Gå til innhold

Aller her Inne :D, Vi skal vise Verden :D


Home

Anbefalte innlegg

Alle som er Barneløse her skal vise verden at vi er Sterke når det gjelder dette.

Vi har vert barneløse i 3 år og legene begynne og gi oss opp. Vert gjennom Ivf forsøker. Veldig trist og høre når jeg bare er 23 år. :( Jeg har hatt noen tunge stunder avåte og det har vi lov til.

Men , har bestemt mg at jeg skal vise folket at jeg er sterk når det gjelder denne prossen , det er vansklig når du ser alle venner får baby. , ,men skal ha det som mål ;) Jeg har kun sagt det til begge familiene våre.

Venne skal jeg si når jeg er blitt sterk nok til og si det.

Vi blir enda sterkere som person.

Vi må ikke grave oss ned , vi må være takknemlig for at vi er heldige som har ein fantastiske Mann :D og er Friske mennesker ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vennina mi slet i 3-4 år siden hun begynte å prøve da hun var 24. Nå er hun gravid i 7. mnd, så alt kan skje naturlig, selv om livet ikke er altid lett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Alle som er Barneløse her skal vise verden at vi er Sterke når det gjelder dette.

Vi har vert barneløse i 3 år og legene begynne og gi oss opp. Vert gjennom Ivf forsøker. Veldig trist og høre når jeg bare er 23 år. :( Jeg har hatt noen tunge stunder avåte og det har vi lov til.

Men , har bestemt mg at jeg skal vise folket at jeg er sterk når det gjelder denne prossen , det er vansklig når du ser alle venner får baby. , ,men skal ha det som mål ;) Jeg har kun sagt det til begge familiene våre.

Venne skal jeg si når jeg er blitt sterk nok til og si det.

Vi blir enda sterkere som person.

Vi må ikke grave oss ned , vi må være takknemlig for at vi er heldige som har ein fantastiske Mann :D og er Friske mennesker ;)

FIne ord <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...