AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #41 Skrevet 2. desember 2012 Jeg er 18 og finner også menn på 40-50 attraktive. Har forsøkt å resonnere frem til noen grunner, og har foreløpig disse: * Jeg synes det er lettere å føre samtaler med eldre mennesker. Jeg er ikke opptatt av fashion, kjendiser og fester, men synes politikk, samfunn og lignende er interessant. * Jeg setter stor pris på kunnskap. Man blir vel bare blir klokere med årene. * Eldre mennesker er kanskje ikke like utseendefiksert som unge. Jeg har hvertfall en del komplekser for kroppen min (litt for lite her og litt for mye der), og ville følt meg tryggere naken med en eldre enn en ung. * De vet hva som er vanlig og hva som ikke er det. Tenker da først og fremst på porno og hvor lite unge mennesker faktisk vet om sex og ting. Som kroppsveske,-hår og -lyder som er fullt ut naturlige, blir kleint og rart med unge mennesker. Min første spurte meg hva slags lyder det var og hvorfor jeg blødde... * De er bare fryyyktelig kjekke med skjegg, rynker, furer og arr! Min drøm er å en morgen våkne opp ved siden av en godt voksen mann, krype inni armkroken hans og høre ham fortelle historier fra da han var yngre... *sukk* Anonym poster: 2e8cc351221dcfe070a9ae1231631530 6
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #42 Skrevet 2. desember 2012 Jeg er 18 og finner også menn på 40-50 attraktive. Har forsøkt å resonnere frem til noen grunner, og har foreløpig disse: * Jeg synes det er lettere å føre samtaler med eldre mennesker. Jeg er ikke opptatt av fashion, kjendiser og fester, men synes politikk, samfunn og lignende er interessant. * Jeg setter stor pris på kunnskap. Man blir vel bare blir klokere med årene. * Eldre mennesker er kanskje ikke like utseendefiksert som unge. Jeg har hvertfall en del komplekser for kroppen min (litt for lite her og litt for mye der), og ville følt meg tryggere naken med en eldre enn en ung. * De vet hva som er vanlig og hva som ikke er det. Tenker da først og fremst på porno og hvor lite unge mennesker faktisk vet om sex og ting. Som kroppsveske,-hår og -lyder som er fullt ut naturlige, blir kleint og rart med unge mennesker. Min første spurte meg hva slags lyder det var og hvorfor jeg blødde... * De er bare fryyyktelig kjekke med skjegg, rynker, furer og arr! Min drøm er å en morgen våkne opp ved siden av en godt voksen mann, krype inni armkroken hans og høre ham fortelle historier fra da han var yngre... *sukk* Anonym poster: 2e8cc351221dcfe070a9ae1231631530 Høres logisk og reflektert ut! Du har noen gode poeng her - Jente 18 Anonym poster: d981a2ad1a6db775443738f5e62b6aa6 1
Gjest Lincoln Skrevet 2. desember 2012 #43 Skrevet 2. desember 2012 Hvis dere liker eldre menn så er dere utsatt for overgrep i følge Arbeiderpartiet. 1
Gjest bambam Skrevet 2. desember 2012 #44 Skrevet 2. desember 2012 min sjarmerende eks er 37 år, og sammen med en 19 åring.... jeg kan med rett si att jeg ble byttet ut mot en yngre utgave og jeg er bare 24 år....
