Gå til innhold

Stil-ikoner


Ana

Anbefalte innlegg

Hvem er deres forbilder/favoritter når det gjelder stil og mote???

Mine store helter er Lenny Kravitz og (surprise surprise!!!) Carrie i Sex & the City!

..og Jennifer Lopez også utrolig sexy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... dette var vanskelig. Jeg har på en måte min egen, litt rare stil. Beundrer alle som klarer å kle seg på en kul måte, men ikke likt som alle andre.

Jeg hadde forresten en mattelærer i åttendeklasse som har utrolig bra stil. Ikke sånn jeg ville kledd meg, men det passer henne så bra! Folk som finner det som passer dem, er de stiligste!

Mine helter ellers, hvis man tenker på personlighet, er Ketil Bjørnstad, Arne Næss og Anne Grosvold. Og morfar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Må henge meg på Carrie. Spesielt fordi hun er nesten like liten som meg, så jeg føler at her er det noe å hente. Michael Michele (er det slik det skrives? hun negerlegen fra ER) er jo alltid fantastisk kledd i Carolina Herrera klær, men det er en mer klassisk (dvs litt for kjedelig for meg) og ikke minst dyr stil + at hun er jo 4 meter høy (og noe brunere enn meg) så slik ville jeg jo aldri sett ut uansett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

anonym: "negerlegen", javel?!!

Mitt forbilode når det gjelder stil må være Britney Spears...

Goodbye:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grace Kelly og Jackie Kennedy er jo oxo kjent som "stil-ikoner"

Klems,

Julie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Lauren Bacall, er fantastisk flott fortsatt og hun har vel i allefall passert 70. Hun har alltid vært en klassisk skjønnhet. Hadde ikke vært meg i mot å være like flott som henne når jeg blir eldre, men det blir nok med drømmen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Madonna har en unik evne til å fornye stilen sin... Og det er sjelden at det blir et mislykket resultat!

Personlig så vil jeg applaudere for stilen til selveste Gwen Stefani (No Doubt)...

Anastacia har jo en kul stil og det samme må jeg si at Jentene i Destiny's Child har!!

Mer klassisk pen stil vil jeg si at Catherine Zeta Jones, Grace Kelly, Jackie Kennedy og de svenske prinsessene har!!

Fint å se hvor gjennomført et enkelt klesplagg kan bli bare med små detaljer som øredobber, lekre sko og hådveske som tilbehør!

Det er kun fantasien og evnen til å være litt "dristig og kreativ" Som kan gjøre utslaget.....

*s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lauren bacall var fantastisk, men inspirerer meg mer når det gjelder 'attitude' enn klesstil, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm......

Det må uten tvil bli rollefiguren Samantha i Sex&Singleliv. Hun har (i serien) en nyansert og velbalansert frisk og freidig stil.

Marilyn Monroe hadde også en feminin og veltilpasset vulgær stil som jeg liker.

Synes egentlig "ikonene" som er nevnt ovenfor (B.Spears/JLo) er plagiater av hverandre - ALLE har jo trange korte topper og bukser med lavt liv.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...