Gå til innhold

Blitt lurt


Gjest Uønsket far.

Anbefalte innlegg

Dersom man kunne senke selvmordsraten blant menn ved at menn fikk delta i sine rettigheter så kunne kanskje noen rettigheter virke prevantivt for menns selvmord. Men så lenge kvinner ikke en gang forstår at det er en sammenheng forstår jeg veldig lite av hvorfor kvinner påstår at de er så inkluderende. I nesten alle land i verden er det sånn at både far og mor må søke en abort sammen? Hvorfor ikke i norge? Hva er det dere har så mye imot menns rettigheter? Ta for eksempel meg da, - som er veldig glad i kvinnerettigheter, mennsrettigheter og menneskerettigheter, jeg ønsker ikke å ligge med noen som ikke deler interesser som meg. Og jeg liker å respektere den andres ønsker, derfor dersom dama vil ta abort så vil jeg søke abort sammen med henne, og dersom hun ønsker barn vil jeg bidra med henne. Men det skal være på eget lyst og eget initativ! Jeg må ville, jeg er ikke glad i tvang, - så hvorfor ønsker dere å tvinge på menn farskap de ikke ønsker seg og hvorfor ønsker dere retten til å ta abort mot mannes ønsker- dobbel tvang når jeg bare ønsker likhet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ufrivillig farskap går også under sexuelt missbruk, for det er nettopp det det er.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Tøys!

Alle som har sex vet at det kan føre til graviditet. At du mener ufrivillig farskap går under seksuelt misbruk er et hån mot dem som faktisk er blitt misbrukt.

Bruk kondom så slipper dere å bli ufrivillige fedre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager ble det ansett som en klar sammenheng mellom uønskede kvinnelige selvmord og retten til selvbestemt abort. Det er som jeg alltid har sagt, kvinner flest er ganske likegyldige til menns selvmordsstatistikk og begrunnelsen for den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Ja, kvinnen blir knyttet til barnet gjennom graviditeten på en helt annen måte enn far. Men far har også 9 måneder på å omstille seg, tenke annerledes, snakke med noen. Men mennene i denne tråden har jo bestemt seg allerede før barnet er unnfanget at det er uønsket og at de vil aldri bli knyttet til det. Vanskelig å syns synd på dere når dere ikke engang er villig til å gjøre et forsøk på å knytte dere til det barnet som dere tross alt var med på å skape.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøys!

Alle som har sex vet at det kan føre til graviditet. At du mener ufrivillig farskap går under seksuelt misbruk er et hån mot dem som faktisk er blitt misbrukt.

Bruk kondom så slipper dere å bli ufrivillige fedre.

Eller vi kunne gjort det sånn at både far og mor sammen må søke abort. Da ville respekten gått begge veier.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

I gamle dager ble det ansett som en klar sammenheng mellom uønskede kvinnelige selvmord og retten til selvbestemt abort. Det er som jeg alltid har sagt, kvinner flest er ganske likegyldige til menns selvmordsstatistikk og begrunnelsen for den.

I gamle dager anså man så mye rart.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Eller vi kunne gjort det sånn at både far og mor sammen må søke abort. Da ville respekten gått begge veier.

Jaha Hva om bare den ene ønsker å søke om abort da, hvordan skal man løse det da?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvinnen blir knyttet til barnet gjennom graviditeten på en helt annen måte enn far. Men far har også 9 måneder på å omstille seg, tenke annerledes, snakke med noen. Men mennene i denne tråden har jo bestemt seg allerede før barnet er unnfanget at det er uønsket og at de vil aldri bli knyttet til det. Vanskelig å syns synd på dere når dere ikke engang er villig til å gjøre et forsøk på å knytte dere til det barnet som dere tross alt var med på å skape.