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2012 #45 Skrevet 17. desember 2012 Hæ, det er nesten 300 visninger og ingen som har det slik som meg..? :O Anonym poster: a149ab40cef7c101411f9fedbcd5ceeb Jo, jeg har det slik som deg. Er 21 år og liker menn mellom 30-50. Men de litt "yngre" og ungdommelige vel å merke. Det tenner meg at de har litt mer erfaring, er ordentlige menn og både kler seg og oppfører seg som men.. Har faktisk aldri (etter barneskolen) hatt interesse for noen på min egen alder! Og jeg kunne mer enn gjerne innledet et ordentlig forhold til en mann i 40-årene f.eks. Anonym poster: 5df9a21d38a942aa9e652c135f211269
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #46 Skrevet 3. november 2013 Tendensen til å kalle menn godt oppi årene som er tiltrukket av unge kvinner for "gamle griser", syntes jeg ikke noe om. Hvorfor dette behovet for å dømme? Du er en gammel gris..? Anonymous poster hash: d981a...aa6 2
Gjest Heartbeat Skrevet 3. november 2013 #47 Skrevet 3. november 2013 Hei! Jeg er en jente på 18 år, og har alltid hatt en greie for litt eldre menn. Med eldre tenker mener jeg ikke gamle, men menn som er eldre enn det jeg er. Synes menn i alderen 40-60 er så flotte. Mange av dem er så modne, erfarne, kloke osv.. Det skremmer meg litt, i og med at de kunne vært faren/bestefaren min. Jeg kunne jo heller aldri innledet forhold til noen som er så gamle, for hva slags typer i femtiårene er det som er interessert i 18-åringer? Er det andre unge kvinner som har det slik som jeg, eller er jeg unntaket?Anonym poster: a149ab40cef7c101411f9fedbcd5ceeb Jeg hadde sex med en på 40 da jeg var 17. Lærte mye av han . Hadde også¨kjæreste på 29 da jeg var 16. Så jeg tente på eldre menn. Jeg tenner fortsatt på eldre menn, men tenner også på endel år yngre i dag. Tror det handler om at de vet mer, er vis, man ser opp til dem og man har et mer idealistisk syn som yngre. Etterhvert som man har erfaringer vil det ikke lokke så mye mer.
Gjest Eurodice Skrevet 3. november 2013 #48 Skrevet 3. november 2013 Jeg skulle gjerne hatt en "eldre" mann i 40-årene
Gjest Heartbeat Skrevet 3. november 2013 #49 Skrevet 3. november 2013 Jeg har det sånn som deg TS, bare at jeg liker kvinner og ikke menn da... Siden jeg var fjortis har jeg hatt det sånn; er KUN tiltrukket av kvinner over 50, både seksuelt og romantisk (liker også kvinner over 60 og 70 dersom de er pene og feminine!). Og nå som jeg er voksen selv har det ikke endret seg, heller forsterket seg... Og nei, jeg har ingen "mommy issues", ikke er jeg mindre attraktiv eller har dårlig selvtillit ovenfor jevnaldrende heller (jeg er strengt tatt litt over gjennomsnittet attraktiv for å være ærlig). Men kvinner under 50 just don't do it for me... Kanskje du har det på samme måte, bare med menn TS?TS: Ikke hør på andres frekke/ureflekterte kommentarer, det er mye skjult og ubevisst sjalusi ute og går når enkelte folk ser forelskelse lyse mellom to personer med stor aldersforskjell....Haters: Dere som trekker frem det med at dere tenker på deres egen mor/far/mormor/morfar ved tanken på å date en på deres foreldres/besteforeldres alder, tenker dere også da på at deres jevnaldrene kjæreste er like gammel som deres bror/søster også? (Jeg mener, hvis dere først har en så "incest-aktig" tankegang, så burde det i prinsippet være slik at dere trekker bror/søster paralellen også? )Anonym poster: eafa2c4a355c64e63bc8af8624dc9dfe Hvor gammel er du da? En 60 åring som sier nei til ei lita søt ei på 18 bør gå til psykolog. Fitttene og kroppene til 18 år gamle jenter er i en egen klasse. 18 års jenter har trange våte fitter og deilige kropper. De er det deiligste som finnes. Jeg vet det. Har prøv noen selv,og jeg er godt voksen. Slutt med det moralske tullet. Si ja til en deilig 18 åring uten hengevom og stor fitte. Slapp av. Du kan få alle eldre menn med vettet i behold. De som sier nei til en 18 åring trenger behandling snarest. Snakk for deg selv . Er enda stram i magen og består blyanttesten Så fine kropper er ikke forbeholdt 20 åringer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå