Gjest Valiumsjunkie Skrevet 11. november 2012 #21 Skrevet 11. november 2012 For tiden blir jeg voldsomt tiltrukket av eldre menn med trygg og god utstråling og væremåte, OG som ser bra ut fremdeles. De bør helst være høye og gjerne litt big boned!!!!!! For tiden sikler jeg på Liam Neeson, gamlingen på 60 år :-) Og 193 cm høy og minst 100 kg ser det ut til -litt- tynt hår får jeg bare tåle, men botoxen hans er turn off, bedre med rynker og hengemage.
scaramouche1 Skrevet 11. november 2012 #23 Skrevet 11. november 2012 (endret) Endret 14. november 2012 av scaramouche1
antibac Skrevet 11. november 2012 #24 Skrevet 11. november 2012 Jeg har alltid likt eldre menn. Den eldste jeg har vært borti har vært 17 år eldre enn meg. Akkurat nå er jeg betatt av en som er 14 år eldre enn meg. Jeg er selv 22 år. De jeg blir tiltrukket av er som regel midt i 30-årene, eller nærmer seg slutten. De har aldri vært eldre enn 40.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2012 #25 Skrevet 11. november 2012 Vel, men det er liksom menn i sin beste alder og kan ikke kalles for "ledre menn" i det hele tatt. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 12. november 2012 #26 Skrevet 12. november 2012 Hei! Jeg er en jente på 18 år, og har alltid hatt en greie for litt eldre menn. Med eldre tenker mener jeg ikke gamle, men menn som er eldre enn det jeg er. Synes menn i alderen 40-60 er så flotte. Mange av dem er så modne, erfarne, kloke osv.. Det skremmer meg litt, i og med at de kunne vært faren/bestefaren min. Jeg kunne jo heller aldri innledet forhold til noen som er så gamle, for hva slags typer i femtiårene er det som er interessert i 18-åringer? Er det andre unge kvinner som har det slik som jeg, eller er jeg unntaket? Anonym poster: a149ab40cef7c101411f9fedbcd5ceeb Overlat dem til meg ! De er i min målgruppe Dog, hvis de seriøst kunne tenke seg en IRL affære med en 18-åring så vil jeg ikke ta i dem med ildtang ! 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2012 #27 Skrevet 12. november 2012 Overlat dem til meg ! De er i min målgruppe Dog, hvis de seriøst kunne tenke seg en IRL affære med en 18-åring så vil jeg ikke ta i dem med ildtang ! Du har forstått det! Jeg er 18 år, og jeg kunne gjerne tenke meg en eldre mann. Men ikke en mann som ønsker en 18-åring. Så det er rett og slett umulig å oppnå, med mindre jeg sier jeg er ti år eldre enn det jeg er, da... Anonym poster: d981a2ad1a6db775443738f5e62b6aa6 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2012 #28 Skrevet 13. november 2012 Jeg elsket de eldre før..... Min eldste er vel rett i underkant av 60. (J23!) Men det var bare en periode, nå foretrekker jeg de på min egen alder! Helst under 30 ;-) Anonym poster: b84cd0b3f9a0f9e6d802bfea30615b4f
MrSmith Skrevet 13. november 2012 #30 Skrevet 13. november 2012 Lærer stadig noe nytt på KG. At jenter helt nede i 18 år kan være interesserte i eldre menn var litt overraskende, vel, har nok lest om noen tilfeller. Men likevel,fikk meg til å tenke nytt her , kanskje for en dag, eller to? kødda! 1
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 13. november 2012 #31 Skrevet 13. november 2012 Jeg er 19, og har en "greie" for eldre menn, men ikke så gamle som i 40-60-årsalderen. Liker hovedsakelig menn i tjueåra, og gjerne 30-åra. Men tror egentlig aldri jeg kunne vært med en mann på f.ek.s 34. 30 er maks, tror jeg Menn i 20- og 30-årene er knapt nok eldre, menn på 40+ er eldre.
womenwomen Skrevet 13. november 2012 #32 Skrevet 13. november 2012 Hei! Jeg er en jente på 18 år, og har alltid hatt en greie for litt eldre menn. Med eldre tenker mener jeg ikke gamle, men menn som er eldre enn det jeg er. Synes menn i alderen 40-60 er så flotte. Mange av dem er så modne, erfarne, kloke osv.. Det skremmer meg litt, i og med at de kunne vært faren/bestefaren min. Jeg kunne jo heller aldri innledet forhold til noen som er så gamle, for hva slags typer i femtiårene er det som er interessert i 18-åringer? Er det andre unge kvinner som har det slik som jeg, eller er jeg unntaket? Anonym poster: a149ab40cef7c101411f9fedbcd5ceeb Vent til du blir 25 - 27 - da kan du meske deg med masse deilige good looking eldre menn : ) 18 er litt for ulovlig ungt enda...til at de tør å rote med deg...bare vent noen få år til du -så går nok drømmen i oppfyllelse ...he he Det er no problem... Eldre menn er dødssexy - dødsdeilige og har fortsatt mye å gi - hvis de er good looking og er i god form... Har selv pult flere eldre gamle kjekkaser... å fy fan det var GODT he he Anbefales.... Elsker å føle meg som lammekjøtt...selv om jeg begynner å bli nokså voksen : ) Litt aldersforskjell er bar bra.... extra pirrende og sexy. Så lenge fyren er veldig veldig kjekk da. Jeg har bare hatt " modell-pene " eldre menn. Ingen problem å få tak i - ettersom jeg er pen selv og i tillegg yngre : ) Eldre menn elsker å få seg ung, våt & stram fitte....he he 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #33 Skrevet 14. november 2012 Da jeg var 22 så hadde jeg en liten affære med en forbipasserende musiker på hotellet i nærheten. Han var 37 år og det var han som tok initiativet og jeg tok i mot oppmerksomheten i mangel på noe bedre tilbud. Jeg synes det var litt ekkelt faktisk fordi han var nesten like gammel som mora mi. (Min mor var 18 da hun fikk meg) Nå kan jeg synes at en mann rundt 60 er det hotteste som finnes. men nå har jeg passert 40. Anonym poster: 1c8094110dfc331800e482db9f4aba3d
AnonymBruker Skrevet 14. november 2012 #34 Skrevet 14. november 2012 Jeg er 19, og har en "greie" for eldre menn, men ikke så gamle som i 40-60-årsalderen. Liker hovedsakelig menn i tjueåra, og gjerne 30-åra. Men tror egentlig aldri jeg kunne vært med en mann på f.ek.s 34. 30 er maks, tror jeg Du er selv 19 år og kaller menn i 20-årene for eldre. *rister på hodet* Anonym poster: b754e6f098b8ec21a7a6712bfb39638f 2
AnonymBruker Skrevet 30. november 2012 #35 Skrevet 30. november 2012 Du er selv 19 år og kaller menn i 20-årene for eldre. *rister på hodet* Anonym poster: b754e6f098b8ec21a7a6712bfb39638f De er jo eldre enn henen uansett da Anonym poster: d981a2ad1a6db775443738f5e62b6aa6 1
womenwomen Skrevet 30. november 2012 #36 Skrevet 30. november 2012 De er jo eldre enn henen uansett da Anonym poster: d981a2ad1a6db775443738f5e62b6aa6 En av de eldre mennene jeg har knullet med - hadde tydeligvis litt problemer med potensen. Til slutt måtte han holde sin egen kuk ved roten - for at den skulle holde seg stiv kanskje. Mens vi holdt på å knulle... Det var ikke behagelig og kjempe-turnoff...aldri opplevd en mann som må holde staken mens han puler før...he he Tro meg - det ble med den ene gangen. Mistet totalt lysten på han etterpå... Potensprblemer er ikke sexy desverre...Så alder har ikke så mye å si...Verre er det med formen og kondisjonen på fyren ( POTENSEN ) . Er potensen dårlig kan selv en ung mann på 30 år være for GAMMEL fr meg...fysisk. Trenger jeg en sprek mann - uansett alder : ) Alder er ikke så nøye - bare han fungerer bra ! 1
kjøter Skrevet 1. desember 2012 #37 Skrevet 1. desember 2012 En 60 åring som sier nei til ei lita søt ei på 18 bør gå til psykolog. Fitttene og kroppene til 18 år gamle jenter er i en egen klasse. 18 års jenter har trange våte fitter og deilige kropper. De er det deiligste som finnes. Jeg vet det. Har prøv noen selv,og jeg er godt voksen. Slutt med det moralske tullet. Si ja til en deilig 18 åring uten hengevom og stor fitte. Slapp av. Du kan få alle eldre menn med vettet i behold. De som sier nei til en 18 åring trenger behandling snarest.
Rskre Skrevet 1. desember 2012 #38 Skrevet 1. desember 2012 En 60 åring som sier nei til ei lita søt ei på 18 bør gå til psykolog. Fitttene og kroppene til 18 år gamle jenter er i en egen klasse. 18 års jenter har trange våte fitter og deilige kropper. De er det deiligste som finnes. Jeg vet det. Har prøv noen selv,og jeg er godt voksen. Slutt med det moralske tullet. Si ja til en deilig 18 åring uten hengevom og stor fitte. Slapp av. Du kan få alle eldre menn med vettet i behold. De som sier nei til en 18 åring trenger behandling snarest. No vart kjerringa mi sint høyrer eg.
solch Skrevet 1. desember 2012 #39 Skrevet 1. desember 2012 Har det litt likt på en måte. Dvs, jeg faller for alt mellom 17 og 50. Det er mennesket jeg faller for, ikke alderen deres. Men for det meste er det snakk om menn i 30åra. Flotteste som finnes, og de er så "stabile" på en måte, og de går rett inn i hjertet mitt. Syntes menn er på sitt vakreste i trettiåra. Er 17 1
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #40 Skrevet 1. desember 2012 Jeg er involvert med en på 45, er 21 selv.. Beste sexen noensinne Anonym poster: d1def66e2a1b354dd87cf9517c7d66f0 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå