Gå til innhold

ømme pupper etter p-pilleslutt


hypera

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på Cerazette etter 2 år for å prøve å bli gravid.Jeg sluttet for en mnd siden og for noen dager siden ble brystvortene mine helt stive og det er like ille enda.Dessutten har jeg slitt med kraftig hodepine og smerter i leggene.Noen som har opplevd noe av det samme? Kan jeg være gravid eller er det bare hormonene som spøker med meg siden jeg har slutta på pilla?Har ikke fått tilbake mensen enda..Jeg tørr ikke sjekke enda.Er så kjedelig å bli skuffa ved negativt resultat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sluttet på Yasmin for noen mnd siden etter å ha tatt de i flere år. Nå hver mnd 2-3 dager før mensen får jeg veldig vonde pupper og brystvorter. Men er ikke gravid, har mensen akkurat nå, det har gått over hver gang når mensen har kommet. Så for meg er det en PMS-ting. Har ikke noe hodepine eller smerter i leggene.

Kanskje du skal teste deg? :)

Anonym poster: b58b49b2483a8eb260f5d1bfca1bfa75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ømme pupper betyr hormoner. Hormoner er det masse av ved p-pilleslutt og ved graviditet. Du vil finne folk her inne som har opplevd begge deler, eller ikke ømme bryst overhodet ved graviditet eller pilleslutt.

Er du usikker tar du en test. Enkelte opplever å bli gravid før de får igjen mens etter pilleslutt.

Og husk at du ikke er mer eller mindre gravid om du tar en test eller ikke. Det er ikke sunt å gå rundt å leve på håpet og kjenne på og tolke alt mulig. Kjøp billige tester på nett, så kan du teste så mye du vil til du får stabile sykluser igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...