AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #1 Del Skrevet 15. november 2012 Hei. Jeg bestilte for en tid siden to kjoler fra bubbleroom.no. I dag hentet jeg pakker, og i den ligger bare den ene kjolen, men følgeseddel for begge. Det er åpenbart at det har skjedd en feil fra deres side, men hvordan går jeg nå frem? Jeg skrev dem en mail nå nettopp, men syntes det var litt vanskelig å formulere meg godt. Hvordan "står jeg på mitt" dersom de begynner å krangle, siden bestillingen og følgeseddelen sier to kjoler? Anonym poster: 2280088e4473b3ad5bb74d425a8487b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2012 #2 Del Skrevet 15. november 2012 Ikke ta sorgene på forskudd:) Kan hende det ordner seg uten at de krangler på det:) Anonym poster: 71bef19dd8c0282bd8d10a56a171d332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå