Gå til innhold

Hvor selges "brune" strømpebukser som er "godkjent" av KG?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har lest at man ikke bør velge brune/hudfargede tynnstrømpebukser i en mørkere farge enn sin egen hudtone - og også at den helst skal være matt.

Når jeg har kjøpt sånne strømpebukser har det som regel vært i dagligvarebutikker av merket Pierre Robert, og jeg finner bare sånne strømpebukser i fargetonen "tan", altså "solbrun"..

Lurer litt på om noen kan gi meg tips om hvor jeg kan finne sånne strømpebukser i en lysere tone + gjerne matt stoff?

Anonym poster: c4e2ae916644c51bdf25e0bf5176adaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pierre Robert i fargen champagne, 20 denier er vel ganske grei? Gå uansett etter farger som "champagne", "nude/natural tan" o.l.

Anonym poster: 2b59a7ee6041d5b07d1c20e5c948d381

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig liker ikke å ha sånne strømpebukser, synes det ser fort ''falskt'' ut da. Så jeg synes at det er bedre å droppe det, hehe. Også tror jeg ikke at man finner sånne strømpebukser som ''matcher'' helt da, kommer kanskje litt an på lyset og sånt også,

Endret av MissAwesome
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM og Lindex har litt flere lyse fargetoner å velge mellom, og også matte varianter. Synes de "dyre" (89 kr) strømpebuksene de selger har en bedre kvalitet som ser mer naturlig ut enn disse superbillige fempakningene de også selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir meg langt faen i om KG ikke godkjenner tynnstrømpebukser, jeg bruker det likevel. Og det syns jeg du også skal gjøre, om det er det du vil..! :) Men velg en farge som er så lik hudfargen din som mulig. Det finner du jo i vanlig dagvarebutikk, som f.eks. Pierre Robert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her - takk for alle svar!

Jeg har sett etter sånne Pierre Robert-strømpebukser i lysere fargetoner enn tan/solbrun,

men i de dagligvarebutikkene jeg har vært hos, har det kun vært solbrun eller svart.

Så champagne eller nude har jeg foreløpig ikke sett noe sted ?!

Kan jo kikke på H&M og Lindex som blir foreslått over her :)

Anonym poster: da1482d1e5bb9b3a51d0e5894aeb9498

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...