AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #1 Skrevet 9. november 2012 Hei! Jeg er en jente på 18 år, og har alltid hatt en greie for litt eldre menn. Med eldre tenker mener jeg ikke gamle, men menn som er eldre enn det jeg er. Synes menn i alderen 40-60 er så flotte. Mange av dem er så modne, erfarne, kloke osv.. Det skremmer meg litt, i og med at de kunne vært faren/bestefaren min. Jeg kunne jo heller aldri innledet forhold til noen som er så gamle, for hva slags typer i femtiårene er det som er interessert i 18-åringer? Er det andre unge kvinner som har det slik som jeg, eller er jeg unntaket? Anonym poster: a149ab40cef7c101411f9fedbcd5ceeb 7
super-s Skrevet 9. november 2012 #2 Skrevet 9. november 2012 Vet av flere som både har hatt sex og vært i forhold med menn som har vært betydelig eldre enn seg selv, så du er nok ikke alene om det, men hvor vanlig det er, vet jeg ikke. Jeg kan godt se på eldre menn, men tror ikke jeg kunne hatt sex eller vært sammen med dem. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #3 Skrevet 9. november 2012 Det er mange gamle griser der ute som ikke takler jevngamle kvinner som er på sitt eget intellektuelle nivå, så jeg vil tro du har mulighet til å finne deg noen. Selv har jeg temmelig heftige mentale sperrer mot å bli seksuelt eller romantisk innvolvert med en som er gammel nok til å kunne vært min far/bestefar. Anonym poster: 392dc44f960e0f3127bf8458f528bf5c 7
Hapa Skrevet 9. november 2012 #5 Skrevet 9. november 2012 Det er mange gamle griser der ute som ikke takler jevngamle kvinner som er på sitt eget intellektuelle nivå, så jeg vil tro du har mulighet til å finne deg noen. Selv har jeg temmelig heftige mentale sperrer mot å bli seksuelt eller romantisk innvolvert med en som er gammel nok til å kunne vært min far/bestefar. Anonym poster: 392dc44f960e0f3127bf8458f528bf5c Om begge har lyst ser jeg ikke det helt store problemet... 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #6 Skrevet 9. november 2012 Det er mange gamle griser der ute som ikke takler jevngamle kvinner som er på sitt eget intellektuelle nivå, så jeg vil tro du har mulighet til å finne deg noen. Selv har jeg temmelig heftige mentale sperrer mot å bli seksuelt eller romantisk innvolvert med en som er gammel nok til å kunne vært min far/bestefar. Anonym poster: 392dc44f960e0f3127bf8458f528bf5c Men det er liksom det! Da jeg skrev: "Jeg kunne jo heller aldri innledet forhold til noen som er så gamle, for hva slags typer i femtiårene er det som er interessert i 18-åringer?" mente jeg at de som er interessert i så unge kvinner må jo være litt.. ekle. Jeg bli heller betatt av de som ikke viser interesse til så mye yngre kvinner, eller de som har kone på sin egen alder etc. Æsj, jeg vil alltid har dem jeg ikke kan få.. *sukk* Anonym poster: a149ab40cef7c101411f9fedbcd5ceeb 5
Ragnhild H Skrevet 9. november 2012 #7 Skrevet 9. november 2012 Denne kilden begrunner hvorfor kvinner faller for eldre menn, men sier ikke noe om hvor mange som gjør det. (bør dessuten tas i betrakning at det er side2 som er kilden..) http://www.side2.no/sexogsamliv/article1310229.ece Men du er nok ikke den eneste: http://www.seher.no/896486/mary-kate-olsen-fant-seg-en-eldre-mann 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2012 #8 Skrevet 9. november 2012 Takk for svar alle Men Sofiesnurr, hva mener du med daddy issues? Anonym poster: a149ab40cef7c101411f9fedbcd5ceeb 3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #9 Skrevet 10. november 2012 Hæ, det er nesten 300 visninger og ingen som har det slik som meg..? :O Anonym poster: a149ab40cef7c101411f9fedbcd5ceeb 1
Gjest Katten. Skrevet 10. november 2012 #10 Skrevet 10. november 2012 Jeg synes det er meget utbredt, men høvelig tabulagt. No biggie, etter min mening. 8
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #11 Skrevet 10. november 2012 Jeg er selv 18, og kunne aldri ha hatt meg med en på 40-60 år, med mindre han så ut som en modell og var litt ungdommelig ellers(ok, ikke 60 uansett, max 45-50).. Pappaen til en venn av meg var tidligere modell, han er heeeelt vilt digg, og snart 50. Grensen min går vel rundt 30. De er liksom ikke for gamle, samtidig som de er gamle nok til å gjøre det litt ekstra spennende... Men det kommer veldig an på personen, selvfølgelig. Jeg har til gode å ha meg med en som er såpass eldre, men hvem vet, kanskje en dag? Anonym poster: 4689989a01e9b41c83d47b47530e495a 1
Jealuro Skrevet 10. november 2012 #12 Skrevet 10. november 2012 Jeg liker menn fra min alder, altså 20 år og oppover til ca 50 år. Tror bare det er tanken på en mer voksen og erfaren mann som får meg på
belle_ Skrevet 10. november 2012 #13 Skrevet 10. november 2012 Jeg liker alle menn i alle aldre jeg. Seksuelt sett kan jeg bli tiltrukket av eldre menn, eldre enn meg, de fra 30-50. Innlede et forhold med en så voksen mann vet jeg ikke om jeg ville gjort.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2012 #14 Skrevet 10. november 2012 Jeg har det sånn som deg TS, bare at jeg liker kvinner og ikke menn da... Siden jeg var fjortis har jeg hatt det sånn; er KUN tiltrukket av kvinner over 50, både seksuelt og romantisk (liker også kvinner over 60 og 70 dersom de er pene og feminine!). Og nå som jeg er voksen selv har det ikke endret seg, heller forsterket seg... Og nei, jeg har ingen "mommy issues", ikke er jeg mindre attraktiv eller har dårlig selvtillit ovenfor jevnaldrende heller (jeg er strengt tatt litt over gjennomsnittet attraktiv for å være ærlig). Men kvinner under 50 just don't do it for me... Kanskje du har det på samme måte, bare med menn TS? TS: Ikke hør på andres frekke/ureflekterte kommentarer, det er mye skjult og ubevisst sjalusi ute og går når enkelte folk ser forelskelse lyse mellom to personer med stor aldersforskjell.... Haters: Dere som trekker frem det med at dere tenker på deres egen mor/far/mormor/morfar ved tanken på å date en på deres foreldres/besteforeldres alder, tenker dere også da på at deres jevnaldrene kjæreste er like gammel som deres bror/søster også? (Jeg mener, hvis dere først har en så "incest-aktig" tankegang, så burde det i prinsippet være slik at dere trekker bror/søster paralellen også? ) Anonym poster: eafa2c4a355c64e63bc8af8624dc9dfe 6
aquiz Skrevet 10. november 2012 #15 Skrevet 10. november 2012 Jeg har også alltid likt litt eldre menn....! Tror det kommer av at det maskuline blir mer fremtredende! Komisk å tenke på mht at menn produserer mindre testosteron jo eldre de blir. 1
Top Gun Skrevet 11. november 2012 #16 Skrevet 11. november 2012 (endret) Tendensen til å kalle menn godt oppi årene som er tiltrukket av unge kvinner for "gamle griser", syntes jeg ikke noe om. Hvorfor dette behovet for å dømme? Endret 8. desember 2012 av Top Gun 2
lenus91 Skrevet 11. november 2012 #17 Skrevet 11. november 2012 Jeg er 21 og synes menn som er rundt 30 - 35 er ganske hot. Men eldre enn det blir litt too much for min smak iom at stefaren min er litt over 40.. Det blir litt for nærme på en måte. Tror ikke jeg kunne hatt et forhold til en som var så mye eldre, men sex en gang eller over en liten periode ser jeg ikke helt problemet med. 1
Musken Skrevet 11. november 2012 #18 Skrevet 11. november 2012 Jeg innrømmer at jeg finner noen eldre menn tiltrekkende. Mange kjekke i alderen 30-60.. (men svært mange i samme aldersgruppe som ikke er kjekke overhodet.) Må påpeke at jeg aldri har hatt et erotisk eller romantisk forhold til noen så gamle.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2012 #19 Skrevet 11. november 2012 Forstår deg godt. Er selv 23 år og har alltid syns at eldre gutter/menn er attraktivt. Har faktisk datet en som var en god del eldre enn meg. Ingenting galt med det =) Anonym poster: 1bf5a5a6ca02ede7fecfda6442377a25 1
Sporty93 Skrevet 11. november 2012 #20 Skrevet 11. november 2012 (endret) . Endret 11. november 2012 av Sporty93
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå