Gå til innhold

Menn: Er det "turn on" eller "turn off" dersom ei jente er jomfru?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hverken eller. Det er ikke garantert at man er en mester i senga selv om man har hatt sex med 100+ stk.

Men hun bør allikevel si ifra om at hun er det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Jomfrudommen" - utrolig gammelmodig å snakke om det som om det er en stor gave mannen bør være takknemlig for, men det er nå så.

Det er noen få menn som synes det er stas å være den første, men for de fleste menn (og kvinner) er en god sexopplevelse det viktigste (og det vil man oftest få sammen med noen som er mer erfaren).

Anonym poster: 212d6f4f7cfac0f18750e8346e8ac098

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk godt argument! Vi tenker likt ;) Det må da være mer stas å være hennes første, enn å bare bære en av mange? Det er jo da et skikkelig kompliment vil jeg si, dersom hun har spart jomfrudommen fram til hun fant en hun virkelig ville ha seg med?

Ja, det er nettopp det! Så bra du er enig med meg :) Jeg liker ikke denne kulturen hvor folk har 50 sexpartnere. Det er både ekkelt og viser at personen ikke synes sex er noe annet enn bare fysisk og at alle man møter på bussen er gode nok. Vil ikke ha en mann som er sånn. Og skjønner ikke at menn vil ha kvinner som er sånn heller. Godt at vi er flere kvinner med litt selvrespekt og ser på kroppen vår som mer enn bruk og kast.

Anonym poster: 836be2e265071c1fd9ccb391dc1f926c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser noen skriver det som noe negativt med at da har man jo ikke erfaring, det må vel være topp så kan man lære vedkommende opp til akkurat det man selv liker? :P

Jeg var 17, da syntes han det bare var sjarmerende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og bør hun si ifra?

Anonym poster: 0463ceeb0a834ba65d89f7f54cb32da4

Klart turn on. Fatter ikke hva som skulle være turn off med det.

Tror det er lurest å si ifra så man tar ting litt mer forsiktig osv. M.a.o. mest for hennes egen del da.

Endret av kristian82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske det var flere menn som ikke så på jomfrujenter som noe negativt...

Men på ei anna side blir det dess større utval for oss som faktisk føretrekkjer det. :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nettopp det! Så bra du er enig med meg :) Jeg liker ikke denne kulturen hvor folk har 50 sexpartnere. Det er både ekkelt og viser at personen ikke synes sex er noe annet enn bare fysisk og at alle man møter på bussen er gode nok. Vil ikke ha en mann som er sånn. Og skjønner ikke at menn vil ha kvinner som er sånn heller. Godt at vi er flere kvinner med litt selvrespekt og ser på kroppen vår som mer enn bruk og kast.

Anonym poster: 836be2e265071c1fd9ccb391dc1f926c

Jeg har absolutt et inntrykk av at det finnes en del som tenker likt. Jeg tror heller ikke det med at menn ikke skal like at man er jomfru, er noe å bekymre seg nevneverdig for.

Men, jeg skjønner faktisk ikke behovet for å påstå at andre har lite selvrespekt og at de ser på kroppen sin som bruk og kast etc., selv om de har et annet syn på dette enn en selv, eller har et høyere antall sexpartnere enn en selv enten har eller foretrekker i en partner. Det burde vel holde å stå for det man selv velger, mener jeg, heller enn å tillegge andre egenskaper.

For det er vel ikke tuftet i noe annet enn personlige meninger, det med at forhold til tilfeldig sex henger sammen med selvbilde og selvrespekt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en vakker kvinne på 23 som var intelligent, morsom og modellpen i både kropp og ansikt, men ønsket samleie med en hun faktisk brydde seg om og hadde ikke hatt kjæreste tidligere, og synes at ONS var billig, er dette turn OFF? Hvorfor det? Er det ikke fint at hun ønsker akkurat dere som hennes første og viser dere tillit og at dere ikke bare er en i en lang rekke?

Anonym poster: 836be2e265071c1fd9ccb391dc1f926c

Det hadde vært helt ok, men min erfaring er at ingen jenter slik du beskriver er jomfru når de er 23! En jente så attraktiv får følgelig hvem hun vil, og de aller fleste forelsker seg flere ganger i løpet av ungdommen. premisset ditt er urealistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært helt ok, men min erfaring er at ingen jenter slik du beskriver er jomfru når de er 23! En jente så attraktiv får følgelig hvem hun vil, og de aller fleste forelsker seg flere ganger i løpet av ungdommen. premisset ditt er urealistisk.

Nei, ikke om hun er utenlandsk/fra en kultur der folk ikke har sex før ekteskapet.

Anonym poster: c0af98ee79829ab519d4fdd529e586fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke om hun er utenlandsk/fra en kultur der folk ikke har sex før ekteskapet.

Anonym poster: c0af98ee79829ab519d4fdd529e586fc

godt poeng!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...