Gå til innhold

Blitt lurt


Gjest Uønsket far.

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Det er nettopp her du tar feil. Å enten ta abort eller føde avhengig av eget ønse er ikke en konsekvens.Det er et valg etter ønske. Konsekvensen tar personen som ikke har noe å si og får sin sjebne valgt for seg.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Men det er jo nesten alltid mannen som ønsker aborten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Latterlig waco! Har du hørt om "flink pike-syndromet"? I korte trekk dreier det seg om at stadig flere kvinner får psykiske problemer fordi de tar mer hensyn til alle andre rundt seg enn seg selv. Jeg har ikke hørt om noe "flink gutt-syndrom"... Kanskje fordi menn tradisjonelt har fått være mer egoistiske, mens kvinnene skulle være de omsorgsfulle? Ville ikke forbauset meg mye..

Anonym poster: bb5e93d877ee1555df4d02c675fa4ef1

Jeg har selv lidd flink gutt syndromet. Jeg har selv stått opp ukritisk for kvinner før uansett hvor urimelig jeg i ettertid sett de har vært. Jeg har selv følt meg skyldig i å finne en kvinne attraktiv når hun strutter rundt i underbuksa ut i gaten. Fordi flinke gutter objektiviserer ikke jenter. Osv. Grunnen til at kvinner aldri har hørt om tilsvarende lidelser, syndromer, tankemåter for menn er fordi dere ikke ser forbi deres eget kjønn og rett og slett kun ser hvordan menn påvirker dere enten positivt eller negativt, og aldri tenker over hvordan dere påvirker menn eller hvordan menn blir påvirket av dere.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nettopp her du tar feil. Å enten ta abort eller føde avhengig av eget ønse er ikke en konsekvens.Det er et valg etter ønske. Konsekvensen tar personen som ikke har noe å si og får sin sjebne valgt for seg.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Til og med noe så enkelt ser kvinner aldri ut til å forstå. Mannen får konsekvensen av kvinnens handlinger. Det er hun som bestemmer om hun skal føde eller ta abort, derfor har hun et valg. Forslaget mitt om at man må være to om abort, slik at begge tar ansvaret og begge tar konsekvensen, den ser kvinner ut til å mislike. Det er som jeg sier, kvinner er mest opptatt av egen bekvemmelighet og er likegyldige, respektløse og intolerante for menns meninger og følelsesliv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er jo nesten alltid mannen som ønsker aborten

Du lyver så du tror på det sjøl. Ingen kvinne tar abort mot sin vilje i dag. Du tillegger menn ansvar som ikke er menn sitt. For ente gang, det er kvinner som avgjør om det blir abort eller ikke, kanskje hun sjekker skattelista først, men til slutt er det hun som bestemmer. Derfor må vi anta at de sekstentusen abortene er bestemt av kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv lidd flink gutt syndromet. Jeg har selv stått opp ukritisk for kvinner før uansett hvor urimelig jeg i ettertid sett de har vært. Jeg har selv følt meg skyldig i å finne en kvinne attraktiv når hun strutter rundt i underbuksa ut i gaten. Fordi flinke gutter objektiviserer ikke jenter. Osv. Grunnen til at kvinner aldri har hørt om tilsvarende lidelser, syndromer, tankemåter for menn er fordi dere ikke ser forbi deres eget kjønn og rett og slett kun ser hvordan menn påvirker dere enten positivt eller negativt, og aldri tenker over hvordan dere påvirker menn eller hvordan menn blir påvirket av dere.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Å være han gutten som må kjøre dama til sykehuset sånn at hun kan ta aborten med han slasken hun lå med forrige helg som viste seg å være kriminell. Være han mannen som står ute ved porten og løper og henter en grinete og utakknemlig kvinne som er frekk og spydig. Får man ikke lyst til å slenge sånne kjerringer i sølevannet? Fortelle dem, jammen i helvete hvorfor måtte du ligge med han jævelen når du har fullt av ordentlige menn rundt deg? - Fordi at snille menn er kjedelige forteller hun. - De gjør som jeg sier. Jeg vil ha motstand. Jeg sier jeg vil gjøre hva jeg vil, men egentlig vil jeg at du skal bestemme. For noen forbanna hyklere kan vi kalle kvinner. At kvinner ikke en gang vil innrømme at de står for et urettferdig og belastende system, er så krenkende og så provoserende at man skadelidende av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Bunner dette rett og slett i at hvis kvinner har det på noen måte litt tyngere enn kvinner så er det urettferdig? Er det virkelig bare penismisunelse? Hehe kan tenke meg steinalderkjerringaar ganske provosert og irritert over at han fikk en praktfull kropp som kunne skaffe mat, bygge tak over hode og beskytte seg selv og andre mot farer og trussler ja, mens hun sitter der og gnåler fordi hun er helt avhengig av denne mannen pga sitt eget slappe lem. Så det er vel et nedarvet innstinkt at så lenge menn slipper billigere unna minner det dem på det at menn fra naturens side slapp billigere unna og kunne forsørge seg selv og ikke var avhengig av henne for overlevelse :fnise:

