Gå til innhold

Parkas-moten


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som er drittleie av parkaser i militærgrønt? Dro ned til byen i dag og det var parkaser på annethver kvinne jeg så.

Ikke stilig!

Anonym poster: af2d8f20f5691c600e509d84573e3842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tjaa. Skjønner at mange går i parkas, siden det faktisk er godt og varmt, og jeg synes i alle fall selv det er penere enn boblejakker/kåper. Men fargen militærgrønt er jeg litt lei av, ja. Det samme med burgunder. ALLE går jo rundt i de to fargene for tiden..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tjaa. Skjønner at mange går i parkas, siden det faktisk er godt og varmt, og jeg synes i alle fall selv det er penere enn boblejakker/kåper. Men fargen militærgrønt er jeg litt lei av, ja. Det samme med burgunder. ALLE går jo rundt i de to fargene for tiden..!

It's fashion, baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

Norge er jo sykt kaldt da, så om man ikke går i ulvepels, dunjakke, parkas, varmedress om vinteren, da fryser man jo ihjel.. Hva skal man ellers gå med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, er jo mote.. Men er bare noe med når trendene går over toppen , når "alle" går med det samme. Blir fort kjedelig da, gitt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker parkaser jeg. Synes det passer til det meste, og kler de aller fleste(mtp farger, kroppsfasonger osv.). :) Har 4 stk selv, i forskjellige farger og tykkelse, sånn at de kan brukes i alle årstider.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en svindyr og kjempevarm HH-parkas i burgunder fra i fjor, jeg kan ikke slutte å gå med den i år bare fordi fargen ble populær.

Anonym poster: 5ef6d35803983b08ece98b604926bf37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud folkens, parkas er bare såååå ut. It's so 2011 !

HYL! Alle må begynne å kle seg i dongerijakke i stedet.

Det er Norge, vinter, snø og kaldt; Men det blir ikke noe parkas på dere. Kun olajakke ;)

Anonym poster: bd4b46ff8e4b0c406a6b877853c22869

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var selvfølgelig ironisk ment.

Jeg synes at å klage på noe så normalt som parkaser, blir som å klage på at folk går i vintersko...

Det er rett og slett litt latterlig..

Parkas er like vanlig å ha på seg om vinteren som votter og lue. Det blir aldri avskaffet for min del.

Boblejakker er for korte, da fryser jeg på lårene + at jeg ser ut som en sumobryter.

Tynne innsvingende jakker blir for kalde.

Tynne kåper blir også for kalde.

Laaange boblejakker blir for damete.

Parkas er perfekt.

Anonym poster: bd4b46ff8e4b0c406a6b877853c22869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det var selvfølgelig ironisk ment.

Jeg synes at å klage på noe så normalt som parkaser, blir som å klage på at folk går i vintersko...

Det er rett og slett litt latterlig..

Parkas er like vanlig å ha på seg om vinteren som votter og lue. Det blir aldri avskaffet for min del.

Boblejakker er for korte, da fryser jeg på lårene + at jeg ser ut som en sumobryter.

Tynne innsvingende jakker blir for kalde.

Tynne kåper blir også for kalde.

Laaange boblejakker blir for damete.

Parkas er perfekt.

Anonym poster: bd4b46ff8e4b0c406a6b877853c22869

Nei, det er et moteplagg.

Ullkåper i klassisk snitt er noe man bruker hver sesong, parkasjentene kommer til å slenge seg på neste mote snart.

Anonym poster: af2d8f20f5691c600e509d84573e3842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Badebuksa

Så lenge de ikke går med sorte, lange kåper med knapper på, skal jeg ikke klage!

Det å ikke fryse er en milliARD ganger viktigere enn om man ser ut som et sexsymbol som omvender enhver eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er et moteplagg.

Ullkåper i klassisk snitt er noe man bruker hver sesong, parkasjentene kommer til å slenge seg på neste mote snart.

Anonym poster: af2d8f20f5691c600e509d84573e3842

Jeg er enig men deg, parkas er et utrolig stygt plagg, men jeg sier som de andre;vi bor tross alt i Norge. Jeg vet ikke med deg, men jeg dukker ikke opp på afterski eller i slalåmbakken iført en klassisk ullkåpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En innsvinget parkas kan være pen, men disse store sekkene har jeg liten sans for. Når noe er det heteste i motebildet så blir det jo det folk vil ha, dermed tyter det av parkaser for tiden. Selv foretrekker jeg feminine ullkåper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig men deg, parkas er et utrolig stygt plagg, men jeg sier som de andre;vi bor tross alt i Norge. Jeg vet ikke med deg, men jeg dukker ikke opp på afterski eller i slalåmbakken iført en klassisk ullkåpe.

Nei, men jeg tenker mest på bybruk. Jeg har ikke på meg boblebukse i sentrum selv om det er varmt og godt om vinteren. Samme med parkaser og andre turplagg.

Anonym poster: af2d8f20f5691c600e509d84573e3842

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...