Gå til innhold

Hvilke av disse vinterskoene ville du kjøpt?


Earthbird

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde valgt den fra softwalk. Jeg kjenner merket og de er veldig gode på foten.

Likte utseende på denne bedre enn den andre. God vintersåle og 30% ull i foret er et pluss.

Anonym poster: 721499ca0e2effc35b439def81e3b718

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes nummer 1 var tøffest! De andre ble litt for kjedelige, særlig når man kanskje får bukse over og man bare ser tuppen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes nr to var de fineste, selv om jeg likte de første også :) Jeg liker best matte sko, og derfor falt ikke paret fra Eurosko helt i smak hos meg da de var svært skinnende (på bildet i hvert fall). Angående personen som sa at par to blir kjedelige fordi buksa gjør at man bare ser tuppen, TS; du har vel i tenkt å ha buksa oppi skoene dersom du går for nummer to?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! :)

Synes nr to var de fineste, selv om jeg likte de første også :) Jeg liker best matte sko, og derfor falt ikke paret fra Eurosko helt i smak hos meg da de var svært skinnende (på bildet i hvert fall). Angående personen som sa at par to blir kjedelige fordi buksa gjør at man bare ser tuppen, TS; du har vel i tenkt å ha buksa oppi skoene dersom du går for nummer to?

Jeg liker også best matte sko, men synes de øverste var veldig stilige! Litt artig å prøve noe "nytt" og ;)

Og JA- jeg skal ha buksa nedi dersom jeg tar nr 2! Litt av greia med vintersko er jo å holde føttene relativt tørre - og buksa blir ganske våt dersom den henger like ved bakken vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker også best matte sko, men synes de øverste var veldig stilige! Litt artig å prøve noe "nytt" og ;)

Og JA- jeg skal ha buksa nedi dersom jeg tar nr 2! Litt av greia med vintersko er jo å holde føttene relativt tørre - og buksa blir ganske våt dersom den henger like ved bakken vil jeg tro..

Jaok! Sant det med å prøve noe nytt, og ja, som sagt synes jeg begge parene var fine:) Lykke til med kjøpet i hvert fall, du må fortelle hva du velger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaok! Sant det med å prøve noe nytt, og ja, som sagt synes jeg begge parene var fine:) Lykke til med kjøpet i hvert fall, du må fortelle hva du velger!

Det skal jeg gjøre! :) Må ned til byen og prøve de en gang til før jeg bestemmer meg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...