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Nei det har ikke med det å gjøre. En abort er ikke som å snyte en buse ut av nesa, det er faktisk et inngrep som er smertefullt. Er jo snålt at en mann skal få viljen sin om kun han ønsker aborten, men det er det faktisk mange som gjør likevel. Så du trenger ikke klage over hvor urettferdig det er. Er dama forelska så gjør hun ofte det han vil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til og med noe så enkelt ser kvinner aldri ut til å forstå. Mannen får konsekvensen av kvinnens handlinger. Det er hun som bestemmer om hun skal føde eller ta abort, derfor har hun et valg. Forslaget mitt om at man må være to om abort, slik at begge tar ansvaret og begge tar konsekvensen, den ser kvinner ut til å mislike. Det er som jeg sier, kvinner er mest opptatt av egen bekvemmelighet og er likegyldige, respektløse og intolerante for menns meninger og følelsesliv.

Jeg tror egentlig de forstår det, men ikke følelsesmessig registrerer det. Det handler ikke om barn eller penger egentlig. Det handler om de gamle innstinktene. At han MÅ TA sitt ansvar for HENNE, ellers så sliter hun. Kanskje ikke i dag, men ubeviste, nedarvede instinkter tenker fortsatt sånn. De hater det. De hater det når menn slipper unna hennes problemer og hennes tilstander. De hater å se en mann sitte tankeløst og bekymringsfritt i sofaen mens hun stresser med at hun ikke vet hundre prosent om han elsker henne eller ikke. Vi må nok desserre innse at våre biologiske innstinkter ikke er klar for demokratiet enda. Kvinner ønsker bare illusjonen av selvstendighet, men vil ikke bære alle lastene og byrdene med det. Det er noe med det. Bygger menn en flåte og seiler av gårde vet hun at hun er i ganske deep shit hvis hun ikke får bli med. Og konsekvensene av dette ser vi i lovgivningen :/

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke ser at jeg har kommet med flere saklige argumenter så er du rett og slett blind. Men jeg skal ikke spille dette spillet med deg. Å diskutere med deg er som å spille sjakk med en måke. Uansett hva du gjør, tramper den ned brikkene, strutter rund og driter på brettet som om den har vunnet.

Jeg ønsker en saklig diskusjon, og noen av disse kvinnene her har forholdt seg rimelig saklig. Langt i fra alle, men spesielt du står fram som den minst saklige av alle. Og istedet for å argumentere har du hysjet på meg, kalt meg virkelighetsfjern, alliert deg med andre og generelt bare oppført deg som om ditt standpunkt er riktig og ikke kan diskuteres. Og du har dratt meg ned på ditt nivå og lyktes. Nå gir jeg deg ikke mer oppmerksomhet.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Du blander inn voldtekt av menn, som ikke har noe med denne tråden å gjøre.

Du påstår at kvinnens følelser er Placebo effekt når hun er gravid.

Du påstår at det er kvinnen som blir gravid, da du ikke har kontroll over dine egen sæd for hun tillater deg å sprute henne inne i skjeden, som du så pent sa tidligere.

Trenger jeg å forsette videre på listen av dårlige argumenter uten snev av rot i virkeligheten?

Hvor mye av dette er sakelig argumentasjon??

Du tar overhodet ikke ansvar for deg selv.

Du er ditt eget kjønns fiende.

Jeg håper virkelig at du ikke er så tilbakestående som du gir uttrykk for å være.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer ikke å svare meg snuppi på hva som er så urettferdig med at man må være to om en abort? Hva er det mannen vet under samleiet som ikke kvinnen vet under samleiet, lurer jeg på?

Det har du fått svar på.

Det er kvinnen som blir gravid. Da fosteret er i hennes kropp, bør hun også ha et valg.

Kanskje du burde finne opp en pantent som gjør at menn også kan bli gravide???

At du ikke skjønner årsaken til at loven om selvbestemt abort ble vedtatt i Norge, er faktisk ikke mitt problem.

Jeg lider på ingen måte av din uvitenhet om abort, eller egenskapen til å ta ansvar for egne handlinger.

Kvinnen vet at hun kan blir gravid, det vet mannen også, eller?

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blander inn voldtekt av menn, som ikke har noe med denne tråden å gjøre.

Du påstår at kvinnens følelser er Placebo effekt når hun er gravid.

Du påstår at det er kvinnen som blir gravid, da du ikke har kontroll over dine egen sæd for hun tillater deg å sprute henne inne i skjeden, som du så pent sa tidligere.

Hvor mye av dette er sakelig argumentasjon??

Du tar overhodet ikke ansvar for deg selv.

Du er ditt eget kjønns fiende.

Jeg håper virkelig at du ikke er så tilbakestående som du gir uttrykk for å være.

Jeg blander ikke inn voldtekt av menn. Jeg sier at lovene er åpen for at menn må betale bidrag for barnet som blir av en kvinnes voldtekt. Det er sykt! Spesielt med tanke på at voldtekt av menn er vanligere enn man tror.

Ja, så lenge det ikke er noe automatikk i at kvinner forstår at de er gravide er morsfølelsen ikke biologisk, men skapt av forventninger og visshet om at du er med barn, derfor placebo.

Jeg sier at kvinnen er ansvarlig da hun selv vet om mannen er beskyttet eller ikke og selv vet om hun er mottagelig for befruktning eller ei. Og siden det er hennes kropp, er det hennes valg, men også hennes ansvar og konsekvens.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blander ikke inn voldtekt av menn. Jeg sier at lovene er åpen for at menn må betale bidrag for barnet som blir av en kvinnes voldtekt. Det er sykt! Spesielt med tanke på at voldtekt av menn er vanligere enn man tror

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Ja, det er sykt.

Det er det eneste gode poenget du har.

Anonym poster: 0c0e0c1362bb0e90e73246d1990d873f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke særlig hyggelig mot urettferdige mennesker nei. Det har ingenting med at de er kvinner å gjøre, det er simpelt enn at flertallet av dem er av hunkjønnet.

Lær meg å ta ansvar? Jeg trenger ikke lære meg å ta ansvar for andres kropper. Det er ikke min kropp og jeg har ingen bestemelsesrett over andre sin kropp og da tar jeg heller ikke noe ansvar for den. ta deg et kurs i etikk og moral og et grunnleggende kurs i rettferdig tankegang så du blir litt klokere.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Om du gjør en kvinne gravid, er det med din sæd fra din kropp!

ikke snakk til meg om etikk og moral.