Det blir helt feil å si. Jeg er en mann som ønsker å delta i mennesekverdet og retten til eget avkom, men jeg blir jo motarbeidet av kvinner som ikke ønsker at jeg skal kunne delta i abortspørsmålet. Nå spør jeg for siste gang, hvorfor er du så mye imot at en mann skal søke abort sammen med en kvinne?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha Hva om bare den ene ønsker å søke om abort da, hvordan skal man løse det da?

Da må man vel nesten ta konsekvensene av sin livsførsel og sine handlinger, synes du ikke?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Det blir helt feil å si. Jeg er en mann som ønsker å delta i mennesekverdet og retten til eget avkom, men jeg blir jo motarbeidet av kvinner som ikke ønsker at jeg skal kunne delta i abortspørsmålet. Nå spør jeg for siste gang, hvorfor er du så mye imot at en mann skal søke abort sammen med en kvinne?

Jeg forstår ikke hvordan det skulle være gjennomførbart om begge ikke er enige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Da må man vel nesten ta konsekvensene av sin livsførsel og sine handlinger, synes du ikke?

Svar på spørsmålet mitt du

Det er mange måter å ta ansvar for sine handlinger på. Blir forresten lettere for meg å svare på ditt spørsmål om jeg visste om du var den som ønsket aborten eller ikke

Endret av BettyBoop
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Det blir helt feil å si. Jeg er en mann som ønsker å delta i mennesekverdet og retten til eget avkom, men jeg blir jo motarbeidet av kvinner som ikke ønsker at jeg skal kunne delta i abortspørsmålet. Nå spør jeg for siste gang, hvorfor er du så mye imot at en mann skal søke abort sammen med en kvinne?

Og da svarer jeg for ørtende og siste gang: fordi jeg vil selv bestemme over min egen kropp. Jeg kan godt høre på hans synspunkt, men avgjørelsen er min. Rett og slett fordi det er jeg som er gravid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kvinnen blir knyttet til barnet gjennom graviditeten på en helt annen måte enn far. Men far har også 9 måneder på å omstille seg, tenke annerledes, snakke med noen. Men mennene i denne tråden har jo bestemt seg allerede før barnet er unnfanget at det er uønsket og at de vil aldri bli knyttet til det. Vanskelig å syns synd på dere når dere ikke engang er villig til å gjøre et forsøk på å knytte dere til det barnet som dere tross alt var med på å skape.

Det at kvinner kan gå rundt lenge som gravide, og til og med til vannet går, uten å være klar over det betyr at alt dette snakket om hormoner og følelsesendringer i kroppen bare er placebo, og skapt av forventningene til å få en unge. Det betyr i praksis at de er ugyldige som argument. Hadde man lurt en dame til å tro at hun var gravid ville hun blitt like emosjonell av å late som om man puttet en abortpille i henne så hun aborterte også.

Bare disse realitetene viser hvor urimelig det er at dere selv ikke skal ta 100% ansvar for kroppene deres. Å snakke om tunge aborter osv er bare tull, som jeg skjønte. Det er en grunn til at dama som skrubber seg på asfalten begynner og gråte, mens mannen børster av kneet. De blir like skadet, men kvinnen lager et fuzz ut av det fordi hun er oppdratt til å tenke følelser.

La menn være i fred med de urimelige, tåpelige farcsistiske holdningene dere har til graviditeten deres. Den er ene og alene deres ansvar. Naturen er også enig i det. Vitenskapen ser ut til å være enig i det. Kun emosjonelle, feministiske politikkere er uenige, men som vampen sa, skal ikke deres synsing diktere noe.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Det at kvinner kan gå rundt lenge som gravide, og til og med til vannet går, uten å være klar over det betyr at alt dette snakket om hormoner og følelsesendringer i kroppen bare er placebo, og skapt av forventningene til å få en unge. Det betyr i praksis at de er ugyldige som argument. Hadde man lurt en dame til å tro at hun var gravid ville hun blitt like emosjonell av å late som om man puttet en abortpille i henne så hun aborterte også.

