Gå til innhold

Skyggestrek...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere.

Jeg klarte ikke å vente lenger og token graviditetstest i dagtidlig. Det var dumt... Er litt usikker på når ikm er, men tror førstkommende lørdag. Tok en clearblue-test der gravid vises som +. Det kom en ordentlig strek, og det kom en veeeldig svak strek. Så da har jeg brukt store deler av dagen påå google.. Om skuggestreker og falske svar. Holdt på å bli gal, så jeg kjøpte og tok en rfsu-tedt i ettermiddag. Den var HELT negativ :-( Uhuuu....

Noen som har erfaring med skyggestreker og sånn?

Anonym poster: 43ac4c91267d420a7910fdb437478a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vilma2000

De fleste prøvere har erfaring med skyggestrek tror jeg for det er så lett å nistirre på den lille saken og innbille seg en svak strek. Men min søster sier at "en strek er en strek" og mener at man er gravid om det er antydning til strek. Likevel vil jeg fraråde deg på det sterkeste å ta en test før ikm for jeg gjorde det sist pp og fikk klar positiv test, men viste seg å være en kjemisk graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff - jeg er forvirret nå! Tok ny test i dag tidlig, to stykker faktisk... Clearblue viste positiv (dvs "skyggestreken" fra i går var mye klarere). Men RFSU-testen viste negativ. Merkelig!!!??

TS

Anonym poster: 43ac4c91267d420a7910fdb437478a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...