Du vet ikke hva de ordene betyr!

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du gjør en kvinne gravid, er det med din sæd fra din kropp!

ikke snakk til meg om etikk og moral.

Du vet ikke hva de ordene betyr!

Og så? Hvis hun vil bruke den til å få barn da, så får hun bare gjøre det. Jeg skal bare slippe å betale for det.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så? Hvis hun vil bruke den til å få barn da, så får hun bare gjøre det. Jeg skal bare slippe å betale for det.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Om du ikke har delt omsorg, må du betale.

Du får se til at hun ikke får bruke sæden din da vet du!

Det er ikke verre enn det.....

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om du ikke har delt omsorg, må du betale.

Nei, for jeg har aldri bedt om noe barn og har inget barn følelsesmessig. Jeg blåser i om det er mitt dna. Det er bare dna, og betyr ingenting i det store og hele. Jeg kan strekke meg så langt til å betale barnebidrag, så lenge hun betaler hvertfall 50 % a det tilbake igjen når hun ikke trenger å forsørge barnet lenger.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for jeg har aldri bedt om noe barn og har inget barn følelsesmessig. Jeg blåser i om det er mitt dna. Det er bare dna, og betyr ingenting i det store og hele. Jeg kan strekke meg så langt til å betale barnebidrag, så lenge hun betaler hvertfall 50 % a det tilbake igjen når hun ikke trenger å forsørge barnet lenger.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Det er barnebidrag vi snakker om her, hallo hvor har du vært??

Men du får ikke beløpet tilbake.

Hun tar seg jo at DITT barn!

Barnebidag er en billig måte å betale seg ut av ansvaret på.

Du må også regne med at mennesker rundt deg vil se ned på deg!

Det sier mye om hvilket menneske du er!

Om ansvar, moral og verdier.

Du kommer ikke godt ut av det.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er barnebidrag vi snakker om her, hallo hvor har du vært??

Men du får ikke beløpet tilbake.

Hun tar seg jo at DITT barn!

Barnebidag er en billig måte å betale seg ut av ansvaret på.

Du må også regne med at mennesker rundt deg vil se ned på deg!

Det sier mye om hvilket menneske du er!

Om ansvar, moral og verdier.

Du kommer ikke godt ut av det.

Og det er det vi må få endra da! Det er noe alvorlig galt i samfunnet at den ene parten tvinger på den andre et barn, tvinger et uskyldig barn til verden som vil slite med at det er uønsket og krever at han betaler for det er den som blir møtt med sympati og respekt, mens han som blir svindlet er den som blir sett ned på`, selv om han til og med punger ut til ei egoistisk dame han ikke ville ha barn med til et barn han ikke ville ha. Du har en merkelig partisk måte å se på moral på.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selv lidd flink gutt syndromet. Jeg har selv stått opp ukritisk for kvinner før uansett hvor urimelig jeg i ettertid sett de har vært. Jeg har selv følt meg skyldig i å finne en kvinne attraktiv når hun strutter rundt i underbuksa ut i gaten. Fordi flinke gutter objektiviserer ikke jenter. Osv. Grunnen til at kvinner aldri har hørt om tilsvarende lidelser, syndromer, tankemåter for menn er fordi dere ikke ser forbi deres eget kjønn og rett og slett kun ser hvordan menn påvirker dere enten positivt eller negativt, og aldri tenker over hvordan dere påvirker menn eller hvordan menn blir påvirket av dere.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Javel.... Men du svarer ikke på hvorfor jeg ikke har hørt om dette fenomenet? Eller noen andre for den del? Det må da være ressurssterke menn der ute som kan kjempe for denne saken hvis den gjelder en stor andel menn?

Det er nemlig derfor vi kjenner til "flink pike-syndromet". Fordi det gjelder mange kvinner.

Anonym poster: bb5e93d877ee1555df4d02c675fa4ef1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...