en utrolig hyggelig og søt jente, og det ser ut som hun og typen har et godt forhold. Men bloggen er såå kjedelig. Jeg likte henne godt før, men etter at hun skrev et innlegg om PLAN fadderordning og om fadderbarnet sitt der hun la ut bilder og fullt navn, alder og land på fadderbarnet sitt syns jeg hun var idiotisk. Jeg er selv fadder og det står klart i permen man mottar at man ikke skal oppgi noen personlige opplysninger om fadderbarna på internett, og ikke legge ut bilder. Det var flere som skrev dette til henne, og hun sa hun ikke var klar over det men håpte PLAN kunne gjøre et unntak. Det syns jeg var helt bak mål. Barna kommer somregel fra land med få rettigheter så denne ene rettigheten bør absolutt ivaretas. Selvom de aldri kommer til å finne ut av det syns jeg det blir helt feil.. Hun kunne fint ha skrevet et flott innlegg uten bilder og mange personlige opplysninger til to fadderbarn. Anonymous poster hash: 27ed7...331 8
Rosenrød Skrevet 23. desember 2013 #56 Skrevet 23. desember 2013 Hva SKJER med de barnslige poseringene hennes?? Har hun alltid hatt sånne?
Gjest Gjest Skrevet 23. desember 2013 #57 Skrevet 23. desember 2013 Jeg mener det samme som deg - litt harry stil, men søt. Men kjenner jeg mistet litt respekten for henne etter dette innlegget - stakkars liten jente som får alt vi andre må kjøpe. Det er jo så synd på henne.. Ler og ler. Personlig så leser jeg ikke blogger hvor vedkommende ikke betaler for varene sine selv, De har jo da ingen intensiver til å gi skikkelig anmeldelser på dem, for blir de negative så stoppeer jo gavestrømmen.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #58 Skrevet 23. desember 2013 Fatter ikke at hun er på topplisten en gang. Makan til kjedelig blogg. Anonymous poster hash: 4dbd5...410
Anglofil Skrevet 23. desember 2013 #59 Skrevet 23. desember 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Yvonne (mod)
Gjest Liss84 Skrevet 2. februar 2014 #60 Skrevet 2. februar 2014 Unnskyld meg, men hvorfor i HELVETE leser dere bloggen om alt er så fælt og stygt og irriterende? La nå jenta få være som hun er og så kan dere leve deres perfekte liv. Forbanna fittekjerringer
Fremhevede innlegg