Gå til innhold

Utfordringer-prøving med en vri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da var vi i gang igjen med å prøve på en liten spire. Etter siste sa og påfølgende med. abort og utålmodig ventkng på første mens er vi lå klare igjen.

Selvfølgelig har jeg fått soppinfeksjon som gjør det smertefullt med sex... At det går an til uflaks.

Fikk beskjed av legen om at jeg kunne vente med å behandle den til etter el slik at vi kan prøve denne pp, men merker jeg er skeptiske til å skulle dytte inn sæden med fingrene (sprøyte blir for sært).

Blir å prøve et par ganger fra positiv eltest.

Noen som har tro på at dette vil fungere i praksis/ har erfaringer med det? *fnis*

Anonym poster: 8e0a1f9def8f91bedb9e749196b81e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet om noen som brukte sprøyte for å få inn sæden .. Dette var pga vaginisme, og det var vanskelig å gjennomføre samleier. Hun fikk begge barna på den måten i allefall:)

Anonym poster: 7be22f752d438b3ce1ef06289dc8052f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt mye med soppinfeksjoner og før vi skulle begynne å prøve gikk jeg på diane ppille og ble deprimert av tanken på å begynne å prøve for jeg hadde så vondt hele tiden. Men likevel så lyst på barn.

Jeg vurderte sprøyte , men tenkte det samme som deg,men når vi var klare for 2 pp har jeg ikke hatt sopp, var nok på grunn pilla.

Likevel hadde jeg nok brukt sprøyte for det er jo mer effektivt;) Og jeg hadde ikke kastet bort en prøveperiode! Hoho:P -ikke desp jeg;)

Anonym poster: b1c579ddc1ae136ad35578a0a9950494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom bør man bare tenke seg om, og innse at livet er langt og en måned er kort. Ta kuren, og sørg for at du blir helt kvitt infeksjonen, før en eventuell graviditet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lange sykluser så legen sa at det gikk fint, så lenge det ble behandlet før fødselen.

Gikk trolig ikke uansett, hvis jeg skjønner det riktig. Burde kanskje ha vurdert sprøyte likevel, men blir fortsatt litt pussig i mitt hode. :P

Anonym poster: 8e0a1f9def8f91bedb9e749196b81e83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...