Bare disse realitetene viser hvor urimelig det er at dere selv ikke skal ta 100% ansvar for kroppene deres. Å snakke om tunge aborter osv er bare tull, som jeg skjønte. Det er en grunn til at dama som skrubber seg på asfalten begynner og gråte, mens mannen børster av kneet. De blir like skadet, men kvinnen lager et fuzz ut av det fordi hun er oppdratt til å tenke følelser.

La menn være i fred med de urimelige, tåpelige farcsistiske holdningene dere har til graviditeten deres. Den er ene og alene deres ansvar. Naturen er også enig i det. Vitenskapen ser ut til å være enig i det. Kun emosjonelle, feministiske politikkere er uenige, men som vampen sa, skal ikke deres synsing diktere noe.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Til vannet går??? Abort må man ta innen 12 uke...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Dersom man kunne senke selvmordsraten blant menn ved at menn fikk delta i sine rettigheter så kunne kanskje noen rettigheter virke prevantivt for menns selvmord. Men så lenge kvinner ikke en gang forstår at det er en sammenheng forstår jeg veldig lite av hvorfor kvinner påstår at de er så inkluderende.

Rart at noe som liksom skal være så enkelt å forstå er så vanskelig å bevise.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til vannet går??? Abort må man ta innen 12 uke...

Uff slutt å diskuter. Du skjønner ikke engang poenget.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BettyBoop

Uff slutt å diskuter. Du skjønner ikke engang poenget.

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Det er du som ikke skjønner så mye her.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan også konkludere at det ikke er noe følelsemessig tilknyttning mellom foster og mor. Det er placebo, og enda en større grunn til at følelser skal bli holdt utenfor logikk og rasjonalitet når det kommer til lovgivning. herregud at man ikke har tenkt på det før! Får mer tro på framtiden nå :)

Anonym poster: 13b9e8d1a36dd77e060122af3aa65979

Nei, det kan vi ikke. Igjen, din forkvakla tolkning, ikke fakta.

Så, når kommer utdypingen mtp oppfølging og kriseteam til mor?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom man kunne senke selvmordsraten blant menn ved at menn fikk delta i sine rettigheter så kunne kanskje noen rettigheter virke prevantivt for menns selvmord. Men så lenge kvinner ikke en gang forstår at det er en sammenheng forstår jeg veldig lite av hvorfor kvinner påstår at de er så inkluderende. I nesten alle land i verden er det sånn at både far og mor må søke en abort sammen? Hvorfor ikke i norge? Hva er det dere har så mye imot menns rettigheter? Ta for eksempel meg da, - som er veldig glad i kvinnerettigheter, mennsrettigheter og menneskerettigheter, jeg ønsker ikke å ligge med noen som ikke deler interesser som meg. Og jeg liker å respektere den andres ønsker, derfor dersom dama vil ta abort så vil jeg søke abort sammen med henne, og dersom hun ønsker barn vil jeg bidra med henne. Men det skal være på eget lyst og eget initativ! Jeg må ville, jeg er ikke glad i tvang, - så hvorfor ønsker dere å tvinge på menn farskap de ikke ønsker seg og hvorfor ønsker dere retten til å ta abort mot mannes ønsker- dobbel tvang når jeg bare ønsker likhet?

Igjen..

1. Hvor har du det fra at det er en omstendig søknad med i bildet?

2. Om man er enig, så er hvem som signerer på skjemaet du omtaler som søknad irrelevant.

3. Hva skjer når man ikke er enig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamle dager ble det ansett som en klar sammenheng mellom uønskede kvinnelige selvmord og retten til selvbestemt abort. Det er som jeg alltid har sagt, kvinner flest er ganske likegyldige til menns selvmordsstatistikk og begrunnelsen for den.

Feil igjen. Det handler ikke om likegyldighet, men om at dere raringer må bevise at det er en sammenheng i utgangspunktet. Gjør dere det, så skal jeg med glede og iver ta del i en debatt om hvordan man skal få ned den konkrete selvmordsstatestikken. Men først må sammenhengen bevises.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...